Hofax

Allround Makelaardij Waalwijk

Al jaren lang een prettige samenwerking. Als er iets is met onze printer, wordt het zeer snel opgelost. Dat is wel zo prettig aangezien deze de gehele dag staat te draaien. Verder kundige mensen met... Al jaren lang een prettige samenwerking. Als er iets is met onze printer, wordt het zeer snel opgelost. Dat is wel zo prettig aangezien deze de gehele dag staat te draaien. Verder kundige mensen met Brabantse vriendelijkheid zonder poespas.

Binnen 24 uur 2 keer opgelost!
Binnen 24 uur 2 keer opgelost!
Onze printer gaf een melding dat de toner collector vervnagne moest worden. een monteur die in de buurt was heeft er 2 uur later 1 persoonlijk afgegeven. Helaas was het onderdeel stuk. gebeld , en de volgende ochtend vroeg weer een monteur langs geweest die de boel heeft opgelost. top geregeld, snel en netjes., goede service.

Total Health

We zijn sinds ons bestaan al klant bij Hofax. Zelf als persoon (werkend voor een ander bedrijf) was ik de allereerste klant van Hofax. Natuurlijk zijn er wat problemen geweest, mede omdat wij zeer... We zijn sinds ons bestaan al klant bij Hofax. Zelf als persoon (werkend voor een ander bedrijf) was ik de allereerste klant van Hofax. Natuurlijk zijn er wat problemen geweest, mede omdat wij zeer intensief gebruik van de printers, die we via Hofax hebben aangekocht. Hofax heeft altijd haar uiterste best gedaan om onze opmerkingen serieus te nemen en problemen op te lossen.

Niels

Keurige service en top Ricoh copier

Giovanni van Keulen

Stichting Maasduinen

SBA Flex

Kwaliteit tegen een scherpe prijs

Ko Koenen/Best Supplies Oosterhout

Bezoek showroom i.v.m. nieuwe machine voor VN-Plu Breda