8.5/10
8.5/10

Prima website en afhandeling

Overzichtelijke website

Bij het bestellen van hijsbanden is het verwarrend dat er hijsbanden zijn waar je moet kiezen voor een certificaat en er zijn hijsbanden die inclusief certificaat zijn, dan valt er dus niet te kiezen. Dit is verwarrend.

Perfect bedrijf werk super

correctheid 100 procent

Ok

OK

GEEN

Olivier

Top service!

Duidelijke site, goede service.

Jos Latour

Geen terugkoppeling hoe het met de order staat, aangegeven dat ik een nieuwe kraanbaan nodig heb van 6,3 ton met een overspanning van ca 15,5 mtr maar hier niets meer van vernomen

prijs

Jan-Willem

Prima bedrijf, goeie tips over de telefoon gehad. Geadviseerd om een alternatief te kopen!

Kennis

Bart

Rateltakel / spanbanden besteld en snel geleverd!

Goos Schonewille G&M Infra

Snelle levering van de bestelde producten.

Duidelijke website en gemakkelijk om mee te werken. Wel niet duidelijk wanneer er iets niet voorradig is dat levering maar gebeurd wanneer alles kan opgestuurd worden. Dit is wel vervelend dat er...

correcte levering en alles proper en net verpakt. materialen zijn oke

Zie punt 1. beter vermelden als iets niet op voorraad is en volledige levering maar gebeurd als dit het geval is

Reactie HijsJob.nl:

Beste,

bedankt voor het plaatsen van een review.
Erg fijn om te horen dat de website makkelijk en overzichtelijk is.
Wel vinden wij het erg vervelend om te horen dat het voor u niet goed zichtbaar was wanneer de producten op voorraad zijn.
Echter hebben wij dit incl. Aantallen (hoeveel er op voorraad zijn) bij onze producten staan.
In uw winkelmandje wordt dit ook per product vermeld, wij gaan kijken hoe we dit nog beter zichtbaar kunnen maken.
Helaas is het bij ons niet mogenlijk om een deellevering te versturen, vandaar dat u via de mail meerdere opties krijgt als u een product heeft gekozen waar een langere levertijd op zit. Wij hebben een groot magazijn met een automatisch picksysteem, hierdoor is het niet mogenlijk om in de gaten te houden wanneer er 2 of meerdere bestellingen samen verstuurd moeten worden.
Wij hopen u hiermee verder te hebben geholpen.

- Hijsjob Team

We doen al jaren zaken met mitari, dus zijn al wat bekend met hijsJob

fijne website, alles goed te vinden

er staat geen telefoonnummer op de website