Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Vanessa

Ze doen echt hun best naar de klanten zowel de huishoudelijke hulpen top.hoor

Good job

Patricia

Vanuit ons vakantieadres schrijf ik mijn review over Homeworks.Sinds 2006 ben ik werkzaam bij dit bedrijf naar volle tevredenheid.Ik ben begonnen in Drenthe en in 2009 ben ik naar Gelderland...

Blijf vernieuwen

Beste Patricia,

Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent, zowel in Gelderland als Drenthe!

We zijn meer dan trots dat je al zolang werkzaam bij ons bent en hopen je nog vele jaren in ons midden te mogen hebben.

Paulette

Homeworks, een prima bedrijf waar ik met plezier heb gewerkt. Er wordt naar je geluisterd en ook als je met lichamelijke klachten kampt, mag je op hun begrip rekenen. Het telefonische contact is...

Opmerkingen of tips

Jullie doen het prima zo. Ga zo door!

Beste Paulette,

Bedankt voor je fijne review! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze werkwijze en collega's.

Planet

Werk aantal jaren via dit bedrijf en heb altijd wel goede ervaring mee gehad.
Er wordt naar je geluisterd en werk van gemaakt.
Heb altijd wel leuke mensen als het om telefonisch contact...

Op moment niet

Reactie Home Works:

Hartstikke bedankt voor je review! We zijn blij te horen dat je goede ervaringen hebt met Home Works en wij hopen je hier nog vele jaren van mogen te voorzien.

Roy

Helaas zéér slechte ervaring met Home Works. Diverse schoonmaaksters langs gehad die elk hun eigen problemen hebben. Dit gaat van het te laat komen/te vroeg weg gaan, weinig tot geen ervaring hebben...

Opmerkingen of tips

Betere screening al het gaat om huishoudelijke hulp en beter luisteren naar de wensen van de klanten. In mijn geval was het verzoek naar een hulp met flexibele werkdagen / tijden echter werd er steeds een hulp aangeboden die alleen vaste dagen / tijden kon werken.

Beste Roy,

Jammer te horen dat u niet tevreden bent met onze dienst. Het is natuurlijk altijd onze intentie om klanten naar tevredenheid te voorzien van huishoudelijke hulp. Garanties bieden we niet zoals u aangeeft, maar we doen ons uiterste best om louter hulpen in te zetten die de kwaliteit bieden waarvan we weten dat we veel tevreden klanten hebben.

We nemen uw feedback uiterst serieus en hebben uw gegevens er bij gezocht. De hulpen die zijn ingezet om bij u te komen schoonmaken, zijn werkzaam bij verschillende klanten en hebben niet eerder klachten ontvangen. Natuurlijk is ons streven dat al onze klanten blij zijn met hun hulp. Indien dat niet het geval is, zorgen we voor vervangende hulp, dit hebben we ook bij u gedaan.

Waar klanten bij Home Works extra voor betalen, is het feit dat alles voor zowel klanten als hulpen geregeld wordt. We hebben meerdere keren telefonisch contact met u gehad, we hebben u een tegemoetkoming aangeboden en vinden het spijtig dat u desondanks aangeeft dat er niets wordt gedaan met slechte ervaringen.

Wij herkennen ons dan ook niet in uw schrijven, daar er duidelijke afspraken zijn gemaakt in een poging samen tot een oplossing te komen.

U kunt niet tevreden zijn over de hulp. U geeft hierbij een review over Home Works die, voor zover wij kunnen nagaan, alles gedaan heeft om het voor u te laten slagen.

Henny

Ben nu 3 jaar werkzaam bij Homeworks en het bevalt mij prima heb je een probleem of kom je ergens niet uit altijd staat er wel een medewerkster (nemer) klaar om dit samen met jou op te lossen er is...

Reactie Home Works:

Bedankt voor de fijne review, Henny! We zijn erg blij te horen dat je tevreden bent met onze werkwijze en medewerkers. Wij zijn ook heel blij met jou als werknemer en hopen nog vele jaren samen te mogen werken.

M.M.E De Groot

Erg naar me zin wordt altijd goed geholpen. Heb leuke lieve mensen waar ik werk.

Gijs

Meer dan goede schoonmaakster. Prima duidelijke communicatie met het hoofdkantoor

Beste heer,

Hartlelijk dank voor uw review en wat goed om te horen dat alles naar wens verloopt!

Home Works

Hulp binnen twee weken na aanmelding gevonden, erg tevreden over haar werk, homework informeert actief of alles naar wens is.

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw review.

Fijn dat u tevreden bent over onze dienst. Goed om te horen!

Met cr

Karin

Klantvriendelijk, zowel aan de telefoon en snel via de mail. Zoeken net zolang door tot ze je van dienst kunnen zijn. Evaluaties uitstekend en bekend met zorgdragen vanuit oa PGB, emo etc... ben...

Opmerkingen of tips

Eigenlijk niet... ik zou zeggen probeer uit te breiden want jullie kunnen veel mensen makkelijk (geoed) van dienst zijn

Reactie Home Works:

Beste Karin, hartelijk dank voor de erg leuke review. Leuke opsteker!

We gaan ervoor!