Edwin Muller

Heel goede ervaring. Bedrijf maakt waar wat het belooft. Ben heel tevreden en beoordeel ze met 10+.

Geen.

Joyce

Zeer prettige kennismaking, snelle handeling mbt opstellen offerte en ontruiming. Zij hebben ons alle zorgen uit handen genomen.

nvt

P.Cochius

Door een enthousiast , correct ,flexibel team hebben wij onze dubbele verhuizing goed kunnen doorstaan en met vol lof voor jullie inzet qua tijd en humor gaan wij voor jullie reclame maken.

reclame op de auto van jullie bedrijf , evt. trekhaak achter de auto .

E.j.de Wijs / Lascelta

Goede oplossing voor ontstane problemen. Spontaan en vriendelijk.

P. van Alteren Apeldoorn

Vlotte en snelle afhandeling van de ontruiming van een appartement in Apeldoorn.

Het was top appartement schoon opgeleverd en alles zag er goed uit.

Liane

Perfecte communicatie en uitstekende werkwijze! Echt een aanrader!

Nvt

Particulier

Keurig bedrijf.
Prettig contact en afspraak is afspraak.
Meer dan tevreden over de dienstverlening.

Niets op aan te merken.

Ronald Arnold

Erg goed, afspraken nakomen, stipt op tijd, netjes en snel werken, goed en modern materiaal

Rein van den Boorn

Zeer professioneel! Doen exact wat ze beloven. Uitstekende communicatie via email en telefoon. Ik had bij 5 bedrijven een offerte aangevraagd; HMS bleek niet alleen de goedkoopste maar had ook de... Zeer professioneel! Doen exact wat ze beloven. Uitstekende communicatie via email en telefoon. Ik had bij 5 bedrijven een offerte aangevraagd; HMS bleek niet alleen de goedkoopste maar had ook de beste service. De klant komt bij HMS echt op de eerste plaats. Huis perfect ontruimd en keurig netjes afgeleverd!

Henk Nengerman

Ze werken snel en accuraat

Ik heb geen verbeterpunten