Marije Verkerk

Snelle levering en een superleuk jurkje, mooi verzorgd ingepakt! Dankjewel Marieke, heel blij mee!

Prima en snelle service. Een cadeautje om je eigen bestelling te ontvangen!

R Heise

Heel fijn snelle levering. Superleuke kleertjes en ook nog eens verantwoord. Er is over nagedacht

Prettige website met prachtige kleding. Duidelijke communicatie en snelle levering. Veel zorg besteed aan het inpakken voorzien van een persoonlijk kaartje. Erg leuk!

Anouk

Duidelijke communicatie en een snelle verzending. Dat gecombineerd met de fijne prijzen zal er voorzorgen dat ik hier terug zou komen. De jurkjes waren leuk ingepakt en er was een persoonlijk... Duidelijke communicatie en een snelle verzending. Dat gecombineerd met de fijne prijzen zal er voorzorgen dat ik hier terug zou komen. De jurkjes waren leuk ingepakt en er was een persoonlijk kaartje bij geschreven zeer attent.

Duidelijke website, goede zoekrobot, snelle levering, mooi verpakt met lief en persoonlijk kaartje

Anouk

Wat een prachtige kleren! Wij zijn er heel erg blij mee. Ook goede service. De kleertjes waren snel binnen en wat fijn dat er met zorg de kleertjes zijn verpakt. Ik zal zeker nog eens bestellen.

Caron

We moesten eerst even wennen aan de stijl van de kleding. Toen we iets hadden gevonden en het thuis kregen was het eigenlijk wel heel cool en ook van fijne kwaliteit. Wij zijn wel fan en zullen... We moesten eerst even wennen aan de stijl van de kleding. Toen we iets hadden gevonden en het thuis kregen was het eigenlijk wel heel cool en ook van fijne kwaliteit. Wij zijn wel fan en zullen zeker nog eens een kijkje nemen op de site! Ook het persoonlijke kaartje van Mw. van Schadewijk was heel attent en dat zie je niet vaak.

Ellien van Keulen

Persoonlijk