8.5/10

Sann

Fijn en snel

Duidelijkeid en snelheid

De site is onduidelijk als het gaat om extra dingen erbij moeten bestellen. Ik heb bij de fiets van de buurvrouw moeten kijken of ik een extra drager nodig had voor het achterzitje. Het zou handiger... De site is onduidelijk als het gaat om extra dingen erbij moeten bestellen. Ik heb bij de fiets van de buurvrouw moeten kijken of ik een extra drager nodig had voor het achterzitje. Het zou handiger zijn als er een duidelijke lijst is van fietsen waarbij je gelijk weet of je wel of niet iets extra erbij moet bestellen. Ik bedoel dan bv een extra drager etc. Ik had deze bijna besteld, gelukkig zei de buurvrouw dat ik die niet nodig heb.

Van de Noort

Voor het eerst hier wat besteld

ruime collectie

nee

Gertie

Uitstekend, geen op of aanmerking.

overzichtelijke website met informatie die er toe doet.

H.M. de Jong

Heel goed

Duidelijke opgave van artikelen

Slechts één keer wat besteld dus kan niet spreken over ervaring

Wijnands

Goed en goedkoop

Snelle levering en niet duur

Optie om levertijd te kiezen

Greg

Goed.

Overzichtelijk

Een later aflevermoment kunnen bepalen. Bv een week later ipv dat alles zsm moet

Rik Wolfsen

Op 10 maart een fietsdrager besteld. Met één letter ontbrekend in de postcode, maar afleveradres wel in Nederland volgens de factuur bleef het lang stil. Na 2 weken gebeld en bleek de fietsdrager... Op 10 maart een fietsdrager besteld. Met één letter ontbrekend in de postcode, maar afleveradres wel in Nederland volgens de factuur bleef het lang stil. Na 2 weken gebeld en bleek de fietsdrager verzonden te zijn naar Frankrijk !
Een oplossing wordt niet geboden, maar verschuilen achter een ander en wachten tot de fietsdrager terug komt en dan kunnen ze een oplossing bedenken ...
Na weer enkele berichten van mijn kant (want zelf komen ze nergens mee) bleek dat op 17 april de fietsdrager terug was in Nederland.
Nu 24 april nog steeds geen fietsdrager ontvangen. Ook geen nieuwe geleverd of retour van het aankoopbedrag.
Als klant wordt je afgewimpeld en zij verschuilen zich achter alles en iedereen, maar zelf actief zijn in het vinden van een adequate oplossing is er niet bij.
Vandaag 24 april moet het aankoopbedrag op mijn rekening staan. Die aanzegging is nu een week oud ...

Draag zelf een oplossing aan van een probleem

Frank

Directe levering dag nadien en goed verpakt

Snelhei

?

Ilse

Prima service

Duidelijke site, snelle levering

Wouters

Prima. Duidelijke site en snelle bezorgservice in deze tijden van Corona

Snelle service, duidelijke site