Hofax

JW Rouwhorst

Correct te woord gestaan na een vraag gesteld te hebben op de chat. Aangaande airprint installeren op een SP 342DN. Momenteel nog zelf aan de slag met telefonisch advies

Vos Capelle

Over het algemeen goed tevreden, alles is bespreekbaar.

Cornerstone Vastgoed B.V.

Van tevoren een fijn gesprek gehad op ons kantoor om te inventariseren welke printer het beste bij ons kantoor past en welke functies belangrijk en handig voor ons zijn.
Snelle reactie en...
Snelle reactie en behulpzaamheid van medewerker Pim.

Hypotheekinfopunt During

Goed contact. Snel met een voorstel. Goed ingespeeld op de acute behoefte die ik op dat moment had

ABS Autoherstel de kade, Eindhoven

Goed advies en snelle levering. De installatie goed uit gevoerd.

Erg positieve ervaring - zeer open en correcte informatie - goede prijzen

Basten Assurantien & Makelaardij

Prima bedrijf! Ze komen hun afspraken na en ze zijn niet opdringerig.

Cools Bouwmanagement

Deskundig bedrijf, vragen worden adequaat en snel beantwoord. Offertes zijn compleet. Contract afhandeling zou digitaal mogen i.p.v. op papier. Levering en plaatsing door deskundig en vriendelijk... Deskundig bedrijf, vragen worden adequaat en snel beantwoord. Offertes zijn compleet. Contract afhandeling zou digitaal mogen i.p.v. op papier. Levering en plaatsing door deskundig en vriendelijk personeel. Uitleg was voldoende.