Levertijd
8.5/10

JW de Jonge

Heel tevreden!

Willem-Jeroen Stevens

Zeer tevreden! goede selectie en beschikbaar met uitleg toen ik een vraag had.

Jurjen

Ik heb hijsbanden en hijskettingen besteld. Levering was snel genoeg maar er ontbraken hijskettingen. Ook ontbraken de certificaten bij de hijskettingen. Na een bericht op de site zouden ze alsnog... Ik heb hijsbanden en hijskettingen besteld. Levering was snel genoeg maar er ontbraken hijskettingen. Ook ontbraken de certificaten bij de hijskettingen. Na een bericht op de site zouden ze alsnog naar mij toe worden gemaild. Een week later nog niets ontvangen. Toen gebeld, en werd beloofd er direct werk van te maken. Nu een weer een week verder en nog niets ontvangen. Zeer jammer allemaal.

Steven/KOCR Hijstechniek

100% tevreden

Peter van Rosmalen / R.O.S-Bouw

Waardeloos. 5 weken wachten op ‘voorraad artikel’. Ook terugbel beloftes bleken loze beloften. Pas nadat ik gevraagd had de bestelling maarte verwijderen kwam er actie...

Reactie Hijswinkel:

Helaas gaat er bij ons ook wel eens wat fout. We kunnen het afschuiven op een fabrikant die grote leveringsproblemen heeft en Murphy die stevig rondloopt maar in de communicatie hebben we het toch... Helaas gaat er bij ons ook wel eens wat fout. We kunnen het afschuiven op een fabrikant die grote leveringsproblemen heeft en Murphy die stevig rondloopt maar in de communicatie hebben we het toch echt zelf gedaan. Excuses.

AMPS

Positief. Hebben goede kennis paraat, vriendelijk te woord gestaan via de chat en telefoon

Netjes aan telefoon en binnen een week geleverd.

Reesink Production

Meestal gaat het prima, maar soms loopt het even niet goed.

P.F. Wouters / P. van Eijzeren bv

Een prettige en snelle reactie op de aanvraag voor hijsbanden en toebehoren