Marijke Wiersma

Telefonisch goed bereikbaar.
Snel een afspraak, offerte en afspraken op maat.
Goed teamwerk.
Vriendelijke mensen met aandacht voor het persoonlijke verhaal.

Jullie hebben onze verwachtingen waargemaakt. Heel hartelijk dank daarvoor.

Manon Tichelaar

Zeer goed. Snel en vriendelijk contact, snel bezoek en een offerte. Super leeg en schoon opgeleverde woning.

Niet gevonden

Hagens

Super verhuisbedrijf. Fijne communicatie. We hebben een comfortabele inclusieve verhuizing met de bedrijf gedaan, waarbij alles perfect verlopen is; van inpakken tot oplevering. Zelfs een... Super verhuisbedrijf. Fijne communicatie. We hebben een comfortabele inclusieve verhuizing met de bedrijf gedaan, waarbij alles perfect verlopen is; van inpakken tot oplevering. Zelfs een sleutelhanger is nog nagezonden!

Linda

Vriendelijk, kundig, snel en zeer service- en klantgericht. Zelfs nog iets voor ons gerepareerd. Een topbedrijf!

Fam. van Kampen

HMS Woningontruiming heeft onze familie in de afgelopen 2 jaar al twee keer goed geholpen. Een keer met het ontruimen van een woning en onlangs ook met een verhuizing. Sterke punten van HMS:... HMS Woningontruiming heeft onze familie in de afgelopen 2 jaar al twee keer goed geholpen. Een keer met het ontruimen van een woning en onlangs ook met een verhuizing. Sterke punten van HMS: vakkundig, oplossingsgericht, vriendelijk en attent en goed in contact en afstemming.

Karel Zuidema

Ik heb een zeer prettige ervaring gehad met het bedrijf. Vanaf kennismaking, tot de woningontruiming en de afhandeling erna. Complimenten. Het huis is keurig opgeleverd!

Ik heb geen verbeter tips. Ik ben zeer positief verrast!

Nvt

We kijken terug op een zeer prettige en professionele samenwerking. Van harte aanbevolen!

Gerrits

Goed, vriendelijk personeel & nette afhandeling

Gewoon zo doorgaan

Han van de Kamp

Vanaf het eerste contact via de mail verliep alles snel, correct en heel vriendelijk. HMS heeft het proces van ontruiming helemaal overgenomen en supergoed uitgevoerd.

Ik zie geen verbeterpunten.

Rob Driessen

Uitstekend, werkzaamheden zijn uitgevoerd zoals afgesproken, ik zou de volgende keer Henri en zijn mannen zonder twijfel weer vragen.