Gerrits

Goed, vriendelijk personeel & nette afhandeling

Gewoon zo doorgaan

Han van de Kamp

Vanaf het eerste contact via de mail verliep alles snel, correct en heel vriendelijk. HMS heeft het proces van ontruiming helemaal overgenomen en supergoed uitgevoerd.

Ik zie geen verbeterpunten.

Rob Driessen

Uitstekend, werkzaamheden zijn uitgevoerd zoals afgesproken, ik zou de volgende keer Henri en zijn mannen zonder twijfel weer vragen.

Ab Klein Woolthuis/ B. van Twillert

Prima en zeer correcte afwerking en oplevering van het huis

geen opmerkingen

Paul

Absolute toppers!!
Zeer ervaren mensen die hard werken en de boel ongelooflijk netjes achterlaten!
Absolute toppers!!
Zeer ervaren mensen die hard werken en de boel ongelooflijk netjes achterlaten!
Ook zeer goed in hun communicatie met oudere mensen. Tonen begrip en halen de stress er van af. Voor veel ouderen is zo'n verhuizing immer toch een spannende of emotionele gebeurtenis en zijn weten als geen ander hoe de klant daarin op zijn gemak te stellen en tevens de klus binnen afzienbare tijd te klaren. Zeer knap! Niet het eerste beste woningsontruimingsbedrijf maar echt zeer aardige, meedenkende en ervaren mensen op dit gebied die een ongelooflijk goed resultaat neerzetten. Ik zou ze zonder meer aan wie dan ook aanbevelen! Elke euro waard!

W.G. Willemsen - Van Tongeren

Zeer net, duidelijk, komt afspraken na. werkt zorgvuldig, kortom alleen maar positief.

Ga vooral zo door

Gabri Van Noort

Na het overlijden van mijn moeder heb ik HMS woningontruiming ingeschakeld. Zij hebben alles keurig gedaan en netjes opgeleverd op een voor mij korte termijn. Het personeel is correct en... Na het overlijden van mijn moeder heb ik HMS woningontruiming ingeschakeld. Zij hebben alles keurig gedaan en netjes opgeleverd op een voor mij korte termijn. Het personeel is correct en vriendelijk. Bedankt beste mensen!

Geen verbeterpunten

Rik

Goede en duidelijke afspraken, die ook nagekomen worden.

Geen verbeterpunten of tips.

Mulder

Zeer goed, Erg aardige en meedenkende mensen. Zo schoon opgeleverd, fantastisch.

geen.

Jan Dijkstra

Prima bedrijf! Harde werkers waar afspraak ook afspraak is. Prettige communicatie. Kortom: erg tevreden!