Teije Stoffers

Enkele jaren geleden een compleet bed met matrassen gekocht. Na al die jaren werd het tijd om de matrassen te vervangen en wederom 2 stuks Auping hier gekocht. Men nam alle tijd om diverse matrassen... Enkele jaren geleden een compleet bed met matrassen gekocht. Na al die jaren werd het tijd om de matrassen te vervangen en wederom 2 stuks Auping hier gekocht. Men nam alle tijd om diverse matrassen te proberen. De service is in al die jaren nog steeds goed te noemen.

E van Delden

Deskundig en plezierig zoals hoort in een dorp

Fam Hulst

Goed geadviseerd en geholpen. Blij met onze Auping Kiruna

S.B.

Bij de aankoop van een matras heel goed advies gehad van vriendelijk en kundig personeel. Ze vroegen goed door en zochten mee met de juiste oplossing. Ze doen echt moeite om je zo goed mogelijk te... Bij de aankoop van een matras heel goed advies gehad van vriendelijk en kundig personeel. Ze vroegen goed door en zochten mee met de juiste oplossing. Ze doen echt moeite om je zo goed mogelijk te helpen.

Leeuwestein

Erg prettig en correct

Bosch

Uitstekend wat zowel informatie als klantvriendelijkheid betreft

De Leemgaard

Plezierig deskundig advies

Ben Veerkamp

Voortreffelijke begeleiding!

Lyanne Bonder-Vroom

Zeer slechte communicatie! Zeggen dat de levertijd 5/6 weken, bed na 13 weken geleverd! We moesten constant zelf bellen over hoe en wat… zou eerst eind oktober komen geen bed weer gebeld toen half... Zeer slechte communicatie! Zeggen dat de levertijd 5/6 weken, bed na 13 weken geleverd! We moesten constant zelf bellen over hoe en wat… zou eerst eind oktober komen geen bed weer gebeld toen half november geen bed weer gebeld en nu 1-12 eindelijk onze nieuwe bed! Ik snap dat het druk is maar even een telefoontje naar de klant is het minste wat u kunt doen!
Zeer teleurgesteld in Homan Assen!
We moesten zelf naar een vergoeding vragen er werd ons niks aangeboden

Reactie Homan Slapen:

Beste Mevrouw Bonder Vroom,
Allereerst vervelend te lezen dat u ontevreden bent over de uitlevering van de bedden.
Ik kan niet ontkennen dat er fouten zijn gemaakt in de communicatie en...
Beste Mevrouw Bonder Vroom,
Ik kan niet ontkennen dat er fouten zijn gemaakt in de communicatie en dat dit niet juist is verlopen
De oorzaak hiervan waren de herbevestigingen door de leverancier en tot overmaat van ramp is in de uitlevering ook nog een vertraging ontstaan. Wij hebben dit zoals ik begreep met u en uw man besproken.
Een vergoeding aanbieden als compensatie voor bovenstaande lost het probleem niet op en zie dit dan ook als het afkopen van het probleem/ontevredenheid, maar hebben dit uiteraard met u geregeld d.m.v een mooi dekbedovertrek.
Gelukkig was uw man zeer content tijdens het laatste telefoongesprek met één van onze medewerkers.
Wij hopen dat u ondanks alles goed slaapt en verzekeren u dat dit een uitzondering op de regels is geweest.
Rubert Homan