Alicia

Super

snel

Priscilla

Top

Top, service,netheid, product perfect zoals gewenst.

Joost van Gelderen

Top, de ontwerp-opties zijn heel makkelijk en de mogelijkheid je ontwerp op te slaan is super

Overzichtelijk, begrijpelijk en makkelijk

Yasmin

Goede en snelle service

Als je iets wil aanpassen doen ze dit direct voor je als je een mailtje stuurt.

Het zou handig zijn als je zelf formaten van kaarten zou kunnen aanpassen

Everdien

Prachtige geboortekaartje, zelf aanpasbaar naar eigen wens. Levering was snel en de kaartjes waren netjes en stevig verpakt.

Snelle levering, goede kwaliteit, kaartjes aanpasbaar naar wens

Lien

Onze geboortekaartjes zijn fantastisch! Wij zijn zeer tevreden van de geleverde prestaties.

Mooie designs om uit te kiezen en veel opties om het kaartje zo persoonlijk mogelijk te maken.

De levering had iets sneller gemogen en werd in 2 keer doorgevoerd terwijl wij alles in 1 keer bestelden.

Steffie

Fijne duidelijke website. Veel mogelijkheden. Makkelijk in gebruik.

Gebruiksgemak

Soms bleef de website hangen tijdens het aanpassen van het kaartje

Margo

Het geboortekaartje is nog mooier geworden dan wij ons hadden voorgesteld. Ook zijn wij tevreden met de snelle verzending.

Kwaliteit, snelle verzending.

Anne

Mooie kaartjes maar slechte service.
Mooie kaartjes maar slechte service.
Onlangs een proefdruk met envelop besteld. Eerst was er al onduidelijkheid, bij de kaartjes met samples van de enveloppen staat op de kaartjes niet om welke kleuren het gaat. Wanneer je een leuke kleur gevonden hebt, heb je dus geen idee om welke kleur envelop het op de website gaat.

We hadden uiteindelijk een mooie kleur gekozen en bij de proefdruk een proefenvelop ontvangen. Even later de enveloppen besteld, maar dit bleek een heel andere kleur. De bestelling gecheckt maar ik had toch echt dezelfde envelop besteld als bij de proefdruk. Ik heb de klantenservice benaderd. Hier kreeg ik pas te horen dat het inderdaad andere kleuren waren, de huidige leverancier was failliet. Dit hoorde ik dus pas na bestellen, ontvangen en hier zelf achteraan gaan. De kleur is heel anders dan de gewenste kleur. Van taupe/roze met een glittertje naar holografisch roze met een gouden glans. Wat leuk had moeten zijn (kiezen van kaartjes en enveloppen) heeft nu een bittere nasmaak.
Ik ben erg ontevreden over hoe dit is afgehandeld. We kregen een mail terug met hierin de boodschap dat de leverancier failliet was en ze de enveloppen niet meer hadden. Dit had ik graag vooraf vernomen. We konden een andere kleur uitkiezen of 25% korting ontvangen. Helaas zit er voor ons kaartje geen andere passende kleur bij. Ook is dit een korting van niks met ons kleine aantal enveloppen. Jammer!

Snelheid levering en kaartjes

Klantenservice en informatie

Marianne

Super goed!

Goeie kwaliteit en snelle levering

N.v.t.