Muller

Prima bedrijf, komen afspraken na en zijn flexibel en niet te beroerd om iets extra s te doen, echt fijn.

echt geen, ga zo door

M. van der Sluis

Ontruiming van appartement netjes uitgevoerd. Bij HMS is afspraak afspraak. Als je zelf de zorg van het leeghalen van een appartement of woning niet wil hebben dan moet je bij HMS zijn

HMS houdt goed contact en doet wat beloofd is. Prima service.

X

Peter van der Tol

Uiterst correcte en snelle afhandeling

Prettig en zorgvuldig

Geen, alles perfect

Keijzer

HMS woningontruiming is een plezierig en professioneel bedrijf om mee te werken. Ze houden zich keurig aan de gemaakte afspraken, zijn op tijd en hebben zelf alle materialen bij zich om de... HMS woningontruiming is een plezierig en professioneel bedrijf om mee te werken. Ze houden zich keurig aan de gemaakte afspraken, zijn op tijd en hebben zelf alle materialen bij zich om de verhuizing vlot te laten verlopen. Als er vragen zijn nemen ze contact op om te overleggen. En ze laten alles keurig schoon achter tot en met de hal van het flatgebouw. Kortom een prettig bedrijf waar je op kunt vertrouwen.

Geen.

A. Achtereekte

Wij zaten met onze handen in het haar. Na de begrafenis van mijn schoonvader hadden we nog precies één dag om het appartement te ontruimen en schoon op te leveren. Wij kwamen handen en tijd te kort.... Wij zaten met onze handen in het haar. Na de begrafenis van mijn schoonvader hadden we nog precies één dag om het appartement te ontruimen en schoon op te leveren. Wij kwamen handen en tijd te kort. Waar konden we heen met al die spullen? HMS heeft met de medewerkers de volledige ontruiming op zich genomen en dankzij hun tip hebben wij nog een aantal schilderijen naar de veiling gebracht. Hierdoor kostte ons de ontruiming helemaal niets. De meeste spullen die natuurlijk niets waard waren hebben toch een 2e leven gekregen doordat HMS Woningontruiming met een Stichting samenwerkt waardoor de meeste spullen weer gebruikt kunnen worden. Zonde om zoveel weg te gooien. HMS woningontruiming heeft precies gedaan wat ze hebben beloofd (eigenlijk meer) en ook precies binnen de tijd.

Helemaal niet.

HMS heeft ons prima geholpen. Vriendelijk personeel en zorgvuldig met de verhuizing van de inboedel.
Ook prettig dat ze de niet bruikbare spullen afvoeren.

Harry van Woensel

Klantvriendelijk, aan te bevelen bedrijf. Goed voorbespreking in goed overleg. Leegruimen volgens gemaakte afspraken. Helemaal top.

Ga zo door.

Freek Kuipers

Prima afspraken mee te maken, waar ze zich goed aan houden. Ze gaan respectvol om met spullen en gevoelens van betrokkenen. Een heel huis leeg en schoon in één dag, inclusief demontage en afvoer van... Prima afspraken mee te maken, waar ze zich goed aan houden. Ze gaan respectvol om met spullen en gevoelens van betrokkenen. Een heel huis leeg en schoon in één dag, inclusief demontage en afvoer van de traplift!

Een vertegenwoordiger van de (familie van de) eigenaar bij de uitdrukking kàn handig zijn voor het bepalen van de laatste details.