Korian Thoma

Geweldige service. Ruim en kwalitatief hoogwaardig assortiment

Pieter

Service van de bovenste plank. Klant is nog een mens. Met veel geduld wordt je vakkundig geholpen

geen naamvermelding

Zijn al jaren klant bij (voorheen) Holthinrichs en nu bij Homan.Staan altijd direct voor je klaar met een goed en betaalbaar advies.

thomas

Goed advies en nemen de tijd voor je.

Melvin

Professioneel en persoonlijk slaapadvies gekregen. Er wordt naar je geluisterd én er wordt tijd voor je genomen.

Penningboek

De afstandsbediening van mijn Jensen bed was kapot gegaan. Homan had er nog eentje liggen en installeerde die voor een schappelijke prijs

Arnold

Super service en fijne aflevering. In de winkel goed geadviseerd en de mannen die de matrassen kwamen afleveren vond ik toppers

rob korevaar

Ben keurig behandeld en goed geadviseerd. was van plan om een auping bed aan te schaffen, maar ben geadviseerd om een andere keuze te maken van wege een zwakke rug. ben tevreden over de aanschaf van... Ben keurig behandeld en goed geadviseerd. was van plan om een auping bed aan te schaffen, maar ben geadviseerd om een andere keuze te maken van wege een zwakke rug. ben tevreden over de aanschaf van een ergonomisch bed uit belgie.

Bergsma

Ben zeer tevreden over de prettige ontvangst en deskundig advies.
Het bed is vlot bij mij thuis geinstalleerd en ik slaap er nog maar sinds kort op. Maar het slaapt heerlijk!

Haan

Heel goed geholpen, ze nemen alle tijd voor je inclusief een kopje koffie. Service is zeer goed. Bed is bij aflevering in elkaar gezet en ingesteld. Zeer goed bevallen. Ga er zeker weer heen.