8.5/10

SE

Fietszitje besteld.

Laagste aankoopbedrag, snelle levering.

PostNL gebruiken als pakketpost verzender ipv DHL.

Christa flier

Netjes en goed geholpen nadat ik mijn bestelling niet compleet besteld had via de site.

Enige nadeel. Heb bijna een uur in de wacht gestaan voordat ik iemand aan de telefoon kreeg.

Ineke Milanova

Slecht .Ik klanten service gebeld na 32 minuten aan de lijn hebben gewacht heb ik het maar opgegeven ..

Site is perfect

Ik heb een fiets standaard besteld en zou toch fijn zijn dat er ook een bout bij zou zitten om hem vast te zetten .Nu moet je nog naar de fietsenmaker om er 1 te kopen .Dus zou mensen niet aan raden om er daar 1 te bestellen

I.L.

De nieuwe verlichting voor de fietsendrager werd snel geleverd. Helaas bleek er in een van de lampjes een draadje geknapt te zijn. We hebben dit zelf weten te repareren.

Ik weet niet of u dit had kunnen zien. Lijkt me ondoenlijk om alle lampjes open te schroeven en de bedrading te controleren. Anderzijds was het wel een domper.

Hendriks

Snel en goed

Goede communicatie

P. Sanders

Prima veel keuze

Buter

Snelle levering. Je word goed op de hoogte gehouden over de afhandeling van de bestelling.

Snelle levering.

Wout Bolleboom

Het is ronduit belachelijk om dit te sturen terwijl de bestelde velg nog niet eens binnen is.
U mag DHL aanspreken op de onoverzichtelijke mededeling die zij geven in hun volgsysteem.
Ik...

Goede prijsstelling!

Andere vervoerder kiezen.

Christine

Uitstekend. Een zeer snelle levering.

Snelle levering, goed verpakt.

Nee. Deze bestelling was perfect. Ik had nog geen mail ontvangen dat de bestelling onderweg was en toen werd het pakket al bezorgd. Heel snel dus.

Adrie Bakker

Prima bevallen.

veel keuze ( achterwielen) , goede en overzichtelijke informatie en snelle levering

ik kan niets bedenken