Begeleiding
Communicatie

mayke stribos

Heel goed.

Opmerkingen of tips

nee ik ben zeer tevreden

Reactie Home Works:

Beste Mayke, We zijn blij dat je zo tevreden bent! Dank voor jouw mooie review!

Schenk

Ze doen wat ze beloven!

nee

Reactie Home Works:

Superfijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Dank voor het delen!

Wendy

Tot nu toe prima, onze schoonmaakster is pas 1 keer geweest.

Nog niet

Reactie Home Works:

Dank voor de mooie review Wendy! Fijn dat je een goede eerste ervaring heb!

Babette

Goede ervaring

Ik ben erg tevreden

Reactie Home Works:

Dank voor de mooie review! Superfijn dat je zo tevreden bent!

Hannah

Door heldere website eenvoudig huishoudelijke hulp kunnen vinden

Opmerkingen of tips

Een app om te zien wanneer een hulp beschikbaar is en waarop je dan kan intekenen als zoekende van een hulp zou handig zijn. Nu moet je voor een extra dagdeel of uren eerst contact opnemen met... Een app om te zien wanneer een hulp beschikbaar is en waarop je dan kan intekenen als zoekende van een hulp zou handig zijn. Nu moet je voor een extra dagdeel of uren eerst contact opnemen met iemand van Homeworks.

Reactie Home Works:

Wat fijn dat je zo'n goed ervaring hebt! Ook dank voor het delen! Jouw feedback nemen we zeker mee in de ontwikkeling.

Anthony Schmidt

Op zoek naar een hulp bij huishoudelijk werk, dit verliep heel makkelijk en gelijk een goede match.

Opmerkingen of tips

Doordat ik een foutje had gemaakt bij mijn inschrijving, kon ik niet inloggen. Samen met telefonische hulp, is dit opgelost en werkt het nu prima.

Reactie Home Works:

Dank voor de mooie review! Heel fijn dat je een goede huishoudelijke hulp hebt gevonden en dat dit proces goed is verlopen. Het is ook voor ons altijd superfijn om te vernemen als de aanvraag soepel... Dank voor de mooie review! Heel fijn dat je een goede huishoudelijke hulp hebt gevonden en dat dit proces goed is verlopen. Het is ook voor ons altijd superfijn om te vernemen als de aanvraag soepel verloopt en resulteert in een goede match!

Marieke

Het zoeken van een hulp werk effectief en efficiënt.

Opmerkingen of tips

De mogelijkheid om zelf in te plannen, of je beschikbaarheid door te geven.

Reactie Home Works:

Beste Marieke, Heel fijn dat je dit gemak ervaart. Daar doen we het voor! Ook dank voor jouw feedback, we zullen hierover even contact met je opnemen!

Ton

Wat mij vooral bevalt is de reactiesnelheid waarmee gereageerd wordt.

Reactie Home Works:

Beste Ton, Dank voor de mooie review en we zijn erg blij dat je zo tevreden bent!

G van Os

Jaren geleden ging het wel, nu nog niet echt contact gehad
Ik kon kiezen uit 3 hulpen, om vervolgens een onbekende 4e toegewezen te krijgen
Contact met de hulp is prima, die communicatie...
Jaren geleden ging het wel, nu nog niet echt contact gehad
Contact met de hulp is prima, die communicatie geef ik 5 sterren
Met een coördinator heb ik niet echt contact gehad

Opmerkingen of tips

We zijn beiden toegevoegd aan een chat, dit werkte prima

Beste mevrouw van Os,
Beste mevrouw van Os,
Hartelijk dank voor de review en de feedback! Het komt inderdaad voor dat hulpen, nadat u ze heeft gekozen, niet meer beschikbaar blijken te zijn. Dat is vervelend en als dat gebeurt zullen we altijd zelf gaan kijken naar een passende oplossing en dan bijvoorbeeld een hulp voorstellen waar u in eerste instantie niet voor had gekozen. Ons doel is dat u uiteindelijk wordt geholpen en een fijne hulp krijgt. Over het contact met de coördinator hebben we inmiddels met u gesproken en we hopen dat u over de oplossing tevreden bent!

J Jeijsman

Goede ervaring. Ze zijn hulpvaardig. Duurde alleen wat lang vooradat ik een hulp kon krijgen. waarschijnlijk schaarste.

Reactie Home Works:

Dank voor de goede review en fijn dat je tevreden bent. In sommige regio's kan het inderdaad wat langer duren voordat er een hulp beschikbaar is. Fijn dat het is gelukt!