Zie e-mail

Prettig gesprek dat gevolgd werd door een deskundig advies

Fam. Bl..

Op verzoek van een kennis moesten wij eerst maar eens even naar Homan voor een goed bedadvies. Zo gezegd zo gedaan. Vanuit Friesland op naar Haren. Deze rit was absoluut meer dan de moeite waard om... Op verzoek van een kennis moesten wij eerst maar eens even naar Homan voor een goed bedadvies. Zo gezegd zo gedaan. Vanuit Friesland op naar Haren. Deze rit was absoluut meer dan de moeite waard om de zeer deskundige uitleg en over de huidige (technische) opbouw van de allerlei matrassen tegenwoordig. Na 'n uitgebreide tijd nemende advies, overgegaan tot aanschaf van een bed met matrassen. Na zes weken werd deze keurig en door vakmanschap gemonteerd afgeleverd. Dik voor elkaar.....

Edwin v. H

Zeer deskundig en plezierig advies. Slaap sinds levering van ons nieuwe bed een stuk beter. Merk je toch hoe belangrijk een goede nachtrust is.

Sandra van Houselt

Prima geholpen en we slapen heerlijk!

Margreet

We zijn ontzettend blij met onze equilli matrassen, we hebben nog nooit zo lekker gelegen en geslapen! Zeer deskundig advies gehad, een top-zaak!

Karen Hommes

Uitstekende service, heel vriendelijk en meedenkend (na operatie had ik zsm een nieuwe Auping bedbodem met motoren nodig) en snel geleverd en geïnstalleerd.

Tineke

Prima bedrijf dat haar afspraken nakomt.

J. Wilkinson

Goede adviezen, goede service, uitstekende matrassen, vooral als je een slechte rug hebt

Ad van Broekhoven

Zeer duidelijke uitleg, alle voor en nadelen werden doorgesproken wat ons zeker geholpen heeft met onze keuze

jeanet

Uitstekende service. Mijn nieuwe auping bleek bij aflevering licht beschadigd. Zelf niet gezien. Vandaag beschadigde onderdeel vervangen. Blij mee😀