Marion Scheffler

Erg goed.
De woning werd perfect ontruimd. Spullen naar mijn woning gebracht. Wasmachine aangesloten en alles geplaatst. In een woord perfect. In de toch al moeilijke tijd een prima hulp.

Geen een

Roeland van Lohuizen

Uitstekend! Afspraak is afspraak, volgens de planning en vlot en deskundig uitgevoerd.

Gerard van der Wees

Dit bedrijf voorziet in een behoefte en doet dat ook nog eens zeer professioneel en tegelijkertijd zeer klantvriendelijk in de contacten en tegen een schappelijke prijs.

Jan Guldemond

Zo’n ontruiming is vooral een zaak van vertrouwen. Dat heeft HMS helemaal waargemaakt. Alles is uiterst correct verlopen en de woning is netjes en schoon opgeleverd

Voor mij geen

Jurjen

Zeer goed

Duidelijk aangeven welke dagen jullie wel en niet komen

Jeanet van der leeuw

Snelle reactie . Vriendelijk . Nette en snelle aflevering van de woning .
Betaalbaar.
Wij zijn zeer tevreden .

Geen . Zeer tevreden .

Van Dijk

HMS Woniningontruiming heeft waargemaakt wat ze hebben toegezegd. Ze zijn op tijd, betrouwbaar en werken hard om de woning keurig netjes op tijd op te leveren. Prima samenwerking en prima ervaring.

Spreeuw

Een bedrijf dat vanaf het eerste contact professioneel overkwam. Helder was bij de tot stand koming van de offerte en in z’n uitvoering snelheid met zorgvuldigheid combineerde. Lieten het pand zo... Een bedrijf dat vanaf het eerste contact professioneel overkwam. Helder was bij de tot stand koming van de offerte en in z’n uitvoering snelheid met zorgvuldigheid combineerde. Lieten het pand zo achter dat er geen extra werk aan besteed behoefde te wordengeen
Daarnaast was het gedrag van alle medewerkers zeer voorkomend.
Al met al petje af.
Prijs / kwaliteit verhouding een dikke 9.

Joop

Goede communicatie duidelijke afspraken

Philip

Vele handen maken licht werk! De verhuizing is vlot gegaan en afgedankte spulletjes zijn netjes door hun afgevoerd. klasse!

Ik had nog een afvalpas waarop 400 KG staat, welke ik niet heb kunnen verzilveren. Het zou fijn zijn als dat in de toekomst wel zou kunnen, maar ik begrijp dat jullie ook van Circulus afhankelijk... Ik had nog een afvalpas waarop 400 KG staat, welke ik niet heb kunnen verzilveren. Het zou fijn zijn als dat in de toekomst wel zou kunnen, maar ik begrijp dat jullie ook van Circulus afhankelijk zijn.