Mark

Positief.
Snelle levering en kwalitatief goed product.

Goede communicatie

Visser

Goede ervaring, snelle accurate levering

Goede communicatie, heldere website

Duidelijker vermelden welke verbinding op de Burley kar zitten.

Karin Weel

Heldere website, snelle levering. Wel erg jammer dat jullie niet milieubewuster omgaan met verpakking en verzending. Ik bestelde drie vleugelmoertjes en wat ik vreesde gebeurde: ze werden bezorgd in... Heldere website, snelle levering. Wel erg jammer dat jullie niet milieubewuster omgaan met verpakking en verzending. Ik bestelde drie vleugelmoertjes en wat ik vreesde gebeurde: ze werden bezorgd in een doosje via een pakketservice terwijl het makkelijk in een envelop door de brievenbus had gekund. En dan zaten de moertjes ook nog elk apart verpakt in een plastic zakje.Teleurstellend voor een bedrijf dat zijn geld verdiend met een groen product als fietsen. Echt een afknapper.

Begrijpelijke website, snelle levering

Verzend producten in een passende verpakking en niet in een doosje vol lucht. Verzendkosten betalen is nog niet het grootste probleem, maar als alle bedrijven zo handelen wordt het nooit wat met het... Verzend producten in een passende verpakking en niet in een doosje vol lucht. Verzendkosten betalen is nog niet het grootste probleem, maar als alle bedrijven zo handelen wordt het nooit wat met het klimaat. Ik vind dit echt een afknapper, dit kan en moet beter

Vicente

Correct behandeld.

Komt hun afspraak na.

Geen.

Peter

Prima goede prijzen snelle levering

Prijzen en assortiment

vooraad verbeteren

G Nijhuis

Snel en goed

Erg snel geleverd

Ga zo door

Yann b.

Top!

Snelle levering, product zoals beschreven en heel goed prijs!

SARA

Le misure del prodotto riportate sul sito sono completamente sbagliate, ho mandato una mail per chiedere di rendere l'articolo ma non ho avuto risposta

nel mio caso nessuno

dovete rispondere alle mail e controllare che le descrizioni corrispondano a ciò che vendete

Ronny

Bestelling geplaatst en álles verliep naar wens..top

Correcte informatie

Doe zo verder..!

Elstak Goof

Snelle levering en makkelijk om dingen te bestellen

Correcte levering