Anja

Bij informatie snelle reactie. Goede en zeer nette oplevering van het object.

Arnoud J. van Wingerde

Fantastisch

Mphs

Ze hebben de verhuizing met zorg en aandacht uitgevoerd, complimenten hiervoor!

S.K.

Zeer snelle en vakkundige service, meelevende en ontzorgende mensen!

Nvt

Marjon Hakvoort

HMS Woningontruiming gevraagd om het woonhuis van mijn overleden ouders leeg te maken. Het was een ruim woonhuis met veel spulletjes. Henri van HMS Woningontruiming maakte een inschatting en gaf aan... HMS Woningontruiming gevraagd om het woonhuis van mijn overleden ouders leeg te maken. Het was een ruim woonhuis met veel spulletjes. Henri van HMS Woningontruiming maakte een inschatting en gaf aan dat dit goed zou gaan lukken. Op de afgesproken dag met 5 man aan de slag, maar misschien moeten we morgen nog terugkomen. Rond 17:30u was de woning op dezelfde dag leeg tot het laatste snippertje papier. Kamers gestofzuigd en vloeren gedweild. Alles volgens afspraak en keurig achtergelaten. Er was een topprestatie geleverd.

W.de Lang

Zeer professioneel van offerte tot en met de uitvoering. Bij oplevering was alles spic en span.

De ridder

Zeer fijn bedrijf, afspraken en contact liepen gesmeerd en we zijn erg tevreden over de hele afhandeling en het resultaat!

Nvt

Vvangool

Heel goed! Denken mee en zorgen dat het voor elkaar komt.

Geen verbeterpunten.

J. Van der Aa

Wij zijn zeer tevreden met de diensten van HMS Woningontruiming. Wij hadden ze ingeschakeld om het huis van mijn vader te ontruimen na zijn overlijden. Het contact met Henry en zijn collega's liep... Wij zijn zeer tevreden met de diensten van HMS Woningontruiming. Wij hadden ze ingeschakeld om het huis van mijn vader te ontruimen na zijn overlijden. Het contact met Henry en zijn collega's liep soepel en fijn. Ze denken mee met de klant en werken snel en kundig.

Geen, gewoon zeer tevreden

H. den Engelsen

De woning keurig ontruimd conform afspraak. Het huis en de tuin netjes achtergelaten. Het is prettig zaken doen met HMS.

Ik zou geen verbeterpunt weten.