jeanet

Uitstekende service. Mijn nieuwe auping bleek bij aflevering licht beschadigd. Zelf niet gezien. Vandaag beschadigde onderdeel vervangen. Blij mee😀

Willem Groenevelt

De motor van onze Hästens ging stuk. 16 jaar oud. Nieuwe besteld. Moest uit Zweden komen en kwam helaas kapot uit de verpakking. Weer een nieuwe besteld. Die werd na een week of zes geleverd en... De motor van onze Hästens ging stuk. 16 jaar oud. Nieuwe besteld. Moest uit Zweden komen en kwam helaas kapot uit de verpakking. Weer een nieuwe besteld. Die werd na een week of zes geleverd en gemonteerd. Vooraf prijsopgave gekregen. Keurig. We hadden, net als Homan Slapen, pech met die eerste motor maar de tweede draait nu prima. En zijn blij dat het zo geregeld kon worden.

Eddy en Anita de Vries

Wij hadden een nieuw bed nodig, wij zijn vakkundig geholpen.
Vrij spoedig werd het bed geleverd en gemonteerd door
2 ervaren medewerkers.
Het nieuwe bed bevalt uitstekend!! Wij hadden een nieuw bed nodig, wij zijn vakkundig geholpen.
Vrij spoedig werd het bed geleverd en gemonteerd door
2 ervaren medewerkers.
Het nieuwe bed bevalt uitstekend!!
Samenvattend een professioneel bedrijf met veel kennis

Henderikus Draaisma

Prettig en goed advies

R.J. Reinds

Na een bezoekje aan het bedrijf in Assen werd vandaag onze deelbare Auping original boxspring met Maestro firm matrassen en Nice hoofdbord door 2 medewerkers snel en vakkundig volgens afspraak... Na een bezoekje aan het bedrijf in Assen werd vandaag onze deelbare Auping original boxspring met Maestro firm matrassen en Nice hoofdbord door 2 medewerkers snel en vakkundig volgens afspraak geïnstalleerd. Ook voor het advies etc werd door dhr Labohm alle tijd genomen.
Tot zover dik tevreden en begrijpen volledig dat dit bedrijf al 110 jaar bestaat!

T.G.A. Heerspink

Geweldige kwaliteit, meedenken en service!!!!

Harry en Andrea Zonderman

Goed advies en keurig geleverd. We slapen heerlijk op onze equilli matrassen.

ST te Haren

Grote sortering; vriendelijke en deskundige voorlichting;
nette aflevering.

W.Heikamp

Helemaal blij na een nachtje slapen, keurig afgeleverd het avek bed,door twee leuke mannen alles volgens afspraak.

Greetje Van dijk

Goed advies (rug en nekklachten) daardoor nu goed matras en kussen