Begeleiding
Communicatie

Gerard

Positief

Opmerkingen of tips

De hulp werkt elke keer keurig het lijstje af. Regelmatig is de hulp binnen de daarvoor staande tijd gereed. het zou leuk zijn als de resterende tijd gebruikt wordt om zaken schoon te maken die niet... De hulp werkt elke keer keurig het lijstje af. Regelmatig is de hulp binnen de daarvoor staande tijd gereed. het zou leuk zijn als de resterende tijd gebruikt wordt om zaken schoon te maken die niet op lijstje staan, maar wel een beurtje kunnen gebruiken.

Communicatie kan wel beter. Informatie is vaak te laat

Opmerkingen of tips

Op tijd melden als de hulp verhinderd is

Reactie Home Works:

Vriendelijk bedankt voor uw review en uw tip. We zullen dit meenemen om onze dienstverlening verder te verbeteren. Wij zijn erg blij te vernemen dat u zo tevreden bent over uw huishoudelijke hulp.

Goede ervaring. Zeer goede hulp.

Opmerkingen of tips

Het duurde vrij lang maar we werden goed op de hoogte gehouden.

Door krapte in mijn regio duurde het vrij lang totdat er een hulp beschikbaar was. Ik ben hier wel altijd goed van op de hoogte gehouden. Mijn hulp maakt behoorlijk wat km per keer en nu werd een... Door krapte in mijn regio duurde het vrij lang totdat er een hulp beschikbaar was. Ik ben hier wel altijd goed van op de hoogte gehouden. Mijn hulp maakt behoorlijk wat km per keer en nu werd een maand na start gevraagd of ik bereid ben een km vergoeding te betalen. Ik vind het vreemd dat dit niet op voorhand besproken wordt. Ik ben dan ook niet bereid deze te betalen. Vervolgens heb ik hier niets meer op teruggehoord.

Opmerkingen of tips

Een vaste coördinator. Ik ben door verschillende mensen gemaild en gebeld. Soms ook wat rommelig, omdat het niet leek of communicatie op elkaar afgestemd was en ik soms 2 keer een zelfde soort... Een vaste coördinator. Ik ben door verschillende mensen gemaild en gebeld. Soms ook wat rommelig, omdat het niet leek of communicatie op elkaar afgestemd was en ik soms 2 keer een zelfde soort bericht kreeg.

Beste mevrouw,
Beste mevrouw,
Een hulp kan bij Home Works aangeven wat zijn/haar verdiensten moeten zijn. Wij proberen klanten en hulpen bij elkaar te brengen en te houden op een manier waarop beide tevreden zijn. Als een hulp in welke situatie dan ook aangeeft dat deze een ander tarief of vergoeding wenst dan zullen we dat bespreken met u als klant. U heeft het recht om nee te zeggen net als de hulp. Als het geen match is dan zoeken wij gewoon verder dat kunt u van ons verwachten. Fijn om te lezen dat u erg tevreden was over de hulp zelf.

E.H. van der Stelt-Keijzer

Uitstekende organisatie

ga zo door

Geachte mevrouw van der Stelt-Keijzer,
Wat ontzettend leuk om te lezen dat u zo tevreden bent! Daar doen we het voor.

Eerste kandidaat was gelijk schot in de roos.

Reiskosten vooraf melden.

westerhof

Ze doen wat ze moeten doen, niets meer en niets minder

Opmerkingen of tips

misschien de werknemers iets beter betalen?

Beste mevrouw Westerhof,
Dank voor uw review. We zijn blij dat u tevreden bent met de huishoudelijke hulp!
Beste mevrouw Westerhof,
U geeft aan dat u vindt dat de huishoudelijke hulp wat meer mag verdienen. Dat vinden wij een prima idee. Heeft u een idee met hoeveel wij het tarief zouden mogen verhogen dan voeren wij dat graag voor uw hulp door?

De pooter

Nee

de roij

Prima geregeld

Opmerkingen of tips

erg leuke hulp. Snel en ook erg betrokken