Naomi

Zeer prettig!

Zeer makkelijk in gebruik

Carina

Snelle reactie bij vragen en snelle levering

Snel antwoord

Denise

Geboortekaartje gevonden, maar we wilden graag een andere kleur. Gemaild en binnen 2 uur de gewenste kleuren in mij collectie staan. Super mooi. Ook de proefdrukken, vooraf bestellen van de... Geboortekaartje gevonden, maar we wilden graag een andere kleur. Gemaild en binnen 2 uur de gewenste kleuren in mij collectie staan. Super mooi. Ook de proefdrukken, vooraf bestellen van de enveloppen en de bestelling waren super. Snel een eenvoudig

Duidelijk, snel en net andere kaartjes dan op de meeste sites

Wendy

Heel goed. De kaarten zijn makkelijk naar wens aan te passen en snel besteld.

Snelle levering en gebruiksvriendelijk.

Marianne

Zeer goed, uitstekende gelegenheden om kaartjes te custemizen. Proefdruk is niet duur en word snel bezorgd. Bij bestelling van mooie presentatie van het bestelde product in de verpakking. Geeft echt... Zeer goed, uitstekende gelegenheden om kaartjes te custemizen. Proefdruk is niet duur en word snel bezorgd. Bij bestelling van mooie presentatie van het bestelde product in de verpakking. Geeft echt een wouw factor en dat er met zorg omgegaan word met jou bestelling. Top voor elkaar!!

Het aan kunnen maken van een profiel en reeds ontwikkelde kaartjes / producten op kunnen slaan en deze makkelijk kunnen bewerken

Ga vooral zo door

Xanthe

Makkelijk aan te passen. Snelle levering.

Leuke, hippe kaartjes. Mooie kleuren. Bij proefdruk kleuren van de enveloppen en soort papier meegestuurd waardoor je een goede keuze kunt maken.

Zo doorgaan!

Milon

Je kunt gemakkelijk je eigen kaart ontwerpen. Ze hebben fijne symbolen om uit te kiezen en veel extra opties.
Ze zijn gemakkelijk te bereiken met vragen en je krijgt snel reactie.
Wij...
Ze zijn gemakkelijk te bereiken met vragen en je krijgt snel reactie.
Wij hebben de kaarten om 17.00 uur besteld en de volgende dag waren ze al binnen dus snelle levering!

Goede service en snelle levering!

Nvt

Michelle

Erg leuke kaartjes alleen heel jammer van de spelfout en dit na de controle. Nu weer een paar dagen wachten op de nieuwe kaarten.

Leuke kaartjes en makkelijk zelf aan de passen

Snellere levering na het herstellen van een fout!

Tanya

Heel eenvoudig ons kaartje naar smaak kunnen bewerken

Zeer snelle levering. Anders krijg je bericht

Petra

Zeer efficiënt

Snelheid

Misschien zelf kaart ontwerpen iets beter programma op. Soms met tekst wat omslachtig om iets te verbeteren