Je aankoop wordt beschermd

8.3/10
8.5/10

Bijzonder goede ervaring. Toezenden mooi op tijd. Ik ben een tevreden klant. Heb jullie site doorgegeven

Ik had been goeie revering de bestselling was er p de aangegeven tijd en alles was op de website duidelijk.

Packet binnen twee dagen geleverd.

Emma

Super snelle en goede levering van het product. Product is van prima kwaliteit! Kortom een pluim voor hockeyhuis!

robin

Snelle levering! de site is mooi geordend en goed op de hoogte van de nieuwste artikelen!

zeer tevreden over kwaliteit van de hockeystick

voorzichtiger met het product, er zaten een aantal krassen op

Yannick Smits

Altijd duidelijk wanneer je product komt en dat is in mijn gevallen altijd heel snel geweest. Nooit schade gehad tijdens transport of iets dergelijks en ik ben zeer tevreden over het aanbod!

Altijd de nieuwste producten snel op voorraad

Matthijs

Prima!

duidelijk en overzichtelijk

PV van der Broek

Bestel hier sinds een jaar of vijf. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen.

goede service

Rogier wijn

De service en snelheid van levering zijn top ?.

Overzichtelijk en snel alles te vinden wat je zoekt

Anneke D

Fijne en duidelijke site, uitgebreide keuze aan betaalbare prijzen. Communicatie loopt vlot en levering gebeurde zoals gezegd. Hartelijk dank en sowieso tot de volgende keer

Isabelle D.

Ik bestelde online vanuit België:
kwaliteit en prijs zijn super.
Informatie op de website is duidelijk, overzichtelijk, maar .... niet correct.

Er staat dat boven 75 euro...

mooie site, mooie kwaliteitsvolle producten met duidelijke omschrijvingen, makkelijk te bestellen en goede zoekfunctie. Een site waar ik als manager van 2 hockeyteams dus duidelijk nog vaak terecht zou kunnen.

Er is duidelijk geen klachtenbeheer.
Gratis levering boven 75 euro moet gratis zijn, of vermelden dat dit enkel voor NL geldt.
Onmiddellijk leverbaar is dus niet binnen de 24 uur, ondanks vermelding op site.
Laattijdig leveringen even melden is een kleine moeite.

Reactie Hockeyhuis.nl:

Beste Isabelle,

Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over onze levering. Wij hebben het pakket donderdagochtend gelijk verstuurd. Normaal gesproken had het pakket inderdaad vrijdag of zaterdag geleverd moeten worden. Excuses dat dit niet is gebeurd.

Onze klantenservice neemt contact met u op, met een passende oplossing.

Koen - Hockeyhuis.nl