Begeleiding
Communicatie

F.W. Goulooze

Tot nu toe uitstekend

Opmerkingen of tips

de spreektaal is even wennen

Reactie Home Works:

Beste F.W. Goulooze, wat ontzettend leuk om te horen dat je zo tevreden bent! Heel erg bedankt voor het delen! Mochten wij verder iets voor je kunnen betekenen - bijvoorbeeld op het gebied van de... Beste F.W. Goulooze, wat ontzettend leuk om te horen dat je zo tevreden bent! Heel erg bedankt voor het delen! Mochten wij verder iets voor je kunnen betekenen - bijvoorbeeld op het gebied van de spreektaal - laat het gerust weten, wij helpen je graag!

Ria de Kok

Ben erg tevreden

Heb geen opmerkingen

Reactie Home Works:

Beste Ria, wat fijn dat je erg tevreden bent met jouw nieuwe hulp Wil en met onze begeleiding! Erg leuk om te horen. Wanneer wij iets voor jou kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen... Beste Ria, wat fijn dat je erg tevreden bent met jouw nieuwe hulp Wil en met onze begeleiding! Erg leuk om te horen. Wanneer wij iets voor jou kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen jou graag!

Thomas van Kuipers

Benaderbaar, informerend over de werkwijze en organisatie en heeft bescheiden portfolio van hulpen.

Opmerkingen of tips

Ik zou ook graag een overzicht kunnen zien van alle hulpen, ipv meteen al selectie.

Reactie Home Works:

Beste Thomas, hartelijk bedankt voor jouw review! Wat fijn dat je ons contact en onze informatie voorziening als prettig ervaart. Het is zeker mogelijk om een overzicht in te zien van de hulpen die... Beste Thomas, hartelijk bedankt voor jouw review! Wat fijn dat je ons contact en onze informatie voorziening als prettig ervaart. Het is zeker mogelijk om een overzicht in te zien van de hulpen die wij voor jou beschikbaar hebben. Jouw contactpersoon Hanan zal hier deze week contact met jou over opnemen. Indien wij verder iets voor jou kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen je graag!

Elly van Iersel

Prettig

correct

Reactie Home Works:

Beste Elly, heel erg bedankt voor jouw lovende review! We zijn heel blij om te horen dat je onze dienstverlening en de samenwerking met Caroline als prettig ervaart! Indien we iets voor je kunnen... Beste Elly, heel erg bedankt voor jouw lovende review! We zijn heel blij om te horen dat je onze dienstverlening en de samenwerking met Caroline als prettig ervaart! Indien we iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten, we helpen je graag!

Francina

Reactie Home Works:

Beste Francina, heel erg bedankt voor jouw lovende review! We zijn heel blij om te horen dat je zo tevreden bent! Als we nog iets voor jou kunnen doen, laat het ons gerust weten, wij helpen je graag!

Thea

Heel goed

Reactie Home Works:

Beste Thea, Wat superfijn dat je zo tevreden bent! Dit is een geweldige opsteker zo vlak voor de feestdagen, dank daarvoor!!

Straus Magda

Tevreden met de werking

goede werking

Reactie Home Works:

Beste Magda, wat ontzettend leuk om te horen dat je zo tevreden bent! Heel erg bedankt voor het delen! Mochten wij verder iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten, wij helpen je graag!

Jairo Bambang Oetomo

Wij zijn erg blij met onze hulp! Hij helpt goed in het huishouden en doet ook extra dingen om alles mooi en schoon te houden!

Zeer tevreden

Reactie Home Works:

Beste Jairo, heel erg bedankt voor jouw lovende review en wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de werkzaamheden van Paulo en met HomeWorks! Mochten wij verder iets voor jou... Beste Jairo, heel erg bedankt voor jouw lovende review en wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de werkzaamheden van Paulo en met HomeWorks! Mochten wij verder iets voor jou kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen jou graag!

Nicole Peters

Goede ervaring, snelle vriendelijke reactie

Opmerkingen of tips

Telefonische afspraken en mail afspraken lopen soms langs elkaar

Reactie Home Works:

Beste Nicole, vriendelijk bedankt voor jouw review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je goede ervaringen met ons hebt opgedaan en het contact als snel en vriendelijk hebt ervaren! Ik zie... Beste Nicole, vriendelijk bedankt voor jouw review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je goede ervaringen met ons hebt opgedaan en het contact als snel en vriendelijk hebt ervaren! Ik zie inderdaad terug dat het contact in de aanloop naar jouw eerste afspraak wat langs elkaar heen is gelopen, gelukkig heeft dit een succesvolle eerste afspraak niet in de weg gestaan. Wij gaan dit voorbeeld inzetten om onze communicatie verder te verbeteren. Indien wij jou verder ergens bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten, dat doen wij graag!

Mark

Thatiane

Opmerkingen of tips

Ik ben heel tevreden met mijn schoonmaakster, Thatiane. Ze is een zeer sympathieke vrouw, die altijd met een glimlach op haar gezicht komt werken. Ze werkt hard en efficiënt, en mijn huis is altijd... Ik ben heel tevreden met mijn schoonmaakster, Thatiane. Ze is een zeer sympathieke vrouw, die altijd met een glimlach op haar gezicht komt werken. Ze werkt hard en efficiënt, en mijn huis is altijd schoon en opgeruimd als ze klaar is. Ik ben heel enthousiast over haar, en ik zou haar zeker aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar een goede schoonmaakster.

Reactie Home Works:

Beste Mark, heel erg bedankt voor jouw lovende review en wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de werkzaamheden van Thatiane en met haar als persoon! Wij zullen Thatiane van... Beste Mark, heel erg bedankt voor jouw lovende review en wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de werkzaamheden van Thatiane en met haar als persoon! Wij zullen Thatiane van jouw review op de hoogte stellen, dat zal zij erg leuk vinden! Laat het ons gerust weten als wij verder iets voor jou kunnen betekenen, wij helpen je graag!