Dick Van Hauwaert

Een snelle en correcte service!!!

Lucien Van impe

Lucien van impe

Reactie HijsJob.be:

Beste Lucien, fijn om te lezen dat u tevreden bent! We hopen u snel weer te zien! Groet, Team Hijsjob

Glen Hermans

Zeer goed

Reactie HijsJob.be:

Beste Glen, wat fijn om te horen dat u tevreden bent! We hopen u snel weer te zien! Groet, Team Hijsjob

Afsluitingen Peeters

Na alles wat er mis is gelopen met deze bestelling ben ik niet van plan om nog bij U te bestellen.
Wat U op zijn minst zou kunnen doen is die 1,5€ kost van de certificaten aan ons te crediteren.
Wij hebben veel werk en tijd in die certificaten moeten steken dat volgens ons niet nodig zou moeten zijn.

Ik heb nergens op U site kunnen terugvinden hoe je als nieuwe klant aan de certificaten komt. Zelfs als ik het vraag via jullie chat word ik doorverwezen naar de verkoop dienst via mail.
Deze gegevens kunnen jullie toch al meegeven als de factuur verzonden wordt ? De chatdienst zou toch ook moeten kunnen meegeven dat dit terug te vinden is op mitari en de inlog gegevens het email adres is waarmee je besteld hebt + de verzendingsdatum.

We hebben 1,5€ betaald per certificaat maar vinden niet dat dit terecht is. Nogmaals we hebben veel werk en tijd in die certificaten moeten steken, meer dan dat nodig zou moeten zijn.

Reactie HijsJob.be:

Beste, we willen onze oprechte excuses aanbieden voor de teleurstellende ervaring die je hebt gehad met ons. We begrijpen hoe frustrerend dat moet zijn en nemen je feedback zeer serieus. We willen... Beste, we willen onze oprechte excuses aanbieden voor de teleurstellende ervaring die je hebt gehad met ons. We begrijpen hoe frustrerend dat moet zijn en nemen je feedback zeer serieus. We willen graag samenwerken om eventuele problemen op te lossen en je de best mogelijke ervaring te bieden. Neem alsjeblieft contact met ons op, zodat we dit kunnen bespreken.

gerd van dyck

Slecht

Reactie HijsJob.be:

Dank je wel voor het delen van je mening. We waarderen eerlijke feedback van klanten zoals u, omdat het ons helpt om voortdurend te verbeteren en onze dienstverlening te optimaliseren. Graag hoor ik... Dank je wel voor het delen van je mening. We waarderen eerlijke feedback van klanten zoals u, omdat het ons helpt om voortdurend te verbeteren en onze dienstverlening te optimaliseren. Graag hoor ik waar u ons slecht in vind?
We zijn toegewijd aan het oplossen van dit probleem en hopen dat u ons een kans wilt geven om je vertrouwen te herstellen. Graag hoor ik van u.

Franky Bruylandt

Uitstekend

Reactie HijsJob.be:

Bedankt voor uw reactie Franky, wat fijn om te horen dat u tevreden bent! Groet, Team Hijsjob

Rega Infra nv

Reactie HijsJob.be:

Bedankt voor uw review, wat fijn dat alles goed bevallen is! Groet, Team Hijsjob

OVMB

Vlotte bestelling en levering. Wel zou er met een factuur moeten kunnen gewerkt worden, die nadien kan betaald worden. Nu moest de bestelling op voorhand betaald worden.. dit is voor onze... Vlotte bestelling en levering. Wel zou er met een factuur moeten kunnen gewerkt worden, die nadien kan betaald worden. Nu moest de bestelling op voorhand betaald worden.. dit is voor onze administratie niet handig werken.

Katrien

Snelle verzending, goed verpakt

Reactie HijsJob.be:

Dankt voor uw reactie, goed om te horen dat u tevreden bent over de zending! Groet, Team Hijsjob

Walter Van der Meulen

Alles goed en perfect

Reactie HijsJob.be:

Dankt voor uw reactie Walter, goed om te horen dat alles goed en perfect was! Groet, Team Hijsjob