Communicatie
Match
Huishoudelijke hulp
Begeleiding

Jacoba

De huishoudelijke hulp is nu 4x geweest en we zitten volgens mij aardig op één lijn wat betreft
de manier van schoonmaken. Ze doet het werk grondig en zelfstandig.
De communicatie met...

Reactie Home Works:

Beste Jacoba, Wat leuk om te horen dat de manier van schoonmaken u goed bevalt! Erg fijn. Ook goed om te horen dat u het met de hulp goed kunt vinden. Wat betreft de onderlinge communicatie wil ik u graag wel laten weten dat wij van alles voor u en de hulp blijven organiseren. Zo maken wij de facturen , zorgen we voor vervanging en kunnen we helpen als het tijdelijk niet helemaal naar wens gaat. Juist ook door contact met Home Works te onderhouden hebben wij goed inzicht en kunnen wij samen zorgen voor de beste hulp.

Op 4 september gebruik gemaakt van de huishoudelijke diensten. Homeworks stuurt een dame die geen Nederlands spreekt waardoor ze de instructies niet kon lezen en mijn vriend alles moest vertalen wat...

Opmerkingen of tips

Daar staan jullie niet voor open.

Beste mevrouw,

Bedankt voor uw reactie, uiteraard vinden wij het heel jammer dat uw ervaring met Home Works niet goed is geweest.

Ons streven is altijd om een goede match te vinden tussen onze klanten en huishoudelijke hulpen, helaas lukt dit niet in ieder geval direct. Het is jammer dat u het gevoel heeft dat wij niet openstaan voor commentaar, wij nemen iedere reactie wel degelijk ter harte.

Wanneer iemand voor het eerst komt schoonmaken kan dit meer tijd kosten dan wanneer er routine in de woning is gevonden. Het is heel jammer dat er sprake is geweest van een taalbarrière en dat uw verwachtingen niet zijn overeengekomen met het geleverde werk.

Wat de tegemoetkoming betreft: wij kunnen onze huishoudelijke hulpen bij wet niet hun loon ontzeggen, om die reden moeten de gewerkte uren wel worden gefactureerd. Dit betreft in uw geval de afgesproken 2.5 uur. Het uur dat langer is gewerkt viel buiten deze afspraak en is dan ook niet in rekening gebracht.

Slechte ervaring met het bedrijf. Vaak geklaagd dat het niet goed werd schoongemaakt, geprobeerd dit met schoonmaakster zelf te verbeteren maar kreeg het idee dat er vanuit Homeworks niet veel aan...

Reactie Home Works:

Beste klant, Wij vinden het altijd erg jammer als een klant niet tevreden is met onze hulp. Het heel specifiek op internet ingaan op een persoonlijke situatie doen we natuurlijk niet.

In algemene zin kunnen we wel aangeven dat we in bepaalde gebieden soms meer of soms minder hulpen hebben. Hierdoor komt het soms wel eens voor dat we een klant geen keuze uit hulpen kunnen aanbieden. Als de hulp dan niet helemaal naar uw is dan moet u als klant zelf bepalen of u de samenwerking stopt of dat u nog door gaat met een hulp waar u wat minder tevreden over bent. Wij leggen dit altijd voor aan een klant die hier dan zelf over beslist.

Daarnaast kunt u van ons verwachten dat wij op zoek gaan naar de beste hulp voor u wat ons jammer genoeg bij u niet gelukt is. En dat vinden wij natuurlijk niet leuk want we zijn afhankelijk van tevreden klanten!

Heel erg goed

Mijn verzoek om een maal een huishoudelijke hulp is adequaat afgehandeld. Vanmorgen was de afspraak, aardige vlot werkende hulp, die zelfs nog tijd over had om iets extra's te doen.

Geen opmerkingen

Prettig

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor het geven van uw review.

Home Works

Ik kon vrij snel aan het werk bij twee leuke gezinnen waar ik het erg prettig vind werken.
De begeleiding van Homeworks vind ik uitstekend, telefonisch en per email.

Na een communicatiefout over de datum van beginnen, ik had 6 februari doorgekregen, nadat ik uiteindelijk toen er niemand kwam, maar contact heb opgenomen, bleek er een fout te zijn gemaakt.

Opmerkingen of tips

Nog tekort voor tips, vanmorgen is de hulp pas begonnen. Prima verlopen.

L. Haije

Ik had een nieuwe heup gekregen dus had voor 2 maanden hulp nodig , vooral stofzuigen en dweilen

nee

Lucienne Tijssen

Ik werk nu 1,5jaar voor homeworks. Met alle plezier. Goede communicatie, ook met de klanten goede match.