Tineke

Prima service en kwaliteit

Anja Lievestro

Wat een goeie service en advies, fantastisch lekker geslapen onder m'n nieuwe dekbed

Van Zon

Zeer deskundig advies, prettige communicatie en goede service gehad bij Homan Assen. Er werd uitgebreid de tijd genomen om tot een goede keuze te komen. Er werd echt meegedacht met ons. We zijn zeer... Zeer deskundig advies, prettige communicatie en goede service gehad bij Homan Assen. Er werd uitgebreid de tijd genomen om tot een goede keuze te komen. Er werd echt meegedacht met ons. We zijn zeer tevreden. Ook de levering en montage van het bed waren uitstekend.

H. Snippe

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om een nieuwe spiraal en matras in mijn oude Auping Auronde te kopen. Op aanbeveling van een vriendin ben ik naar Homan in Haren gegaan. Daar ben ik heel... Na lang wikken en wegen heb ik besloten om een nieuwe spiraal en matras in mijn oude Auping Auronde te kopen. Op aanbeveling van een vriendin ben ik naar Homan in Haren gegaan. Daar ben ik heel zorgvuldig geholpen en heb alle tijd gekregen om mijn keus te bepalen. Gisteren zijn de spiralen en matrassen door Montrieurs perfect geleverd en vannacht heb ik voor het eerst op het nieuwe materiaal geslapen en dat was een openbaring. Dit had ik dus veel eerder moeten doen!

Zie e-mail

Prettig gesprek dat gevolgd werd door een deskundig advies

Fam. Bl..

Op verzoek van een kennis moesten wij eerst maar eens even naar Homan voor een goed bedadvies. Zo gezegd zo gedaan. Vanuit Friesland op naar Haren. Deze rit was absoluut meer dan de moeite waard om... Op verzoek van een kennis moesten wij eerst maar eens even naar Homan voor een goed bedadvies. Zo gezegd zo gedaan. Vanuit Friesland op naar Haren. Deze rit was absoluut meer dan de moeite waard om de zeer deskundige uitleg en over de huidige (technische) opbouw van de allerlei matrassen tegenwoordig. Na 'n uitgebreide tijd nemende advies, overgegaan tot aanschaf van een bed met matrassen. Na zes weken werd deze keurig en door vakmanschap gemonteerd afgeleverd. Dik voor elkaar.....

Edwin v. H

Zeer deskundig en plezierig advies. Slaap sinds levering van ons nieuwe bed een stuk beter. Merk je toch hoe belangrijk een goede nachtrust is.

Sandra van Houselt

Prima geholpen en we slapen heerlijk!

Margreet

We zijn ontzettend blij met onze equilli matrassen, we hebben nog nooit zo lekker gelegen en geslapen! Zeer deskundig advies gehad, een top-zaak!

Karen Hommes

Uitstekende service, heel vriendelijk en meedenkend (na operatie had ik zsm een nieuwe Auping bedbodem met motoren nodig) en snel geleverd en geïnstalleerd.