Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Julia

De huishoudelijke hulp was snel geregeld. Af en toe zijn er wat communicatieve moeilijkheden (bij opstart), maar de huishoudelijke hulp doet haar werk heel goed. Ik ben heel tevreden.

Opmerkingen of tips

Het maken van een app waarmee het portal makkelijker bereikbaar is.

Denneman, Monique

We worden keurig op de hoogte gehouden wanneer hulp ziek is. Bij vakantie wordt gevraagd of we vervanging willen. Prima

Opmerkingen of tips

Wij zijn heel blij met onze hulp. Ze past goed bij ons.

R. Brouwer

Nee
Ik wist niet dat ik een coƶrdinator had, waarvoor dan?

Annette Straver

Helemaal goed!

Opmerkingen of tips

er is bijna nooit vervang mogelijk bij ziekte/afwezigheid van vaste hulp

Helaas, is er een periode geweest waarin mijn hulp niet langdurig niet beschikbaar was. Vervanging was niet gemakkelijk en de communicatie hierover verliep niet vlot. Het is dat mijn hulp en ik er... Helaas, is er een periode geweest waarin mijn hulp niet langdurig niet beschikbaar was. Vervanging was niet gemakkelijk en de communicatie hierover verliep niet vlot. Het is dat mijn hulp en ik er goed samen uit konden komen.

M. van der Kemp

Ik heb weinig contact met medewerkers van HomeWorks. De enkele keer dat ik behoefte had aan vervanging was er (op 2 x na) niemand ter vervanging. Het reviewen via sterren vind ik niet prettig.

Opmerkingen of tips

De aanhef in brieven en e-mails zonder meneer of mevrouw, maar alleen het gebruik van de achternaam vind ik zeer onaangenaam en zou het waarderen als dat kan veranderen.

iris polak-bosch

Administratief vind ik uw bedrijf klantonvriendelijk ,rommelig.Ik krijg binnen i week een aantal verschillende mededelingen over iets met mijn hulp.Tevens nog een telefoontje hierover,ook dat wist... Administratief vind ik uw bedrijf klantonvriendelijk ,rommelig.Ik krijg binnen i week een aantal verschillende mededelingen over iets met mijn hulp.Tevens nog een telefoontje hierover,ook dat wist ik al en de mededeling was onjuist.Regel s.v.p. de logistiek van berichtgevingen beter.Hebben jullie wel een persoon die e.e.a. coordineert?
Ook de manier van telefonisch contact is beneden de norm.Mijn handen jeuken om de telefonisten te leren hoe zij een gesprek moeten voeren;bv. met zich voorstellen etc. Een aantal jaar geleden was het beter geregeld.

Opmerkingen of tips

train de medewerkers op telefonisch contact met de klienten ,wat zij persoonlijk vinden is niet relevant voor een mededeling aan de klant;ik verwacht zakelijke en efficiente mededelingen .

D.Bosma

Goede ervaring met Home Works

Geen opmerkingen of tips

Nils

Overwegend postief al is vaak een gebruik aan flexibiliteit. Een afspraak moest eens vooruit geschoven worden waardoor deze een paar dagen voor de volgende tweewekelijkse afspraak terecht kwam. Maar... Overwegend postief al is vaak een gebruik aan flexibiliteit. Een afspraak moest eens vooruit geschoven worden waardoor deze een paar dagen voor de volgende tweewekelijkse afspraak terecht kwam. Maar die moest blijven staan, want anders kwam het scherma in de war. Ik heb niet voor niets tweewekelijkse afspraken ipv wekelijks, dus dat soort zaken zijn jammer.