Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Dominique

Nu 1 keer gebruik gemaakt van een hoop. Prima service, fijn contact! Ik kijk uit naar de verdere samenwerking.

Opmerkingen of tips

Fijn dat er ook even telefonisch contact was na het plannen van de eerste afspraak.

Reactie Home Works:

Beste Dominique, hartelijk bedankt voor jouw lovende review en wat ontzettend fijn om te horen dat de samenwerking jou zo goed bevalt! We zullen jouw complimenten ook overbrengen aan jouw... Beste Dominique, hartelijk bedankt voor jouw lovende review en wat ontzettend fijn om te horen dat de samenwerking jou zo goed bevalt! We zullen jouw complimenten ook overbrengen aan jouw huishoudelijke hulp, dat zal ze erg leuk vinden om te horen. Als we verder iets voor jou kunnen betekenen, neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag!

Esther

Aangeraden door een kennis en vooralsnog ben ik ook erg tevreden.

Opmerkingen of tips

Er is veel communicatie. Hoewel ik dit zeer prettig vind, zijn er ook een aantal telefoontjes gedurende mijn werktijden (9-5, ma t/m vrijdag). Deze kan ik vaak niet aannemen. Wat wel fijn is dat er... Er is veel communicatie. Hoewel ik dit zeer prettig vind, zijn er ook een aantal telefoontjes gedurende mijn werktijden (9-5, ma t/m vrijdag). Deze kan ik vaak niet aannemen. Wat wel fijn is dat er dan altijd een mailtje gestuurd wordt met uitleg, wat het niet nodig maakt om nog eens terug te bellen.

Reactie Home Works:

Beste Esther, ontzettend bedankt voor jouw review en wat fijn om te horen dat je erg tevreden bent! Wij kunnen ons goed voorstellen dat telefoontjes onder werktijd jou vaak niet goed uitkomen,... Beste Esther, ontzettend bedankt voor jouw review en wat fijn om te horen dat je erg tevreden bent! Wij kunnen ons goed voorstellen dat telefoontjes onder werktijd jou vaak niet goed uitkomen, daarom sturen we inderdaad ook even een mailtje. Mocht je wel buiten jouw kantoortijden telefonisch contact met ons willen opnemen, wij zijn al vanaf 8.00 uur in de ochtend bereikbaar en we helpen jou graag!

Meike V

Goede communicatie, snelle service, deskundige medewerkers

Snelle respons op vragen

Reactie Home Works:

Beste Meike, namens het hele HomeWorks team wil ik jou heel erg bedanken voor jouw lovende review! Wat ontzettend leuk om te horen dat je zo tevreden bent!

Geen bedtijf

Opmerkingen of tips

Goede ervaring maar nu beƫindigd omdat mijn aanvraag bij Tzorg is aanvaard

Reactie Home Works:

Heel vriendelijk bedankt voor uw lovende review! Wat fijn om te vernemen dat uw aanvraag inmiddels is aanvaard. Mocht u in de toekomst opnieuw op zoek zijn naar een geschikte huishoudelijke hulp,... Heel vriendelijk bedankt voor uw lovende review! Wat fijn om te vernemen dat uw aanvraag inmiddels is aanvaard. Mocht u in de toekomst opnieuw op zoek zijn naar een geschikte huishoudelijke hulp, neemt u dan gerust contact met ons op, wij helpen u graag!

Iris

Very Good

Opmerkingen of tips

Up to now, we have changed house help 3 times (they were leaving), and the quality of their cleaning is not stable... some were better some were worse.. no one really really bad :)

Reactie Home Works:

Dear Iris, thank you for your review! We see that your current domestic cleaner has worked for you since February. We will contact you about the quality of her cleaning results. If the quality is... Dear Iris, thank you for your review! We see that your current domestic cleaner has worked for you since February. We will contact you about the quality of her cleaning results. If the quality is not up to your standards, we are more then happy to help you. Thank you for letting us know.

Monique Eitjes

Tot nu toe heb ik positieve ervaringen met dit bedrijf. Vooral de mogelijkheid om telefonisch te kunnen communiceren over je wensen vind ik erg prettig.

Reactie Home Works:

Beste Monique, bedankt voor je review en wat goed om te horen dat je positieve ervaringen met HomeWorks hebt opgedaan! Wij passen ons graag aan aan de persoonlijke behoeften en vinden persoonlijk... Beste Monique, bedankt voor je review en wat goed om te horen dat je positieve ervaringen met HomeWorks hebt opgedaan! Wij passen ons graag aan aan de persoonlijke behoeften en vinden persoonlijk contact hierbij zelf ook erg prettig. Als we verder nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen je graag.

Mw. J. SMIT

Ging heel goed

Reactie Home Works:

Beste mevrouw Smit, vriendelijk bedankt voor uw positieve review. En wat fijn dat u zo snel een fijne huishoudelijke hulp via ons heeft kunnen vinden! Mochten wij verder iets voor u kunnen... Beste mevrouw Smit, vriendelijk bedankt voor uw positieve review. En wat fijn dat u zo snel een fijne huishoudelijke hulp via ons heeft kunnen vinden! Mochten wij verder iets voor u kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen u graag!

Rebecca Aalbregt

Tevreden

Opmerkingen of tips

Wij zijn zeer tevreden over amira

Reactie Home Works:

Beste Rebecca, vriendelijk bedankt voor jouw lovende review! Wat ontzettend fijn om te vernemen dat jij zo tevreden bent met jouw huishoudelijke hulp Amira en dat jij onze bijdrage bij de... Beste Rebecca, vriendelijk bedankt voor jouw lovende review! Wat ontzettend fijn om te vernemen dat jij zo tevreden bent met jouw huishoudelijke hulp Amira en dat jij onze bijdrage bij de totstandkoming van de afspraken hebt kunnen waarderen. Mochten wij verder iets voor jou kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen jou graag!

Christel Zijlstra

Goed, als je niet tevrede met je hulp wordt er snel een nieuwe hulp gevonden.

Opmerkingen of tips

Wanner je doorgeeft hoe tevrede je bent over je hulp , mis ik een opmerking box waar je precies kan laten weten hoe en wat over de hulp.

Dit kunnen jullie ook goed gebruiken....

Dit kunnen jullie ook goed gebruiken. Bijvoorbeeld voor meer informatie over de hulp voor nieuwe klanten. Als dat toe gevoerdwaard heeft.

Reactie Home Works:

Beste Christel, vriendelijk bedankt voor jouw positieve review! Wat fijn om te vernemen dat de afspraken met jouw nieuwe huishoudelijke hulp Raquel volledig naar wens verlopen! Wij zijn blij dat wij... Beste Christel, vriendelijk bedankt voor jouw positieve review! Wat fijn om te vernemen dat de afspraken met jouw nieuwe huishoudelijke hulp Raquel volledig naar wens verlopen! Wij zijn blij dat wij jou hiermee van dienst konden zijn. Wij willen jou graag bedanken voor jouw suggestie voor een ruimte om opmerkingen te plaatsen wanneer je een review geeft, wij hebben het management van jouw suggestie op de hoogte gesteld. Mochten wij verder iets voor je kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen jou graag!

Addy

In eerste instantie kon Home Works niemand voor mij vinden. Uiteindelijk heb ik via via toch een hulp gevonden, die via Home Works voor mij werkt.

Opmerkingen of tips

Mijn hulp heeft het contact tot stand gebracht.

Reactie Home Works:

Beste Addy, vriendelijk bedankt voor uw positieve review! Wij streven ernaar om zo snel mogelijk een geschikte huishoudelijke hulp beschikbaar te vinden voor onze klanten. Wij zijn hierbij... Beste Addy, vriendelijk bedankt voor uw positieve review! Wij streven ernaar om zo snel mogelijk een geschikte huishoudelijke hulp beschikbaar te vinden voor onze klanten. Wij zijn hierbij afhankelijk van de beschikbaarheid van de hulpen in uw directe omgeving. Hierdoor kan het zijn dat de zoektocht langer dan een week duurt. Gelukkig heeft u inmiddels zelf een geschikte kandidaat gevonden en we zijn blij u weer als klant te mogen verwelkomen! We zullen uw huishoudelijke hulp Sandra laten weten dat u erg tevreden met haar bent, dat zal zij erg leuk vinden om te horen. Mochten wij verder iets voor u kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen u graag!