8.5/10

W van der Voet

Ik was blij verrast over het feit dat hollandbikeshop het product dat ik zocht als 1 van de weinige in het assortiment hadden en het was al helemaal een verrassing dat dit product ook op voorraad...

Het op voorraad hebben van producten die andere bedrijven niet hebben en de zeer snelle levering

Jos van der Vlies

Maandag 22 juli heb ik 4 artikelen besteld, woensdag 24 juli heb ik de juiste producten, keurig verpakt en in goede staat ontvangen.

Juiste artikelen onbeschadigd ontvangen.

Ga zo door

van Vliet

Ik had voor bepaalde fietsonderdelen 2 links opgekregen maar kon wegens gebrek aan technische kennis niet wat te kiezen. Opgebeld. Heldere uitleg. Snelle toezending. Pro,a geholpen.

Heldere informatie. Goed product.

maarten

Ik was niet tevreden met de band en heb hem teruggestuurd. dat was geen probleem en het geld stond met een paar dagen op mijn rekening. moest wel zelf de verzendkosten betalen

goede telefonische support

een antwoordnummer voor retouren

Monique Hamers

Ik heb 17 juli een kettingslot besteld dat op 'uit voorraad leverbaar' stond, kreeg een email dat de levertijd 1 à 2 werkdagen was en waarin stond dat ik een mailtje zou krijgen als de ketting...

De producten die u in de verkoop heeft zijn heel goed aangegeven alleen klopt niet altijd of het product op voorraad aanwezig is.

Zorg dat de informatie over de leverbaarheid klopt
Zorg dat de bereikbaarheid van het bedrijf beter is (ik hang nu al bijna 51 minuten aan de telefoon waarvan zeker een half uur als eerst wachtende!!!!

MG

Picture and delivered item was different.
after contacting info@..... no answer.
bad service!

Jacques

vlotte afhandeling, na de bestelling direct bevestiging, vlotte levering

n.v.t.

Jaspzr

Alles super vlot verlopen

Vlotte afhandeling (bestellen betalen en leveren)

Gerard Van Staveren

Prima geregeld