Christianne

We hebben de service van HierBenIk als heel fijn en goed ervaren. We werden snel teruggebeld door een medewerker bij vragen via de mail en kregen extra tips voor de proefdrukken.
Het bestellen...
Het bestellen verliep heel soepel en zeer snel hadden we de kaartjes in huis toen onze dochter geboren was. De kwaliteit van de kaartjes/enveloppen en sluitzegels is erg goed.

Snelle reacties bij vragen, extra tips voor proefdrukken gekregen en goede kwaliteit kaartjes.

Geen.

Amanda

Hele mooie kaartjes en super snelle levering!

Snelle levering en een goede prijs

Evelien

Wij zijn ontzettend blij met onze kaartjes! Er zijn meer dan genoeg mogelijkheden om ze helemaal aan te passen naar je eigen wensen en het eindresultaat is prachtig. We kregen veel complimenten!

Veel mogelijkheden om het kaartje aan te passen naar wens.

Geen verbeterpunten/tips.

Patricia

Fijn dat we van te voren alvast een deel van het geboortekaartje konden maken en dit opgeslagen bleef, zo konden we na de bevalling alleen nog een kleine aanvulling doen. De levering was ook heel... Fijn dat we van te voren alvast een deel van het geboortekaartje konden maken en dit opgeslagen bleef, zo konden we na de bevalling alleen nog een kleine aanvulling doen. De levering was ook heel snel en de kaartjes zien er prachtig uit!

Snelle levering en mooie kwaliteit

Iet

Kim Lai

Super

Er was een klein dingetje mis gegaan maar 1 telefoontje en super lieve mensen die hier werken en alles was goed en gelijk opgelost en de levering was zoooo snel !!! Dus een dikke 10+!!!

Geen !! Blijf zoals jullie zijn

Mila

Mooie betaalbare kaartjes met veel flexibiliteit om je eigen smaak toe te voegen

Snellere proefdruk zending

Sabine

Goede service, kaartje al in concept kunnen maken en proefdruk gekregen. Samples om soorten papier en kleuren envelop uit te kiezen, snelle levering. Echt super!!

Snelle levering, enveloppen al vooraf te bestellen, proefdruk, samples voor soorten papier kaart en kleuren enveloppen. Echt super!!

Robin

Mooie geboortekaartjes kunnen maken. Goeie kwaliteit van product.

Fijne mogelijkheden om kaartje aan te passen.

Verzendkosten maken een tweede (of verdere) proefdruk wel heel duur. Ook verzendkosten bij de volledige bestelling had m.i. Boven bijvoorbeeld 100 euro niet meer in rekening gebracht moeten worden.

Lisanne

Top!

Snel gemaakt, snel verstuurd!

An

Geboortekaartje uitgezocht, aangepast en besteld. Enveloppen al eerder besteld. Spreekt allemaal voor zich en werkt en besteld gemakkelijk.

Aanpassen van de kaart kan je zelf doen naar eigen wens.