Ruud Sellmeijer

Wij kwamen bij Homan's Hastens-Zwolle omdat wij ons topdek wilden vervangen. Wij wilden persé de 3 beschikbare verschillende soorten topdekken uitproberen op een bed wat vergelijkbaar is met de... Wij kwamen bij Homan's Hastens-Zwolle omdat wij ons topdek wilden vervangen. Wij wilden persé de 3 beschikbare verschillende soorten topdekken uitproberen op een bed wat vergelijkbaar is met de Hastens-Sheraton's die wij 14 jaar geleden hebben gekocht. Wij werden in Zwolle ontvangen door Rupert Homan die uitgebreid de tijd voor ons nam om ons toe te lichten wat de onderlinge verschillen tussen de 3 types waren en liet ons dat ook ter plekke op het gewenste bed ervaren. Uiteindelijk kwamen we weer op de vertrouwde BJX uit, die wij gisteren mochten ontvangen. Vannacht weer heerlijk gelegen.

Tevreden klant

M’n broer is net als ik een tevreden klant van Homan Haren; als Friezen slapen we in AVEK bedden die we van Rubert Homan kochten. Misschien is de rust die dat brengt wel een succesfactor in het... M’n broer is net als ik een tevreden klant van Homan Haren; als Friezen slapen we in AVEK bedden die we van Rubert Homan kochten. Misschien is de rust die dat brengt wel een succesfactor in het bereiken van een >20 jarig huwelijks jubileum zoals deze broer dit bereikte. En om dat te vieren trakteerde hij zijn vrouw en twee dochters op een arrangement bij een welnesscentrum in het altijd zonnige Friesland. “Creating memories”.
En om daar een blijvende herinnering aan te hebben heb ik aangeraden hen daar elk een mooie badjas bij te geven, met de namen van de dames er op geborduurd. Maar dan wel een echt mooie badjas, dus eentje van Homan.

Nou, dat is gelukt; drie mooie dames hebben nu een mooie badjas als mooi(e) blijvende herinnering aan een heel mooie dag.

De Wit - van Ommen

Via via hoorde wij zeer goede berichten van de Firma Homan.

Via via hoorde wij zeer goede berichten van de Firma Homan.

En het klopt wat we hebben gehoord. De kennis van deze zeer gepassioneerde slaaptechneuten is enorm. Alles is tot in de puntjes verzorgd, heerlijke koffie, alle tijd nemen ze voor ons.

Ze adviseren je hier nog uitgebreid als consument. Aan het einde van het verhaal komt er iets uitrollen wat ook echt bij je past zowel qua slaapcomfort als ook budget.

Daarnaast is er ook echt aandacht voor het menselijke deel van het klant contact. Hier voel je je dan ook echt nog koning.

En we slapen als roosjes op ons koninglijke auping bed. Wat een feest!

Een absolute aanrader voor een ieder die een slaap probleem heeft of gewoon lekker wil slapen.

@Robert,Gea & André houd dit vast!

We gaan reclame voor jullie maken!!

Vrgr
Fam. De Wit - van Ommen

Wolter Poelman

Goede service en vakbekwaam personeel. Sinds nieuwe bed veel meer rust. Een tien met een griffel.

Michiel en Denise

We gingen naar Homan Slapen met de intentie om een keer op een Hastens bed te liggen en dan te gaan kijken naar vervangende matrassen of een ander bed dat niet al te duur zou zijn.

Wij...

Wij wisten dat de prijs van een Hastens hoger zou zijn, maar al gauw kwamen we tijdens het proef liggen tot de conclusie dat een bed van natuurlijke materialen wel het beste bij ons past. Rubert liet ons de verschillende bedden ervaren en gaf deskundig advies over waar je op moet letten bij het kiezen van een goed bed. Hij nam alle tijd en op de juiste momenten gaf hij ons de ruimte om even te overleggen. Hij was niet slechts bezig om een bed te verkopen, maar wilde ons laten inzien hoe belangrijk goede nachtrust is en wat daarvan ook overdag de positieve invloed is.

Na de aankoop was er continu contact over verschillende onderdelen, zoals de kleur van het bed en wanneer het geleverd zou worden. Het contact was zeer prettig.

Op de dag van levering van het bed stonden twee zeer bekwame buitendienst medewerkers bij ons aan de deur. Zij hebben het bed naar boven gedragen en in elkaar gezet en gaven de nodige adviezen voor het onderhoud van het bed. Dit deden ze met een grote, brede glimlach!

Inmiddels zijn we nu 2 maanden verder en merken we de voordelen van een Hastens bed. De eerste twee nachten was wennen, maar nu slapen we iedere nacht door, we slapen dieper en we merken dat we overdag meer energie hebben. ‘s Avonds kijken we er naar uit om weer ons bed in te kruipen.

Hartelijk dank aan het team!

Ineke

We zijn uitermate tevreden over de service die Homan biedt; we waren niet tevreden over de topper die we eerder gekocht hadden en na goed overleg hebben we een topper die helemaal spoort met onze... We zijn uitermate tevreden over de service die Homan biedt; we waren niet tevreden over de topper die we eerder gekocht hadden en na goed overleg hebben we een topper die helemaal spoort met onze verwachtingen. Dat is nog eens service!

Ineke

Enkele weken geleden bij HOMAN-bedden in Assen op zoek gegaan naar een nieuw bed. We wisten in het geheel niet wat voor bed we nu wilden. We hebben ons eerst door de aanwezige dame uitgebreid laten... Enkele weken geleden bij HOMAN-bedden in Assen op zoek gegaan naar een nieuw bed. We wisten in het geheel niet wat voor bed we nu wilden. We hebben ons eerst door de aanwezige dame uitgebreid laten voorlichten. Ze nam werkelijk alle tijd voor ons. Ze heeft ons uitgebreid voorgelicht over nagenoeg alle aanwezige bedden en matrassen. Wat een keus! Uiteindelijk zijn we pas na 2 uren de zaak weer uitgegaan. Eerst alle indrukken en professionele tips op ons in laten werken. Na een week nadenken weer naar HOMAN-bedden teruggegaan. Na nogmaals onze wensen te hebben aangehoord, hebben we na overleg met genoemde dame en de heer Homan een prachtig compleet Hästens bed gekocht. Alles erop en eraan. Binnen afzienbare tijd werd het bed keurig op het afgesproken moment afgeleverd en in onze slaapkamer gemonteerd en geplaatst. De beide monteurs gaven nogmaals een duidelijke uitleg omtrent gebruik en regelmatig onderhoud. Fantastisch. Inmiddels slapen we nu enkele weken op een Hästens... Wat een top-bed.
We zijn meer dan tevreden over het Hästens-bed en de fantastische gehele afhandeling door HOMAN-bedden. Aanrader!!!
Bert en Ineke.

Linda

Homan Slapen is een professioneel bedrijf waar ik zeer goed ben geholpen! Kwaliteit en een goede service staan centraal.

De service was uitstekend, het bed is mooi, maar nog veel belangrijker: we slapen heerlijk. We slapen nu al bijna 2 jaar super lekker op een Vispring bed, gekocht bij Homan in Haren.
Gemaakt van natuurlijke materialen en dat voel je!
Echt een aanrader dit bed.

Jan Pieter Bierema

Wij hebben in de zaak in Assen ons 2e Hástens bed gekocht omdat het eerste ons niet naar de zin was. Vreemd al als je er nog maar 10 -15 jaar op ligt, want een bed van € 6000-8000 vervang je zomaar... Wij hebben in de zaak in Assen ons 2e Hástens bed gekocht omdat het eerste ons niet naar de zin was. Vreemd al als je er nog maar 10 -15 jaar op ligt, want een bed van € 6000-8000 vervang je zomaar niet. Maar ik werd helemaal niet uitgerust wakker op dat bed, nee kwam er vermoeider af juist. Eerst hadden we al een andere topper van Kuperus bijgekocht, dat ging een paar jaar wat beter.
Omdat onze dochter het bed wel kon waarderen, hadden we besloten een nieuw bed aan te schaffen. Dus op naar Assen. De prijzen waren inmiddels meer dan verdubbeld in 12 jaar tijd, je krijgt een hartverlamming als die genoemd worden. Eigenlijk schamen we ons voor onszelf dat we zoveel geld in een bed hebben geïnvesteerd. Maar enfin, ik wilde een Hästens want dat was in mijn ogen het beste wat je kunt kopen. Wel uitgelegd dat we van de zachte BJX topper dachten pijn in het lichaam te krijgen. De verkoopster had er nog nooit van gehoord, dus je wordt al onzekerder. Ligt dat dan aan mij? Dus we zijn zo stom geweest om ons door de verkoopster toch weer een topper van Hästens aan te laten smeren bij het al astronomisch dure bed. Inmiddels slapen we al weer 2 jaar op het bed, en de topper wordt absoluut niet meer als fijn ervaren. € 2700 voor een topper die je om de dag moet oprollen om het model er in te houden, en wat mij betreft veel te zacht in combinatie met de niet al te hard matras er onder. Het geld ben je na 1 nacht gebruik kwijt, want omruilen is er dan niet meer bij natuurlijk. De eerste nacht merk je trouwens ook niet dat je een verkeerde keus hebt gemaakt, dat komt pas na enkele maanden. Want dan komt de twijfel om de hoek kijken
We gaan nu de topper er af halen en schaffen nu een pocketveringmatras aan welke we in combinatie met het bed gaan gebruiken. Dit matras is harder en zorgt niet voor dove lichaamsdelen wanneer we wakker worden. De prijs is ook wat aangenamer, nl € 360,- via Bol.Com. Beter goedkoop dan weer een dure miskoop.
Ons oordeel over de beddenzaak van Homan is dus niet best, we voelen ons bekocht aan het product. Nazorg in de eerste maand is er niet, wel na enkele jaren krijg je weer mails van de winkels, wellicht weet men dat de klant dan weer wat nieuws wil.
Mijn inzien is dat een Hästens een investering voor het leven moet zijn, en niet voor 1 of 2 decennia. Het cijfer wat ik geef is dus uiteindelijk een 1, omdat ik iedere ochtend met pijn in het lichaam wakker wordt van een verkeerd bed.

Reactie Homan Slapen:

Geachte heer Bierema,
Na aanleiding van uw review op onze site doe ik hierbij mijn reactie toekomen.
Allereerst vervelend om te horen dat uw Hästens bed niet naar wens is.
Als ik uw...
Geachte heer Bierema,
Na aanleiding van uw review op onze site doe ik hierbij mijn reactie toekomen.
Allereerst vervelend om te horen dat uw Hästens bed niet naar wens is.
Als ik uw verhaal goed begrijp is dit het verloop:

Bestaande Hästens bed (15 jaar oud) overgedaan aan dochter omdat u niet goed meer lag op dit bed.(niet gekocht bij Homan)

Als tussenoplossing heeft u een topmatras van Kuperus gekocht (niet Bij Homan slapen gekocht).

U heeft de keuze gemaakt voor een nieuw Hästens bed bij Hästens store Assen.

U geeft aan niet te willen kiezen voor een BJX omdat deze zachter zou zijn, echter heeft u hier uiteindelijk wel voor gekozen. Wij vinden de omschrijving “aansmeren” echter niet correct.
De samenstelling van een BJ, BJX of BJX luxury verschillen ieder in samenstelling. De BJX is de topmatras met de meeste veerkrachtig en souplesse, juist deze eigenschappen zouden drukpunten moeten verminderen zoals u aangeeft.
U geeft aan dat u niet tevreden bent over het Hästens bed en spreekt in deze review over de aankoop die u 15 jaar geleden heeft gedaan en de tussen oplossing. Echter staan deze problemen los van de klachten van uw huidige bed.
Bij Hästens store Assen is ons niet bekend over de klachten met uw huidige Auroria zoals u deze in uw email omschrijft. Wij hebben hierop dan ook geen actie kunnen ondernemen.
Ik stel dan ook voor om samen met u te kijken waar het probleem zit in uw huidige bed.
Er is immers niks persoonlijker dan een bed. En Hästens staat bekend om haar comfort.
De drukpunten die soms ontstaan tijdens het slapen zijn over het algemeen de oorzaak van een te stevig matras dan te zacht.
Ieder persoon is dan ook uniek en ervaart het op zijn eigen manier.
Ik zou graag met u willen kijken naar een passende oplossing omrend uw klachten alvorens deze review te plaatsen.
Rubert Homan
Hästens store Assen
Homan slapen
Klik hier om deel te nemen
17 juli 2019, tot op heden hebben wij helaas nog geen reactie van u mogen ontvangen.