Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Ds. A. R. de Meij Mecima

Een goede en snelle behandeling van mijn hulpvraag, zodat we op 4 juni een uitstekende en ervaren mochten ontvangen

Reactie Home Works:

Beste meneer de Meij Mecima, bedankt voor uw lovende review! Wat fijn te vernemen dat uw vraag zo snel en adequaat is behandeld. U weet ons te vinden als u verdere vragen heeft, ons team helpt u... Beste meneer de Meij Mecima, bedankt voor uw lovende review! Wat fijn te vernemen dat uw vraag zo snel en adequaat is behandeld. U weet ons te vinden als u verdere vragen heeft, ons team helpt u graag.

C. Bruijn Plomp - Hermans

Positief

kan niets bedenken

Reactie Home Works:

Beste mevrouw Bruijn Plomp - Hermans, wij willen u heel erg bedanken voor uw positieve beoordeling. Het is altijd goed om te zien dat mensen onze dienstverlening waarderen! Mocht u vragen hebben,... Beste mevrouw Bruijn Plomp - Hermans, wij willen u heel erg bedanken voor uw positieve beoordeling. Het is altijd goed om te zien dat mensen onze dienstverlening waarderen! Mocht u vragen hebben, ons team staat klaar om deze te beantwoorden.

Conny Koreman

Adequaat in het voorzien van informatie. Helder en direct wat aanbod betreft.

Opmerkingen of tips

Misschien nog een item profielschets van gezochte huishoudhulp.

Reactie Home Works:

Beste Conny, hartelijk dank voor je review en de tip. Als je het interessant vindt om hier nog eens contact over te hebben, laat het ons gerust weten, wij helpen je graag! Bedankt voor de fijne... Beste Conny, hartelijk dank voor je review en de tip. Als je het interessant vindt om hier nog eens contact over te hebben, laat het ons gerust weten, wij helpen je graag! Bedankt voor de fijne samenwerking!

Mevr. v.d. Berg

De ervaring is prettig en oplossingsgericht.

Opmerkingen of tips

Er is een goede match m.b.t. de huishoudelijke hulp.

Reactie Home Works:

Beste Mevrouw v.d. Berg, we zijn erg blij met uw positieve beoordeling, bedankt! Goed om te horen dat u een goede match heeft met uw hulp. Mocht er iets zijn waar we u verder mee kunnen helpen,... Beste Mevrouw v.d. Berg, we zijn erg blij met uw positieve beoordeling, bedankt! Goed om te horen dat u een goede match heeft met uw hulp. Mocht er iets zijn waar we u verder mee kunnen helpen, aarzel niet om even contact op te nemen.

N.V.T.

Meer dan net goed. Vriendelijk, behulpzaam en zeer to the point. Er wordt je geen marketing sprookjes verteld.

Opmerkingen of tips

Nee nog niet. Het is eigenlijk nog te vroeg in onze samenwerking.

Reactie Home Works:

Beste mevrouw, ontzettend bedankt voor uw lovende beoordeling! Wij blijven graag in nauw contact met zowel hulpen als klanten om een zo goed mogelijke samenwerking te kunnen garanderen. Het is erg... Beste mevrouw, ontzettend bedankt voor uw lovende beoordeling! Wij blijven graag in nauw contact met zowel hulpen als klanten om een zo goed mogelijke samenwerking te kunnen garanderen. Het is erg goed te lezen dat dit u dit zo waardeert!

akkerman-v.d.Schaaf

Beetje vaag maar voldoende

op mijn leeftijd 81, is het prettiger om wat meer persoonlijk contact te hebben

Reactie Home Works:

Beste mevrouw Akkerman - van der Schaaf, erg bedankt voor uw beoordeling. Als u vragen heeft over de diensten van HomeWorks, kunt u ons altijd even bellen. We zitten 5 dagen per week voor u klaar om... Beste mevrouw Akkerman - van der Schaaf, erg bedankt voor uw beoordeling. Als u vragen heeft over de diensten van HomeWorks, kunt u ons altijd even bellen. We zitten 5 dagen per week voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden en u zo goed mogelijk te helpen!

Tamara Leijten

Nadat we zijn ingeschreven, kregen we al snel een hulp toegewezen. Toen die hulp ermee stopte, hadden we na een week een nieuwe. Erg snel.

Opmerkingen of tips

Doorgeven van werkelijk gemaakte uren door de hulp via de website.

Reactie Home Works:

Beste Tamara, ontzettend bedankt voor jouw mooie beoordeling! Wat goed om te lezen dat alles zo soepel is verlopen met de nieuwe hulp. Als we verder nog iets voor je kunnen betekenen, aarzel niet om... Beste Tamara, ontzettend bedankt voor jouw mooie beoordeling! Wat goed om te lezen dat alles zo soepel is verlopen met de nieuwe hulp. Als we verder nog iets voor je kunnen betekenen, aarzel niet om even contact met ons op te nemen!

M. van Manen

Reactie Home Works:

Beste meneer van Manen, heel erg bedankt voor uw lovende review. Wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent! Mochten wij verder nog iets voor u kunnen betekenen, laat het ons weten. Wij helpen u graag!

Sharen

Vriendelijke service

Opmerkingen of tips

alle chat berichten komen in spam zie het daarom niet

Reactie Home Works:

Beste Sharen, Vriendelijk dank voor je positieve review! Fijn om te zien dat je heel tevreden bent met je nieuwe huishoudelijke hulp. Ik kan niet zien waarom de emails over de chatberichten bij jou... Beste Sharen, Vriendelijk dank voor je positieve review! Fijn om te zien dat je heel tevreden bent met je nieuwe huishoudelijke hulp. Ik kan niet zien waarom de emails over de chatberichten bij jou in de spam terecht komen omdat de andere mails wel aan schijnen te komen. Mocht je er nog vragen over hebben laat het ons gerust weten. Vriendelijke groet, HomeWorks.

MM Frederik

Heel positief; snelle match, met een heel fijne hulp!

nvt

Reactie Home Works:

Beste mevrouw Frederik, Hartelijk dank voor uw review over ons en uw huishoudelijke hulp! We vinden het belangrijk dat er een goede match is tussen klant en huishoudelijke hulp en zijn dan ook heel... Beste mevrouw Frederik, Hartelijk dank voor uw review over ons en uw huishoudelijke hulp! We vinden het belangrijk dat er een goede match is tussen klant en huishoudelijke hulp en zijn dan ook heel blij om te horen dat u erg tevreden bent. Nogmaals bedankt!