Begeleiding
Communicatie

E. MUSKUS

Op dit mom niet.

Reactie Home Works:

Beste E. Muskus, hartelijk dank voor jouw review en wat fijn dat onze dienstverlening en jouw nieuwe hulp je prima bevalt! Mochten wij verder iets voor jou kunnen betekenen, laat het ons gerust... Beste E. Muskus, hartelijk dank voor jouw review en wat fijn dat onze dienstverlening en jouw nieuwe hulp je prima bevalt! Mochten wij verder iets voor jou kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen jou graag!

TP

Slecht, onbekwaam en belazerend

Opmerkingen of tips

Leveren zeer slecht werk door onbekwame schoonmakers.
Leveren zeer slecht werk door onbekwame schoonmakers.
Nemen vervolgens niet hun verantwoordelijkheid en doen niks met je klachten. Na meerdere malen gebeld te hebben en foto’s aangeleverd te hebben crediteren zij niet het het volledige bedrag maar krijg je een half uurtje korting… Als je dan afspreekt te betalen als zij een wél bekwame schoonmaker hebben geleverd hoor je niks meer van hen maar hebben ze wel het lef om je aanmaningen te sturen en een incassobureau op je af te sturen..!!

Conclusie: doe GEEN zaken met dit bedrijf. Neem hun diensten niet af en ga ook zeker niet voor hen werken!!!

Beste TP,
Beste TP,
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten en wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met onze dienst. We nemen jouw feedback uiterst serieus en we hebben jouw gegevens erbij gezocht.
We hebben jou ruim een jaar lang voorzien van huishoudelijke hulp. Dit verliep naar tevredenheid (je gaf zelfs het maximaal aantal sterren) tot januari dit jaar. Toen heb je ons inderdaad per mail laten weten dat de samenwerking met de hulp niet meer naar tevredenheid verliep. Hartstikke vervelend natuurlijk!
Kwaliteit is voor ons en voor onze hulpen van groot belang en wij zien er doorlopend op toe dat de juiste kwaliteit geboden wordt. Wij hebben dan ook gelijk telefonisch contact met jou gezocht om samen tot een oplossing te komen en wij waren in de veronderstelling dat dit was gelukt. Onderdeel van deze oplossing was inderdaad een zoektocht naar een hulp die wel aansluit op jouw wensen en een compensatie van 50% van jouw factuur, wat in jouw geval 1 uur betekende.
Tijdens dit telefoongesprek, gaf je aan tevreden te zijn met de geboden oplossing. Wat jammer dat dit nu niet het geval blijkt. Vooral omdat we sindsdien nog meerdere keren en via verschillende kanalen contact met jou hebben gezocht naar aanleiding van het uitblijven van de resterende betaling. Dit was een uitgelezen kans om ons hiervan op de hoogte te brengen. We hadden graag samen met jou naar een passende oplossing gezocht.
We wensen je een hele fijne dag toe en we hopen dat je snel via een andere weg een huishoudelijke hulp hebt gevonden die goed aansluit op jouw wensen.

E. Bosch

Positieve eerste indruk

Opmerkingen of tips

Goed dat er ook overleg is geweest nav wensen beiderzijds, dat sloot in eerste instantie niet aan, maar na overleg wel.

Reactie Home Works:

Beste mevrouw Bosch, hartelijk bedankt voor uw lovende review en wat ontzettend fijn om te horen dat de afspraken met Jolanda nu naar wens verlopen! Mochten wij hierin nog iets voor jullie kunnen... Beste mevrouw Bosch, hartelijk bedankt voor uw lovende review en wat ontzettend fijn om te horen dat de afspraken met Jolanda nu naar wens verlopen! Mochten wij hierin nog iets voor jullie kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen graag!

HBVA Amsterdam

Huishoudelijke hulp snel gevonden en al 1x schoongemaakt

geen opmerkingen

Reactie Home Works:

Wat een ontzettend leuke review, hartelijk dank hiervoor! Wat fijn dat er snel een hulp gevonden is en dat de eerste afspraak naar wens is verlopen! Indien we je verder ergens bij kunnen helpen,... Wat een ontzettend leuke review, hartelijk dank hiervoor! Wat fijn dat er snel een hulp gevonden is en dat de eerste afspraak naar wens is verlopen! Indien we je verder ergens bij kunnen helpen, laat het ons vooral weten, dat doen wij graag!

F.W. Goulooze

Tot nu toe uitstekend

Opmerkingen of tips

de spreektaal is even wennen

Reactie Home Works:

Beste F.W. Goulooze, wat ontzettend leuk om te horen dat je zo tevreden bent! Heel erg bedankt voor het delen! Mochten wij verder iets voor je kunnen betekenen - bijvoorbeeld op het gebied van de... Beste F.W. Goulooze, wat ontzettend leuk om te horen dat je zo tevreden bent! Heel erg bedankt voor het delen! Mochten wij verder iets voor je kunnen betekenen - bijvoorbeeld op het gebied van de spreektaal - laat het gerust weten, wij helpen je graag!

Ria de Kok

Ben erg tevreden

Heb geen opmerkingen

Reactie Home Works:

Beste Ria, wat fijn dat je erg tevreden bent met jouw nieuwe hulp Wil en met onze begeleiding! Erg leuk om te horen. Wanneer wij iets voor jou kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen... Beste Ria, wat fijn dat je erg tevreden bent met jouw nieuwe hulp Wil en met onze begeleiding! Erg leuk om te horen. Wanneer wij iets voor jou kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen jou graag!

Thomas van Kuipers

Benaderbaar, informerend over de werkwijze en organisatie en heeft bescheiden portfolio van hulpen.

Opmerkingen of tips

Ik zou ook graag een overzicht kunnen zien van alle hulpen, ipv meteen al selectie.

Reactie Home Works:

Beste Thomas, hartelijk bedankt voor jouw review! Wat fijn dat je ons contact en onze informatie voorziening als prettig ervaart. Het is zeker mogelijk om een overzicht in te zien van de hulpen die... Beste Thomas, hartelijk bedankt voor jouw review! Wat fijn dat je ons contact en onze informatie voorziening als prettig ervaart. Het is zeker mogelijk om een overzicht in te zien van de hulpen die wij voor jou beschikbaar hebben. Jouw contactpersoon Hanan zal hier deze week contact met jou over opnemen. Indien wij verder iets voor jou kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen je graag!

Elly van Iersel

Prettig

correct

Reactie Home Works:

Beste Elly, heel erg bedankt voor jouw lovende review! We zijn heel blij om te horen dat je onze dienstverlening en de samenwerking met Caroline als prettig ervaart! Indien we iets voor je kunnen... Beste Elly, heel erg bedankt voor jouw lovende review! We zijn heel blij om te horen dat je onze dienstverlening en de samenwerking met Caroline als prettig ervaart! Indien we iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten, we helpen je graag!

Francina

Reactie Home Works:

Beste Francina, heel erg bedankt voor jouw lovende review! We zijn heel blij om te horen dat je zo tevreden bent! Als we nog iets voor jou kunnen doen, laat het ons gerust weten, wij helpen je graag!

Thea

Heel goed

Reactie Home Works:

Beste Thea, Wat superfijn dat je zo tevreden bent! Dit is een geweldige opsteker zo vlak voor de feestdagen, dank daarvoor!!