G. Schouten

Correct haar beloftes waargemaakt

Rosman

Duidelijke afspraken, vriendelijk, komen na wat is afgesproken,

Fam van Kluijve Bonebakker

In een woord geweldig!! Zo zorgvuldig en in een hele fijne sfeer. Je hebt ook echt het gevoel dat er voor je inboedel en voor jou gezorgd wordt. Geen moeite is teveel.
2e ervaring met dit...
2e ervaring met dit bedrijf en was weer net zo prettig!
Ook de seniorenverhuizing van mijn hoogbejaarde moeder vorig jaar is heel fijn verlopen voor haar en ons.
Ze denken met je mee en zijn zo behulpzaam.

Loes Kraan

Vakkundig, vriendelijk en snel geholpen

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening

Loes Singelenberg

Vanaf het eerste contact hadden wij een goed gevoel bij dit bedrijf. En dat is belangrijk omdat een ontruiming zowel zakelijk als emotioneel een ingrijpende zaak is. De werkzaamheden zijn naar volle... Vanaf het eerste contact hadden wij een goed gevoel bij dit bedrijf. En dat is belangrijk omdat een ontruiming zowel zakelijk als emotioneel een ingrijpende zaak is. De werkzaamheden zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd, binnen de afgesproken randvoorwaarden waaronder de prijs.

Tip: ga zo door.

Jan Derk Remmers

Levert kwaliteit

Verbeterpunten of tips voor een bedrijf dat uitstekend werk levert? Blijf zo doorgaan!

Particulier

Betrouwbaar

Koelen

Op een correcte, duidelijke en zeer vriendelijke manier te woord gestaan, maken waar wat ze beloven.

n.v.t.

HMS verhuizing

Gisteren verhuisd zag er tegenop maar alles prima geregeld en met me mee gedacht heel professioneel. Vond het zelfs heel gezellig. Top bedrijf.

Hans Miedema

Bedrijf met heldere communicatie, handelt snel en komt afspraken na. Bijzonder plezierige ervaring.