Klaas

Goed product, vlot geleverd

Site overzichtelijk, product is prima

J. Van Diessen

Slecht, geen nalevering kapje koplamp.

eerste levering is ok

Aftersales is slecht

Gambler

Product zonder bevestigingsmaterialen

Niet

Zorg zelf dat er bevestigingsmaterialen bijzitten Maak retour makkelijker en geef vriendelijkere response op e-mail ipv typische Nederlandse kortaf antwoorden

Maurice S.

Meerdere keren bij hollandbikeshop.com besteld echter was dit wel de laatste keer. Voor meer dan EUR 100,- aan spullen besteld waarvan 2 buitenbanden. Daardoor kon het alleen in een grote doos... Meerdere keren bij hollandbikeshop.com besteld echter was dit wel de laatste keer. Voor meer dan EUR 100,- aan spullen besteld waarvan 2 buitenbanden. Daardoor kon het alleen in een grote doos verstuurd worden. De overige onderdelen waren zonder enige bescherming ook in deze doos gedaan. Vervolgens was de doos slecht dichtgeplakt waardoor PostNL een waarschuwingssticker op de doos had geplakt met de melding dat de inhoud incompleet of beschadigd kan zijn en ze het opnieuw hebben moeten verpakken. Helaas niet de enige fout aangezien de geleverde koplamp een goedkopere was dan waarvoor ik had betaald. Zodra je dan in contact komt met JOEY van de helpdesk dan krijg je niet het gevoel dat dit bedrijf zich inzet voor tevreden klanten. Zij maken meerdere fouten maar zadelen mij met het probleem op. Ik ga geen koplamp retourneren in een doos van een vierkante meter. Ander verpakkingsmateriaal heb ik niet. Ze weigeren eerst de juiste te versturen zodat ik in dat doosje de verkeerde kan retourneren. Ze doen erg moeilijk over een koplamp die inkoop een fractie is van de verkoopprijs en een fractie op het totaalbedrag wat ik heb uitgegeven. Voordat ik deze review plaatste heb ik uitgebreid contact gehad met JOEY en ze meerdere kansen gegeven om dit netjes op te lossen. Wees gewaarschuwd wanneer u hier besteld.

Prijs

Verpakken, klanttevredenheid, juiste producten versturen

Rob den Heijer

Duidelijke webpagina's en info. Wat er niet
is vermeld kan je naar een medewerker bellen.

Veel onderdelen en duidelijke webpagina's

neidhofer@hotmail.com

Duidelijke informatie makkelijk te bestellen

Snelle afhandeling

Leon

Snel en goed

Snelheid, keuze aan onderdelen

H.G.Wassink

Zeer positief

Bezorgdienst zet het pakket voor de terwijl ik niet thuis was, gelukkig stond het er nog bij thuiskomst. Op de website de keuze geven voor een ophaalpunt is handig. Daar geef ik namelijk de voorkeur... Bezorgdienst zet het pakket voor de terwijl ik niet thuis was, gelukkig stond het er nog bij thuiskomst. Op de website de keuze geven voor een ophaalpunt is handig. Daar geef ik namelijk de voorkeur aan.

N. Philippen

Het bedrijf is prima, het product was helaas van mindere kwaliteit (ondanks dat dit als beste uit de test bij de rijwielbond was gekomen)

Snelle levering en voldoende informatie.

Het retourproces is onnodig omslachtig, nadat ik alles had uitgelegd aan de klantenservice (met foto's en alles) moest ik de aanvraag opnieuw doen via een link. Het hele verhaal dus weer opnieuw.... Het retourproces is onnodig omslachtig, nadat ik alles had uitgelegd aan de klantenservice (met foto's en alles) moest ik de aanvraag opnieuw doen via een link. Het hele verhaal dus weer opnieuw. Deze aanvraag had de medewerker ook in gang kunnen zetten met de informatie die hij had gekregen. Dat was veel klantvriendelijker geweest.

Anita

Uitstekende ervaringen