Ton yten Dam

overzicht

details inzake sommigge producten

Ed

Heel goed, bestellen gaat prima en goede prijs.

Levertijd heel snel en product goed verpakt en past prima, ziet er mooi uit.

Joke

Supersnel

Alles ging heel vlot van bestelling tot levering. Perfect te volgen met track en trace.

Cor Snoeij

Ik zocht een speciaal Selle Royal zadel. Bij Hollandbikeshop vind ik dit tegen een heel nette prijs. Besteld en razendsnel geleverd. Tevens klein onderdeel meebesteld . Had niet verwacht dat men dit... Ik zocht een speciaal Selle Royal zadel. Bij Hollandbikeshop vind ik dit tegen een heel nette prijs. Besteld en razendsnel geleverd. Tevens klein onderdeel meebesteld . Had niet verwacht dat men dit had. Klasse ook voor klein materiaal. Ik kom zeker terug bij dit bedrijf.

Veel keus, goede prijsstelling en vlot geleverd.

Gewoon zo door gaan.

Jan Dirk

Slechte retourservice, afmetingen product onjuist beschreven

Verbeter de retourservice

A van der Ent

Neem alsjeblieft een andere bezorgservice DHL heeft zowel vrijdag als zaterdag bericht dat ze tussen 10 uur en 15 uur zouden bezorgen en stuurt op beide dagen rond 13:00 alleen een melding dat er... Neem alsjeblieft een andere bezorgservice DHL heeft zowel vrijdag als zaterdag bericht dat ze tussen 10 uur en 15 uur zouden bezorgen en stuurt op beide dagen rond 13:00 alleen een melding dat er vertraging is en een nieuwe planning gemaakt gaat worden en dat is het dan, dus heb nu 2 dagen lang al 3 uur lopen wachten op de DHL. Ik zal in de toekomst geen bestelling meer doen bij een bedrijf als ik zie dat de DHL het moet bezorgen dat weet ik alvast wel.

Alle webshop gerelateerde aspecten verliepen zonder problemen en vlot

Vanaf het leveringsproces door DHL alleen maar irritatie

A. Gunther

Uitstekend

Duidelijke beschrijving artikel. Scherpe prijs. Snelle levering. Goed verpakt.

Bij de informatie over de zadelpen is het voor de klant handig om te weten dat de maat/diameter op de onderkant van de zadelpen staat gestempeld. Dan heb je als klant direct de juiste maat nij... Bij de informatie over de zadelpen is het voor de klant handig om te weten dat de maat/diameter op de onderkant van de zadelpen staat gestempeld. Dan heb je als klant direct de juiste maat nij vervanging/bestelling.

Wifid

Goede fijne info over velgkeuze. Blijkbaar met kennis vsn zaken want precies de goede!!

Veel keuze

Een duidelijke(r) verwijzing naar werkbare youtubefilm/handleiding zou prettig zijn. Voor jullie simpel,voor leek veel extra werk(=stress).

zuijderwijk

snelle levertijd

alleen de website hapert met huisnummers .

g

voldoende