R.Eijpe

We gingen naar Homan Auping Plaza in Assen om de vlakke spiraal v.h. bed van mijn vrouw te vervangen door een beweegbare bedbodem.Door haar recente operatie kon zij niet zelfstandig in/uit bed... We gingen naar Homan Auping Plaza in Assen om de vlakke spiraal v.h. bed van mijn vrouw te vervangen door een beweegbare bedbodem.Door haar recente operatie kon zij niet zelfstandig in/uit bed komen.De nieuwe spiraal had een levertijd van 3 -4 weken, veel te lang voor ons.We waren aangenaam verrast toen de slaapadviseur ons aanbood een spiraal uit de( net ingerichte showroom) bij ons te installeren en zo ons snel te helpen.Wij zijn hiermee zeer goed geholpen en vinden de service hoog . Zeer aan te bevelen.

Dini Wieringa Basten

Geweldige uitleg. Prettige en enthousiaste beddenadviseuse.

Goede uitleg over de verschillen tussen de diverse merken bedden, matrassen en dekbedden. Goed advies over de kleuren van de dekbed hoezen en lakens. Goede service bij bezorging en plaatsing van het... Goede uitleg over de verschillen tussen de diverse merken bedden, matrassen en dekbedden. Goed advies over de kleuren van de dekbed hoezen en lakens. Goede service bij bezorging en plaatsing van het bed.
Met andere woorden een aanrader om naartoe te gaan als je een nieuw bed nodig hebt.

Karen Venhuizen

Waren opzoek naar nieuwe matrassen en wisten niet goed wat te kopen. Maar wij zijn erg goed geholpen en erg tevreden met de aankoop.

Boekschoten

Zeer tevreden! Prettig geholpen en geadviseerd in een ongedwongen sfeer door vakkundige mensen.

Y Woldendorp

Bij Homan word ik elke keer keurig geholpen en nemen ze de tijd voor mij.
Als ik nou langs kom voor een overtrek of een bed word ik goed geïnformeerd.

van der poll

Mijn vrouw vond het nodig de matrassen te vervangen. Ze waren aan het eind van hun houdbaarheid, zo’n 13 jaar oud. Eigenlijk had ze wel gelijk, maar was ik er ook aan toe?

Vroeger kon...

Vroeger kon ik overal op slapen, desnoods op de grond in een tentje.
Met het ouder worden word ik gevoeliger voor waar ik op lig en eigenlijk is mijn vrouw “een prinses op de erwt”, die klaagt nog eerder over een slecht bed dan ik.
Maar na enkele rugoperaties en toenemende artrose is een gelijkmatige ondersteuning van het lichaam door het matras steeds belangrijker geworden.

Dus wij gaan een matras, of eigenlijk twee matrassen kopen.
Geloof de reclameplaatjes over matrassen maar niet, we hebben ons goed georiënteerd. Dus naar een bedrijf met meerdere goede merken matrassen: Homan in Assen.

Maar wat gebeurt er? Wij kopen niet twee matrassen, maar een heel bed 210 x 210 cm, een Hästens bed nog wel.
En natuurlijk twee verschillende hardheidsgraden voor haar en voor mij. Hästens voelde in de showroom toch duidelijk beter aan dan de andere merken. Maar de echte waardering kun je pas geven na een paar nachten slapen.

Ik voel mij “opgenomen” zonder doorzakken. Het bed golft als het ware, maar ik blijf horizontaal en voel zodanige ondersteuning, dat gewrichten niet meer zo heftig opspelen, als eerder, na acht uren slapen.
Het is wel een financieel verschil of je twee matrassen koopt of een Hästens bed, maar ik denk dat die investering zich terugbetaalt in zo veel meer slaapcomfort.
Dat je goed op kunt staan met zo veel minder pijn in wervelkolom/gewrichten betekent dat de keus voor Hästens een goede keus is.

Wij zijn heel blij met ons nieuwe Hastens Bed, Lenoria. We slapen heerlijk. Dankzij de goede adviezen en de perfecte service van Homan Assen. Top.

Joricke

Top zaak met goede service en prettige medewerkers die verstand hebben van hun vak. Aanrader!

Gerry Schultinga

Wat een fijne winkel. Grethel nam alle tijd om de ins en out van de verschillende type bedden en matrassen uit te leggen en te laten ervaren. Toen we de volgende dag terugkwamen om te vertellen... Wat een fijne winkel. Grethel nam alle tijd om de ins en out van de verschillende type bedden en matrassen uit te leggen en te laten ervaren. Toen we de volgende dag terugkwamen om te vertellen welke keuze we hadden gemaakt, reageerde ze verrast: “Nu al?!”. “Er 1 nachtje over slapen is voor ons genoeg. Je hebt ons geweldig geadviseerd”, zeiden we. Gisteren werd het bed geleverd door Sjon en André. Ook zei namen de tijd om het en ander uit te leggen en namen gelukkig alle verpakkingsmateriaal weer mee terug.
Service en persoonlijke aandacht staat bij Homan Slapen hoog in het vaandel. Top!