Hofax

A. van Zandwijk B.V.

Recent hebben wij onze tweede machine een Ricoh MP C306 bij Hofax gekocht en twee jaar geleden onze eerste een Ricoh MP C2003 PCL 5C

Mach-IT

Hofax is sinds enkele maanden onze partner op het gebied van print oplossingen. Wij waren op zoek naar een specialist welke wij, zonder twijfelen, in contact konden brengen met onze klanten. Hier... Hofax is sinds enkele maanden onze partner op het gebied van print oplossingen. Wij waren op zoek naar een specialist welke wij, zonder twijfelen, in contact konden brengen met onze klanten. Hier hebben wij Hofax gevonden als betrouwbare partij.

Drukkerij Vos

De display van mijn Xerox printer was defect en er was een probleem met de zwarte toner. De reparatie-offerte van Xerox was zo hoog dat ik elders ben gaan zoeken. Zo kwam ik bij Hofax terecht.... De display van mijn Xerox printer was defect en er was een probleem met de zwarte toner. De reparatie-offerte van Xerox was zo hoog dat ik elders ben gaan zoeken. Zo kwam ik bij Hofax terecht. Monteur is geweest, probleem met toner verholpen, display opgestuurd ( (dus niet nog eens een monteur) en alles werkte weer.

Cees Rasenberg Transport B.V.

Klantvriendelijk naar nieuwe klanten en snelle levering

De vriendelijke sales personen en de scherpe prijs hebben me doen besluiten bij Hofax te bestellen.

Stipt Online

Hofax is een prettig bedrijf om mee samen te werken.
Hofax is een prettig bedrijf om mee samen te werken.
Ik ben sinds een half jaar klant en je merkt aan alles dat iedere medewerker zijn/haar best doet om servicegericht te werken. Of je nu de telefoniste, de relatiemanager, de monteur op locatie, de technische dienst of de helpdesk spreekt. Ze reageren adequaat, correct en behandelen je zoals een klant het graag ziet. Ik ben super tevreden en hoop nog jaren met deze club samen te werken.
Mijn advies is dan ook: probeer deze koers vast te houden, want service is het enige waarin je je kunt blijven onderscheiden.

Allround Makelaardij Waalwijk

Al jaren lang een prettige samenwerking. Als er iets is met onze printer, wordt het zeer snel opgelost. Dat is wel zo prettig aangezien deze de gehele dag staat te draaien. Verder kundige mensen met... Al jaren lang een prettige samenwerking. Als er iets is met onze printer, wordt het zeer snel opgelost. Dat is wel zo prettig aangezien deze de gehele dag staat te draaien. Verder kundige mensen met Brabantse vriendelijkheid zonder poespas.

Binnen 24 uur 2 keer opgelost!
Binnen 24 uur 2 keer opgelost!
Onze printer gaf een melding dat de toner collector vervnagne moest worden. een monteur die in de buurt was heeft er 2 uur later 1 persoonlijk afgegeven. Helaas was het onderdeel stuk. gebeld , en de volgende ochtend vroeg weer een monteur langs geweest die de boel heeft opgelost. top geregeld, snel en netjes., goede service.

Total Health

We zijn sinds ons bestaan al klant bij Hofax. Zelf als persoon (werkend voor een ander bedrijf) was ik de allereerste klant van Hofax. Natuurlijk zijn er wat problemen geweest, mede omdat wij zeer... We zijn sinds ons bestaan al klant bij Hofax. Zelf als persoon (werkend voor een ander bedrijf) was ik de allereerste klant van Hofax. Natuurlijk zijn er wat problemen geweest, mede omdat wij zeer intensief gebruik van de printers, die we via Hofax hebben aangekocht. Hofax heeft altijd haar uiterste best gedaan om onze opmerkingen serieus te nemen en problemen op te lossen.