Johan

Perfect

Snelheid van versturen

Zou het niet weten

S.A.

Gemakkelijke bestelling. Snelle levering. Juist product.

Gemakkelijke bestelling. Snelle levering.

Wim

Goede en correcte levering.

Stiptheid.

Alex

Mijn eerste bestelling ging helaas fout, werd bij het verkeerde adres geleverd. Maar Hollandbikeshop heeft dit snel hersteld. Tweede bestelling ging prima.
Goede service, zal er in de toekomst...
Goede service, zal er in de toekomst weer bestellen.

Service, producten, levering

theunisse

Een vraag gesteld en netjes en zeer op tijd antwoord gehad vervolgens product besteld en netjes op tijd geleverd

zeer snelle en duidelijke beantwoording van vragen

ga zo door!

X

Snelle service

Snelle levering, duidelijke site

Thomas Büscher

Grundsätzlich gut

Shop und Produkte gut!

Lieferung sollte bis 21.12.2020 kommen. Bis heute nicht da. Empfehlung: Wechsel von Hermes zu DHL

de vries

alles

niks

R.J. Brandwijk

Ik zocht een bepaalde model van een merk, en had al 3 keer betaald bij 3 gerenommeerde fietsenwinkels maar kreeg, ondanks specifiek vragen naar dit model steeds het verkeerde model geleverd, met... Ik zocht een bepaalde model van een merk, en had al 3 keer betaald bij 3 gerenommeerde fietsenwinkels maar kreeg, ondanks specifiek vragen naar dit model steeds het verkeerde model geleverd, met alle rompslomp om mijn geld retour te krijgen. Dus was ik vooraf huiverig toen men bij hollandbikeshop terug schreef dat men gevraagde fiets op voorraad had. Na een 2e schriftelijk contact of men goed in de doos gekeken had kreeg ik wederom een positief antwoord. Na nog een belletje was ik overtuigd en heb ik de fiets besteld. Na 3 dagen kwam deze bij mij thuis en was het inderdaad de juiste uitvoering. Echter bleek bij daglicht dat het spatbord was beschadigd, er zat slijtageschade op. Foto's gemaakt en opgestuurd naar hollandbikeshop met de vraag hoe dit op te lossen. Als antwoord kreeg ik de vraag om het framenummer te sturen zodat men het juiste spatbord kon opsturen. Deze was ook na 3 dagen binnen. Echt een prima bedrijf, een aanrader.

Duidelijk met veel informatie

Marc