Bjorn

Cassette besteld maar helaas nog niet ontvangen. Wordt vanuit de leverancier direct maar mij gestuurd maar dat is nog niet gebeurd. Er is contact gezocht van vanuit Hollandbikeahop maar blijkbaar... Cassette besteld maar helaas nog niet ontvangen. Wordt vanuit de leverancier direct maar mij gestuurd maar dat is nog niet gebeurd. Er is contact gezocht van vanuit Hollandbikeahop maar blijkbaar nog geen reactie.

Prijs

Als iets op voorraad staat ook leveren. Als de voorraad niet gegarandeerd kan worden vermelden.

P Weerts

Snelle service, goede kwaliteit

Snelle service

Nvt

Mei

Snelle levering, goede informatie.

Duidelijke volledige productbeschrijving

geen verbeterpunten

Riccardo Scarica

PACCO MAI RICEVUTO DAL CORRIERE E NESSUNA RISPOSTA DA PARTE LORO

Ordine 1435347. Attendo rimborso immediato.

Ordine 1435347. Attendo rimborso immediato.

Foolen

Bestelling en levering op tijd en goed kunnen andere bedrijven een puntje aan zuigen

zie boven

Lee G

Awful. Ignored my request for help when my €200 order was lost in the post. When they eventually replied, they said they will only refund me if the lost order is returned to them. Avoid at all costs!

Easy to order, but zero help after that.

Have a customer service department that actually help.

ed

Aftersales

aftersales

In mijn geval was de product informatie op de site niet op orde

Gastouder

Geweldig bedrijf in eerste instantie verkeerd peuterzitje geleverd, maar werd na telefoontje snel opgelost….. juiste peuterzitje volgende dag al in huis met retoursticker voor het verkeerde zitje... Geweldig bedrijf in eerste instantie verkeerd peuterzitje geleverd, maar werd na telefoontje snel opgelost….. juiste peuterzitje volgende dag al in huis met retoursticker voor het verkeerde zitje gratis te retourneren. 👍👍

Bij verkeerde levering snel opgelost!

Marco

Gewoon goed

Communicatie

Als er sprake is van retour zijn de verzendkosten voor jou ook al als je een duur product hebt besteld.

J.E. Goosens

Uitstekend

Uitleg van het product, bezorging zeer snel en goed op de hoogte gehouden van de bezorging

Voor mij niet nodig