Hofax

Sentech

Prima sales traject, duidelijke offerte

Snelle reactie op bestellingen en er wordt meegedacht over de produkten die je besteld

Goede en snelle service.

Lighting Pole Services BV

Prima contact wn prima service !

Contact met betrekking tot de aankoop is prettig verlopen.

Prima....goed contact geweest...er wordt niet gepushed m.b.t. verkoop en er wordt meegedacht

Paul van Rooij De Budelse b.v.

Eerste keer dat we met Hofax gewerkt hebben, vanaf het 1e contact tevreden over de samenwerking.

Snelle service etc

Onlangs was ik op zoek naar een deftig toestel voor het inrichten van mijn home office. Al snel kwam ik bij Hofax terecht en kreeg ik binnen een heel korte termijn een passende offerte op maat van... Onlangs was ik op zoek naar een deftig toestel voor het inrichten van mijn home office. Al snel kwam ik bij Hofax terecht en kreeg ik binnen een heel korte termijn een passende offerte op maat van mijn behoeften. De vlotheid waarmee mijn vragen werden behandeld waren opmerkelijk. Na het bestellen werd het toestel binnen de 2-3 weken geleverd (naar België) door een sympathieke en vlotte installateur. In een korte tijd was alles werkende en werd de nodige software op mijn computer geïnstalleerd.

Eric Danse (parochie Heilige Augustinus te Vlijmen)

Hofax beschikt over deskundige mensen die goed luisteren wat de klant wil bereiken met de bij hen aangeschafte kopieerapparatuur.
Vooral het zorgvuldig programmeren van de sneltoetsen voor...
Vooral het zorgvuldig programmeren van de sneltoetsen voor vaak gebruikte opdrachten is een pré.