Sanne

Duidelijk, transparant, meedenkend, altijd persoonlijke service. Doen veel moeite voor de klant en reageren altijd professioneel.

T.M.Boelkens

Direct respons op mail-berichten.
Goed advies.
Heldere afspraken.

Klaas de Jong en echtgenote

Al meer dan tien jaar trouwe klant naar volle tevredenheid.
Vandaag weer twee nieuwe Auping matrassen bij ons afgeleveverd.

Mar

Erg prettig contact, veel kennis en erg goede service bij de aanschaf van nieuwe bedden en dekbedden.

P.J.M. Knoester

Zeer klantgericht, goed en eerlijk advies een aanrader!

Annette

Ik ben weer goed geholpen. De persoonlijke service, klantgerichtheid en vertrouwen verrast me iedere keer weer, omdat mijn ervaring is, dat niet ieder bedrijf zo klaar staat voor z’n klanten. Een... Ik ben weer goed geholpen. De persoonlijke service, klantgerichtheid en vertrouwen verrast me iedere keer weer, omdat mijn ervaring is, dat niet ieder bedrijf zo klaar staat voor z’n klanten. Een belletje met een vraag en je wordt meteen geholpen en wat de vraag ook is, toch nog na werktijd op zaterdag even langs komen: hoe aardig! Dank weer. Hartelijke Annette

P. Stolk

We zijn heel goed en vakkundig geadviseerd bij de aankoop van bedden en matrassen. Er is ruim de tijd genomen om alle mogelijkheden te onderzoeken en uit te proberen door Sandra. We slapen goed op... We zijn heel goed en vakkundig geadviseerd bij de aankoop van bedden en matrassen. Er is ruim de tijd genomen om alle mogelijkheden te onderzoeken en uit te proberen door Sandra. We slapen goed op de Equillimatrassen en de Auping Auronde

Ineke

Wij zijn bij Homan in Haren perfect geholpen door Sandra. Een hele ochtend werd uitgetrokken om voor ons de perfecte bedden te vinden. En dat is gelukt!

Ben van Raan

Wij waren voor de tweede keer toe aan de vervanging van de topmatrassen voor onze Hästens Adjustable bedden (aanschaf 2005) en gingen daarvoor naar Homan Slapen in Zwolle. Bij de levering van de... Wij waren voor de tweede keer toe aan de vervanging van de topmatrassen voor onze Hästens Adjustable bedden (aanschaf 2005) en gingen daarvoor naar Homan Slapen in Zwolle. Bij de levering van de topmatrassen BJX constateerde Ruben dat beide boxsprings na 15 jaar gebruik wat ingezakt waren. Door het gebruik van de natuurlijke materialen bleek het mogelijk dit euvel te herstellen. De bedden zijn door Ruben ‘opgepept’ en waar nodig aangevuld met paardenhaar. Het ligt weer zoals we al jaren gewend zijn. Dank voor deze service, TOP!

Annelies Maas

Gisteren ons nieuwe topmatras gekregen en Zo heerlijk geslapen vannacht! Komt vast door het nieuwe topmatras! Echt wel een verschil, we zijn er blij mee ?
Het werd persoonlijk en naar boven...
Het werd persoonlijk en naar boven gebracht. Top service!