Hofax

Paul van Rooij De Budelse b.v.

Eerste keer dat we met Hofax gewerkt hebben, vanaf het 1e contact tevreden over de samenwerking.

Snelle service etc

Onlangs was ik op zoek naar een deftig toestel voor het inrichten van mijn home office. Al snel kwam ik bij Hofax terecht en kreeg ik binnen een heel korte termijn een passende offerte op maat van... Onlangs was ik op zoek naar een deftig toestel voor het inrichten van mijn home office. Al snel kwam ik bij Hofax terecht en kreeg ik binnen een heel korte termijn een passende offerte op maat van mijn behoeften. De vlotheid waarmee mijn vragen werden behandeld waren opmerkelijk. Na het bestellen werd het toestel binnen de 2-3 weken geleverd (naar België) door een sympathieke en vlotte installateur. In een korte tijd was alles werkende en werd de nodige software op mijn computer geïnstalleerd.

Eric Danse (parochie Heilige Augustinus te Vlijmen)

Hofax beschikt over deskundige mensen die goed luisteren wat de klant wil bereiken met de bij hen aangeschafte kopieerapparatuur.
Vooral het zorgvuldig programmeren van de sneltoetsen voor...
Vooral het zorgvuldig programmeren van de sneltoetsen voor vaak gebruikte opdrachten is een pré.

Super! We kregen zelfs appelflappen bij de levering :)

Major Electronics b.v.

Onlangs een nieuwe machine aangeschaft bij Hofax.
In het offerte stadium valt de goede kennis van zaken door de medewerkers op.
De offerte was duidelijk.
Afspraken m.b.t. de...
Onlangs een nieuwe machine aangeschaft bij Hofax.
In het offerte stadium valt de goede kennis van zaken door de medewerkers op.
De offerte was duidelijk.
Afspraken m.b.t. de installatie werden goed opgevolgd.
De uitleg was duidelijk en voor ierdereen te begrijpen.

Johan van de Zande/Opnieuw & Co

Op zich positief, bij de installatie wel wat communicatieprobleemjes gehad van beide partijen maar uiteindelijk naar tevredenheid opgelost. ik heb wel het idee dat wij nog niet het maximale uit onze... Op zich positief, bij de installatie wel wat communicatieprobleemjes gehad van beide partijen maar uiteindelijk naar tevredenheid opgelost. ik heb wel het idee dat wij nog niet het maximale uit onze machines halen. en miste een duidelijke uitleg/instructie en ik vind de handleiding online niet gebruiksvriendelijk

HGZ geveltechniek bv

We zijn fijn geholpen en alle verliep soepel van offerte tot aan plaatsing.
We hebben veel plezier van onze nieuwe printer!

Een goed contact gehad tijdens het offerte stadium. Goede en duidelijke uitleg. Prijs kwaliteit was een goed gegeven.
Prettig contact met de vertegenwoordiger van Hofax.

Tot op heden prima