8.5/10
8.1/10

BEstelling ging geleverd worden in 4-5 werkdagen. 7 dagen later en nog niets gezien. Onbereikbare klantendienst!

assortiment

IS a one-man company naar mijn idee dat gewoon niet over een klantendienst beschikt!!!

S. Gerwig

Slecht. 2 rokjes besteld 1x een maat xs en 1x een maat s. Voor twee rokjes betaald maar ik kreeg er maar 1 geleverd.
Daarna meerdere keren gebeld en er nam niemand op. Een mail die ik heb...

Niks mis met de producten.

Graag een betere klantenservice.

Reactie Hockeyhuis.nl:

Het betreft een order uit augustus 2014. We zullen even ver in de historie terug moeten om te achterhalen wat er destijds gebeurd is. We komen hier na uitzoeken even op terug.

Goede service per Telefoon, vriendelijk en adequaat ter woord gestaan. Snelle levering

Snelle levering, goede kennis

Prettige website & mooi spullen

Spullen staan op logische plek. Goed vindbaar

vergelijken of spullen reserveren ( indien moet worden betaald / goedgekeurd door derden / door de club )

Goede prijs, levering zoals beloofd.

Overzichtelijke website, goed doorzoekbaar mbv filters. Ruim assortiment.

Tussen bestelling en verzending zit 1 volle werkdag (ontvangst is dan nog 1 werkdag later); dat zou sneller moeten kunnen. Ook zou ik bezorgkosten niet meer verwachten bij besteding vanaf een lager bedrag (bv EUR 40 of 50 ipv EUR 75)

Duidelijke site! Je weet waar je aan toe bent en er komen geen onverwachte kosten bij. Snelle levering dat is erg fijn. Ik had het snel nodig. Geen beschadigingen of wat dan ook.

Je krijgt wat je besteld. Wat je op de site ziet aan foto's van het product en de beschrijving van het product zijn zoals het product is.

Tip, zorg ervoor dat de klanten ook mails/folders krijgen van de nieuwe producten of als er sale is, als ze dat willen natuurlijk. Voor de rest ga zo door!

Het bestelde wordt geleverd

Verhouding prijs -kwaliteit

Goed; duidelijke info, breed assortiment en goede prijs. Logistiek is erg goed.

snelle verzending en levering

Snelle levering, goed produkt