Zeer goede ervaringen mee, alles top geregeld, al 2 keer gebruik van gemaakt.

Ga vooral zo door.

Kramer

Zeer vriendelijk, alles conform afspraak en tussentijds op de hoogte gehouden. Er is zeer respectvol gewerkt bij het leeghalen van de woning.

Te Mebel

Alles is keurig meegenomen en het appartement werd schoon opgeleverd

Niets dat ik zou kunnen bedenken

Langeveld

Zeer tevreden over HMS. De communicatie verliep prettig en ze hebben het huis met veel betimmering in prima staat opgeleverd. Tijdens de werkzaamheden was er ook ruggespraak met de verhuurder van de... Zeer tevreden over HMS. De communicatie verliep prettig en ze hebben het huis met veel betimmering in prima staat opgeleverd. Tijdens de werkzaamheden was er ook ruggespraak met de verhuurder van de woning om achterhalen welke werkzaamheden wel en niet nodig waren.

Geen verbeterpunten, vooral deze service blijven verlenen.

G Davelaar

Vriendelijk, dienstverlenend en hulpvaardig. Super fijne mensen die ook bereid zijn om extra werkzaamheden uit te voeren.

Geen verbeterpunten.

A. Bleijendaal

Ik ben zeer tevreden over HMS Woning ontruiming. Snelle reactie op mijn aanvraag. Prettig contact. Nette prijs en woning perfect ontruimt zoals vooraf afgesproken.

Nee

Edith

Wij zijn heel erg tevreden over de verleende diensten van HMS Woningontruiming. Er werken hele fijne mensen, komen afspraken na, denken mee en werken hard. Het werd dankzij hun inzet en ervaring een... Wij zijn heel erg tevreden over de verleende diensten van HMS Woningontruiming. Er werken hele fijne mensen, komen afspraken na, denken mee en werken hard. Het werd dankzij hun inzet en ervaring een probleemloze verhuizing en ontruiming.

Mannessen

Wij hebben Hms woningontruiming ingehuurd om het huis van mijn ouders te laten ontruimen en leeg en schoon op te leveren. In slechts 1 werkdag hebben ze alles keurig en netjes gedaan.

Ik kan geen verbeterpunten of tips verzinnen.

Judith

Jullie naam doorgekregen via de makelaar. Na ons eerste contact, direct een ‘goed gevoel bij’. Je staat voor je bedrijf, de klant wordt ‘ontzorgd’ & je team is goed op elkaar ingespeeld. Uitermate... Jullie naam doorgekregen via de makelaar. Na ons eerste contact, direct een ‘goed gevoel bij’. Je staat voor je bedrijf, de klant wordt ‘ontzorgd’ & je team is goed op elkaar ingespeeld. Uitermate professionele dienstverlening!

Het koffiezetapparaat als laatste ontruimen ;-)

Richie

Heldere afspraken, duidelijke facturen. Werkte heel snel met veel personeel. Prettige omgang. Had goede ideeën om de ontruiming zo effectief mogelijk te realiseren. Erg tevreden.

Nope