Ineke

Enkele weken geleden bij HOMAN-bedden in Assen op zoek gegaan naar een nieuw bed. We wisten in het geheel niet wat voor bed we nu wilden. We hebben ons eerst door de aanwezige dame uitgebreid laten...

Linda

Homan Slapen is een professioneel bedrijf waar ik zeer goed ben geholpen! Kwaliteit en een goede service staan centraal.

We slapen nu al bijna 2 jaar super lekker op een Vispring bed, gekocht bij Homan in Haren.
De service was uitstekend, het bed is mooi, maar nog veel belangrijker: we slapen heerlijk.

Jan Pieter Bierema

Wij hebben in de zaak in Assen ons 2e Hástens bed gekocht omdat het eerste ons niet naar de zin was. Vreemd al als je er nog maar 10 -15 jaar op ligt, want een bed van € 6000-8000 vervang je zomaar...

Reactie Homan Slapen:

Geachte heer Bierema,
Na aanleiding van uw review op onze site doe ik hierbij mijn reactie toekomen.
Allereerst vervelend om te horen dat uw Hästens bed niet naar wens is.
Als ik uw verhaal goed begrijp is dit het verloop:
• Bestaande Hästens bed (15 jaar oud) overgedaan aan dochter omdat u niet goed meer lag op dit bed.(niet gekocht bij Homan)
• Als tussenoplossing heeft u een topmatras van Kuperus gekocht (niet Bij Homan slapen gekocht).
• U heeft de keuze gemaakt voor een nieuw Hästens bed bij Hästens store Assen.
• U geeft aan niet te willen kiezen voor een BJX omdat deze zachter zou zijn, echter heeft u hier uiteindelijk wel voor gekozen. Wij vinden de omschrijving “aansmeren” echter niet correct.
De samenstelling van een BJ, BJX of BJX luxury verschillen ieder in samenstelling. De BJX is de topmatras met de meeste veerkrachtig en souplesse, juist deze eigenschappen zouden drukpunten moeten verminderen zoals u aangeeft.

U geeft aan dat u niet tevreden bent over het Hästens bed en spreekt in deze review over de aankoop die u 15 jaar geleden heeft gedaan en de tussen oplossing. Echter staan deze problemen los van de klachten van uw huidige bed.

Bij Hästens store Assen is ons niet bekend over de klachten met uw huidige Auroria zoals u deze in uw email omschrijft. Wij hebben hierop dan ook geen actie kunnen ondernemen.
Ik stel dan ook voor om samen met u te kijken waar het probleem zit in uw huidige bed.
Er is immers niks persoonlijker dan een bed. En Hästens staat bekend om haar comfort.

De drukpunten die soms ontstaan tijdens het slapen zijn over het algemeen de oorzaak van een te stevig matras dan te zacht.
Ieder persoon is dan ook uniek en ervaart het op zijn eigen manier.
Ik zou graag met u willen kijken naar een passende oplossing omrend uw klachten alvorens deze review te plaatsen.

Rubert Homan

Hästens store Assen
Homan slapen

Klik hier om deel te nemen

17 juli 2019, tot op heden hebben wij helaas nog geen reactie van u mogen ontvangen.

R.Eijpe

We gingen naar Homan Auping Plaza in Assen om de vlakke spiraal v.h. bed van mijn vrouw te vervangen door een beweegbare bedbodem.Door haar recente operatie kon zij niet zelfstandig in/uit bed...

Dini Wieringa Basten

Geweldige uitleg. Prettige en enthousiaste beddenadviseuse.

Goede uitleg over de verschillen tussen de diverse merken bedden, matrassen en dekbedden. Goed advies over de kleuren van de dekbed hoezen en lakens. Goede service bij bezorging en plaatsing van het...

Karen Venhuizen

Waren opzoek naar nieuwe matrassen en wisten niet goed wat te kopen. Maar wij zijn erg goed geholpen en erg tevreden met de aankoop.

Boekschoten

Zeer tevreden! Prettig geholpen en geadviseerd in een ongedwongen sfeer door vakkundige mensen.

Y Woldendorp

Bij Homan word ik elke keer keurig geholpen en nemen ze de tijd voor mij.
Als ik nou langs kom voor een overtrek of een bed word ik goed geïnformeerd.