Jan

Wij hebben HMS de woning van onze overleden moeder laten ontruimen. Dat was een goede keuze want het is heel erg goed verlopen. Ze zijn goed bereikbaar, snel, netjes en iedereen was supervriendelijk... Wij hebben HMS de woning van onze overleden moeder laten ontruimen. Dat was een goede keuze want het is heel erg goed verlopen. Ze zijn goed bereikbaar, snel, netjes en iedereen was supervriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader voor iedereen die voor die keuze staat.

M. Hoogendijk

Snelle en nette service

geen verbeterpunten

Karen Jacobs

Top! Fantastisch resultaat. Meedenken over oplossingen.
Altijd alles in overleg en volgens afspraak.

Kan ik zo even niet bedenken.

Gabriëla van Osch

Ik heb goede ervaringen met HMS. Zij werken snel en netjes. Afspraken worden goed nagekomen. In overleg zijn aanpassingen mogelijk

Geen verbeterpunten.

Stichting Wonen Delden

Prettig en correct

Scheringa

Goede ervaring, afspraken nakomen, netjes en stipt

zou ik niet weten

Jansje Hendriks

Wij hadden al een eerdere ervaring met dit bedrijf. Omdat dit zo goed is bevallen hebben wij HMS Woningontruiming weer ingeschakeld toen wij hulp nodig hadden bij het ontruimen van een woning. In... Wij hadden al een eerdere ervaring met dit bedrijf. Omdat dit zo goed is bevallen hebben wij HMS Woningontruiming weer ingeschakeld toen wij hulp nodig hadden bij het ontruimen van een woning. In het laatste geval was dit na een overlijden. Fantastisch zoals het team van HMS de afspraken nakomt, goed communiceert en duidelijke afspraken met ons heeft gemaakt. Bijzondere waardering voor de tip om enkele stukken te laten taxeren. HMS heeft topservice geleverd voor een hele redelijke prijs. Wij zijn tevreden.

Eigenlijk niet

RJK Kranenborg

Top?

Totaal niet

H. Giesen

Fantastisch bedrijf. Komt afspraken na en denkt mee. Kan iedereen aanbevelen. H. Giesen

Geen verbeterpunten

S. Kuperus-Suitela

HMS heeft mijn ouderlijk huis ontruimd en uitstekend werk afgeleverd. Deskundig en vakkundig. Geeft deskundig advies bij de voorbespreking, denkt goed mee en is betrokken en klantgericht. Komt... HMS heeft mijn ouderlijk huis ontruimd en uitstekend werk afgeleverd. Deskundig en vakkundig. Geeft deskundig advies bij de voorbespreking, denkt goed mee en is betrokken en klantgericht. Komt afspraken goed na. Ben zeer tevreden over het resultaat.

Geen. Ga vooral zo door en ik beveel u met alle plezier aan bij mijn familie, vrienden- en kennissenkring.