Begeleiding

Goede ervaring

Claire Begheyn

Heel goed

Opmerkingen of tips

de afschrijvingen begrijp ik niet helemaal. Lijkt niet op een datum te zijn

Tineke Siteur

Prettige samenwerking. Zijn gericht op het vinden van oplossingen.

Ga zo door👍🏻

Bastian Baas

Zeer tevreden met mijn huidige hulp. Communicatie met Homeworks is goed, kan soms iets scherper. En top om een werkster te hebben die wit werkt, verzekerd is en sociale premies opbouwt. Thanks!

Opmerkingen of tips

Mag soms wel iets sneller gereageerd worden bij wijzigingen.

Julia van de Graaff

Prima. Fijne, betrouwbare krachten in het algemeen en Frits Schaeffer in het bijzonder.

Opmerkingen of tips

Stel een systeem in, zodat hulpen die langer bij mensen werken bij tevredenheid ook beter beloond worden.

Demy

Snelle verwerking en heldere communicatie

Opmerkingen of tips

Ik had aangegeven dat ik een hond heb bij de aanmelding. Echter heb ik wel een huishoudelijke hulp gekregen die niet gesteld is van honden. Het gaat uiteindelijk prima, omdat mijn hond rustig is.... Ik had aangegeven dat ik een hond heb bij de aanmelding. Echter heb ik wel een huishoudelijke hulp gekregen die niet gesteld is van honden. Het gaat uiteindelijk prima, omdat mijn hond rustig is. Maar het zou fijn zijn als daar wel rekening mee wordt gehouden voor de hulpen en huizen.

Heel prettig

Opmerkingen of tips

zo veel mogelijk ten dienste willen zijn.

Claar van Houtum

Prima, snel gehandeld en goede match op het eerste gezicht.

Opmerkingen of tips

Prima match. Doordat ik drie verschillende mensen te spreken kreeg, had ik vooraf wel mijn twijfels of mijn vooraf gedeelde wensen goed doorgekomen waren. Ik had het prettig gevonden om het... Prima match. Doordat ik drie verschillende mensen te spreken kreeg, had ik vooraf wel mijn twijfels of mijn vooraf gedeelde wensen goed doorgekomen waren. Ik had het prettig gevonden om het telefoonnummer van de hulp te hebben voor de eerste afspraak, voor het geval dat. Was uiteindelijk niet nodig, maar voelt zekerder.

Liesbeth

Na even zoeken, hebben we een hele goede match. communicatie is altijd prima geweest.