Hofax

Adm Knt John Dankers BV

Prettige communicatie, correcte benadering medewerkers, snelle terugkoppeling, afspraken worden (tot op heden) nagekomen.

Wij hebben 2 maal een Konica Minolta C308 afgenomen.

Tinnemans Medical Design BV

Snel, vakkundige installatie en een duidelijke uitleg.

Jas Trading B.V.

Top!

A. van Zandwijk B.V.

Recent hebben wij onze tweede machine een Ricoh MP C306 bij Hofax gekocht en twee jaar geleden onze eerste een Ricoh MP C2003 PCL 5C

Mach-IT

Hofax is sinds enkele maanden onze partner op het gebied van print oplossingen. Wij waren op zoek naar een specialist welke wij, zonder twijfelen, in contact konden brengen met onze klanten. Hier... Hofax is sinds enkele maanden onze partner op het gebied van print oplossingen. Wij waren op zoek naar een specialist welke wij, zonder twijfelen, in contact konden brengen met onze klanten. Hier hebben wij Hofax gevonden als betrouwbare partij.

Drukkerij Vos

De display van mijn Xerox printer was defect en er was een probleem met de zwarte toner. De reparatie-offerte van Xerox was zo hoog dat ik elders ben gaan zoeken. Zo kwam ik bij Hofax terecht.... De display van mijn Xerox printer was defect en er was een probleem met de zwarte toner. De reparatie-offerte van Xerox was zo hoog dat ik elders ben gaan zoeken. Zo kwam ik bij Hofax terecht. Monteur is geweest, probleem met toner verholpen, display opgestuurd ( (dus niet nog eens een monteur) en alles werkte weer.

Cees Rasenberg Transport B.V.

Klantvriendelijk naar nieuwe klanten en snelle levering

De vriendelijke sales personen en de scherpe prijs hebben me doen besluiten bij Hofax te bestellen.

Stipt Online

Hofax is een prettig bedrijf om mee samen te werken.
Hofax is een prettig bedrijf om mee samen te werken.
Ik ben sinds een half jaar klant en je merkt aan alles dat iedere medewerker zijn/haar best doet om servicegericht te werken. Of je nu de telefoniste, de relatiemanager, de monteur op locatie, de technische dienst of de helpdesk spreekt. Ze reageren adequaat, correct en behandelen je zoals een klant het graag ziet. Ik ben super tevreden en hoop nog jaren met deze club samen te werken.
Mijn advies is dan ook: probeer deze koers vast te houden, want service is het enige waarin je je kunt blijven onderscheiden.