Vorselaars

Eenvoudig bestellen. Snelle levering.

Iker

Malísima experiencia, el pedido en +-2 días no es cierto, el pedido llegó defectuoso y más de un mes después sigo sin el componente, no lo recomiendo.

No veo ninguno

No voy a daros consejos

Renzo Geelhoed

Koplamp gekocht voor een goede prijs. Echter werd de verkeerde geleverd, dus bellen. Na lang wachten retour aanvraag geregeld. Maar de retour mail was er na een dag nog niet dus weer bellen. Toen... Koplamp gekocht voor een goede prijs. Echter werd de verkeerde geleverd, dus bellen. Na lang wachten retour aanvraag geregeld. Maar de retour mail was er na een dag nog niet dus weer bellen. Toen kwam de mail wel. Opsturen ging prima met het retourlabel. Toen ze de retour hadden ontvangen kreeg ik keurig bericht, alleen had ik gevraagd om de juiste te sturen maar ik kreeg bericht dat ze het aankoopbedrag terug storten. Dus weer bellen want ik wilde gewoon wat ik besteld had. Dat kon niet meer want de terugbetaling was al in gang gezet. Ik kreeg wel een code voor gratis verzending. Toen ik de koplamp weer opnieuw wilde bestellen zag ik de reden waarom ik niet de juiste koplamp retour heb gekregen maar mijn geld terug: de prijs ve lamp was ineens €54,95 ipv de €32,95 die ik betaald had.
Wat een naaistreek, hier bestel ik nooit meer wat!

Snel verstuurd

Doe wat je beloofd en lieg niet

Gerard van Rijssel

Duurde erg lang voor dat het binnen was

Op de hoogte houden van de bestelling

Andere bezorgservice

Mat Skrabanja

Heel goed

Duidelijk

Dominic Hoogsteder Jr.

Prima reactie n.a.v. geleverde niet passende pedalen voor mijn home-trainer. Hier wordt SERVICE en KLANTGERICHTHEID met grote letters geschreven !

Oplossingsgericht met de klant méédenken en handelen.

Vooral zó dóórgaan !

Twan

Snel en helder.

Zeggen wat je doet en omschrijving product was wat het was.

Cees

Gewoon goed en snel geleverd

Snel en goed

Niets

CPM de weert

Een hele goede ervaring goede onderdelen en vlot en netjes bezorgd.

alles

Rita