Levertijd

Marc Van Ouytsel

Heel tevreden, geen enkele opmerking. SUPER

Warmtepompen Twente

Super tevreden kon gelijk met factuur achteraf betalen top

Ronald Wiegerinck

Je bestelt bij een niet nader te noemen webshop een treklier, waarmee je ook zou kunnen hijsen, zegt het typeplaatje van de fabrikant iets anders. Fabrikant heeft geen telefoon (!) en de webshop... Je bestelt bij een niet nader te noemen webshop een treklier, waarmee je ook zou kunnen hijsen, zegt het typeplaatje van de fabrikant iets anders. Fabrikant heeft geen telefoon (!) en de webshop heeft er natuurlijk geen verstand van. Bel je brutaalweg de Hijswinkel, krijg je een bijzonder vrolijke en vriendelijke man aan de telefoon, en die beantwoordt jouw vragen terwijl je helemaal geen klant bent. Complimenten! Volgende keer weet ik hem te vinden!

Ian Lodge

Ja ZEKER!

Jean-Paul

SUPER.. had eerst verkeerde besteld.. Maat die ik wilde bestond niet, maar is door Hijswinkel maatwerk geleverd. TOP

HGT Beeld & Geluid

Onlangs een kettingtakel met elektrische loopkat besteld bij Hijswinkel.nl. Van te voren telefonisch contact gehad met de exacte samenstelling van de oplossing. Dit resulteerde in een betere... Onlangs een kettingtakel met elektrische loopkat besteld bij Hijswinkel.nl. Van te voren telefonisch contact gehad met de exacte samenstelling van de oplossing. Dit resulteerde in een betere oplossing dan ik in eerste instantie in gedachten had.
En webshop die pro-actief meedenkt in het vinden van de beste oplossing voor de toepassing in onze werkplaats. Super!!

marcel Pluim

Prima service