Jamie Nevin

Over 3 weeks and no delivery nor response from Holland Bikes

Decent website, not much else

Respond to your emails. And advise your customers

Peter Hoeks

Goede en snelle levering, goede verpakking. Uitgebreid assortiment

Uitgebreidheid van assortiment

Vergelijking van artikelen en inzien en vergelijken van specificaties is niet mogelijk.

Jan

Gewoon goed

Komt afspraken na

Ga gewoon zo door

Franky

Top

Snelheid

Website is soms moeilijk voor bepaalde stukken en onderdelen maar je vind er echt bijna alles

Puk

Duidelijjk

veldink

Heel goed

snelle levering

Abi

Zeer positief

Snelle reactie op extra vraag via mail

Geen op dit moment

Alex

Ik heb zondag een fietszadel besteld. Op de site stond geschreven dat het beschikbaar is en dat de levering binnen 1-2 werkdagen zal zijn. Naast het bevestigen van de betaling heb ik geen e-mails... Ik heb zondag een fietszadel besteld. Op de site stond geschreven dat het beschikbaar is en dat de levering binnen 1-2 werkdagen zal zijn. Naast het bevestigen van de betaling heb ik geen e-mails meer ontvangen. Na 2 dagen wachten belde ik de klantenservice, waar ze tegen me logen dat het pakket was verzonden en dat ik een e-mail zou krijgen met een trackingcode. De volgende dag belde ik ze weer. Dezelfde situatie herhaalde zich. Na 3 dagen wachten, telefoontjes, geschillen met de klantenservice, kreeg ik te horen dat ze een probleem hadden met de goederen en dat ze het niet bij mij konden afleveren. Ik heb de bestelling geannuleerd.
Als resultaat. Ik verloor veel tijd, veel zenuwen en kreeg niet wat ik wilde. Ik heb het gewenste product op een andere site gevonden, dat ook 15% goedkoper is. Precies op tijd geleverd.
En met hollandbikeshop.com wil ik geen zaken meer hebben en anderen niet adviseren. U verliest alleen tijd en zenuwen.

vond geen sterke punten

Marcel

Trage handelingssnelheid, afspraak over levertijd niet nagekomen

Goed assortiment

Voorraadbeheer en handelingssnelheid verbeteren

Noud Doeleman

Enkel positief, na enkele bestellingen

Goede prijzen

De website gebruiksvriendelijker en overzichtelijker maken, zie websites van Mantel en Futurumshop