Hofax

Positief. Denken mee, reageren doorgaans snel en werken accuraat.

Afspraak is afspraak.

versteegh c.s. advocaten

Zeer prettig

Beschrijf hier uw ervaring

werken efficiënt en denken mee met de wensen die we hadden!

Annemiek / Naber Plastics

nee

Niels

Ricoh MFP MPC306 uit 2016 reeds defect.
Hofax heeft er alles aan gedaan om de machine te repareren maar bleek helaas niet haalbaar.
Zodoende met korting een nieuwe gekocht.
Keurig...

Beschrijf hier uw ervaring

Prima dienstverlening van Hofax.
De 'overleden' Ricoh MFP is erg vervelend maar Hofax heeft zeker haar best gedaan en coulant geweest met de service.
Het zou fijn zijn geweest als Ricoh het zich had aangetrokken dat een machine van anderhalf jaar oud al volledig defect kan gaan en daarvoor een oplossing had geboden.

Contant is prima.

Beschrijf hier uw ervaring

Het duurt helaas langer als er een storing is voordat er überhaupt contact opgenomen wordt. Als wij niet kunnen printen dan is dat heel vervelend voor de werkzaamheden die wij verrichten en kan dat zelfs gevolgen hebben. Op het moment dat er een storing is en we moeten een hele dag wachten voordat er actie ondernomen wordt dan maakt het onze werkzaamheden soms wel erg lastig.

Kwadrant Accountants & Adviseurs

Prettige, vlotte communicatie en afhandeling. Fijn dat ze echt met je meedenken in oplossingen.

Gwenda Godfried / dr. heinekamp Benelux B.V.

Zeer positief van het allereerste tot laatste contact.

Beschrijf hier uw ervaring

Alles verliep heel soepel, deskundig personeel. Men hield zich aan de afspraken. Op mijn verzoek werd er keurig 10 minuten voor bezorging van het apparaat naar mij gebeld (het was mijn vrije dag dus ik moest ervoor van huis komen), personeel is flexibel en er wordt naar oplossingen gezocht.

Arie Smit - Dutch Organic Inernational Trade

Goede en fijne communicatie met de verkoop/planning . De mannen die de printers kwamen brengen hebben goede kennis en zijn hulpvaardig. Helpdesk is goed bereikbaar en kunnen meteen helpen. Top!

Agado BV

Prettig

Beschrijf hier uw ervaring

de snelheid waarin zaken worden opgepakt

Een woord: top!

Beschrijf hier uw ervaring

De installatiemonteur had een gezonde dosis logisch verstand.