Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

W.H. van der Horst

Zeer prettig bedrijf regelt het prima.

Opmerkingen of tips

Moet zeggen dat jullie alles goed voor elkaar hebben.

B. van den Berg

Heel goed

louise cea oliveira

nee houden zo

Tot nu verloopt communicatie en dergelijke erg goed, maar zojuist werd ik onaangenaam verrast door een hoger uurtarief van een nieuwe hulp (welke trouwens uitstekend is) na circa 5 maanden wachten... Tot nu verloopt communicatie en dergelijke erg goed, maar zojuist werd ik onaangenaam verrast door een hoger uurtarief van een nieuwe hulp (welke trouwens uitstekend is) na circa 5 maanden wachten en zonder kennisgeving. Dit vind ik ongepast en te gemakkelijk en ben er ook niet mee akkoord gegaan. Volgens mij is het huidige tarief prima.
Dus mijn zorg bij HomeWorks is meer of jullie wel waar kunnen maken wat jullie pretenderen.

Opmerkingen of tips

Zie hierboven: blijf ook transparant in de commerciële zaken... het gaat niet alleen om snel reageren, maar ook om de inhoud! (zo was nieuwe hulp niet wekelijks maar 2wekelijks beschikbaar, ook... Zie hierboven: blijf ook transparant in de commerciële zaken... het gaat niet alleen om snel reageren, maar ook om de inhoud! (zo was nieuwe hulp niet wekelijks maar 2wekelijks beschikbaar, ook zonder kennisgeving). Is slordig...

Reactie Home Works:

Beste mevrouw De Wit,
Allereerst dank voor het geven van een review.
Beste mevrouw De Wit,
Allereerst dank voor het geven van een review.
Wat betreft de fout die wij gemaakt hebben ten aanzien van het uurtarief laat ik u graag weten dat dit natuurlijk ongedaan gemaakt wordt. Elke wijziging moet eerst vooraf helemaal duidelijk en akkoord zijn. Dit is nu kennelijk niet besproken en had dus ook niet gewijzigd mogen worden. Home Works heeft deze fout gemaakt en zal het verschil voor haar rekening nemen. Wel zullen wij hierover met u in overleg moeten gaan voor toekomstige afspraken.
Immers huishoudelijke hulpen kunnen bij Home Works aangeven wat zij willen verdienen. Hetgeen wij doen is huishoudelijke hulp zo goed als mogelijk organiseren waarbij u als klant kunt aangeven wat u wilt betalen en hulpen ook kunnen aangeven wat zij willen verdienen. Als Home Works leggen wij steeds weer de puzzel tussen klanten en hulpen op basis van deze, maar ook veel andere, wensen.

J.M. Wijngaarde-Schmitz

Namens mijn moeder kan ik zeggen dat we tevreden zijn over Home Works.

Ga zo door.

Mijn ervaring met uw bedrijf is positief, en over de hulp helemaal geen klagen, een uitstekende werkkracht.

Opmerkingen of tips

Ik ben nog geen negatieve ervaringen tegen gekomen, dus zijn er nog geen opmerkingen of tips. Ik zou zeggen ga zo door.

Annette krekels

Goede ervaringen, in communicatie laatste jaren beter

idema

Plezierig

tot nu niet

Ik had doorgegeven de vakantieperiode maar heb daar nooit iets van terug gehoord?