Loes Kraan

Vakkundig, vriendelijk en snel geholpen

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening

Loes Singelenberg

Vanaf het eerste contact hadden wij een goed gevoel bij dit bedrijf. En dat is belangrijk omdat een ontruiming zowel zakelijk als emotioneel een ingrijpende zaak is. De werkzaamheden zijn naar volle... Vanaf het eerste contact hadden wij een goed gevoel bij dit bedrijf. En dat is belangrijk omdat een ontruiming zowel zakelijk als emotioneel een ingrijpende zaak is. De werkzaamheden zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd, binnen de afgesproken randvoorwaarden waaronder de prijs.

Tip: ga zo door.

Jan Derk Remmers

Levert kwaliteit

Verbeterpunten of tips voor een bedrijf dat uitstekend werk levert? Blijf zo doorgaan!

Particulier

Betrouwbaar

Koelen

Op een correcte, duidelijke en zeer vriendelijke manier te woord gestaan, maken waar wat ze beloven.

n.v.t.

HMS verhuizing

Gisteren verhuisd zag er tegenop maar alles prima geregeld en met me mee gedacht heel professioneel. Vond het zelfs heel gezellig. Top bedrijf.

Hans Miedema

Bedrijf met heldere communicatie, handelt snel en komt afspraken na. Bijzonder plezierige ervaring.

van Aalderen-Reinders

Zeer goed en nauwkeurig. Komt afspraken na.

geen tips of verbeterpunten

Kamphuis

Duidelijke en prettige communicatie. De woning is perfect schoon en netjes opgeleverd. Vriendelijke mensen.

Nils

Mijn ervaring met dit bedrijf is heel positief.

Geen verbeterpunten of tips.