Robert van Wijk

Uitstekend werk geleverd! Zeer net- en betrouwbaar bedrijf! Veel dank Henri & Evert!!

Prive

Nee

Nijhuis

Goede communicatie, duidelijk in wat er gaat gebeuren. Vriendelijk, rustig. Komt afspraken na.

Verbeterpunten zijn er niet.

particulier

Geachte Henri Spijker heel hartelijk bedankt voor de goede zorgen van het totaal leeg halen van de woning. Super communicatie, houden zich aan de afspraken die voor af gemaakt zijn. Dit bedrijf is... Geachte Henri Spijker heel hartelijk bedankt voor de goede zorgen van het totaal leeg halen van de woning. Super communicatie, houden zich aan de afspraken die voor af gemaakt zijn. Dit bedrijf is zeer betrouwbaar en raad ik het ten zeerste aan.

Niets

Jeroen Mulder

Het contact was zeer vriendelijk en behulpzaam. Meedenkend en doortastend.

Geen. Alles dik in orde!

Connie

ML

Heel erg blij mee !!!

Super communicatie, houden zich aan de afspraken,

Wilbert Lammers

Wij hebben op elk gebied zeer zeer goede ervaringen met HMS; de medewerkers zijn zeer empathisch, pro-actief en meedenkend, er is sprake van zeer goede actieve communicatie en er is uitstekend werk... Wij hebben op elk gebied zeer zeer goede ervaringen met HMS; de medewerkers zijn zeer empathisch, pro-actief en meedenkend, er is sprake van zeer goede actieve communicatie en er is uitstekend werk afgeleverd; zeer grote kennis van zaken en gevoel voor de omstandigheden.

Laura

Prettig bedrijf die met je meedenkt en keurig afspraken nakomt.

Nee

ROEST