Joyce

Heel tevreden

Hulp bij het maken van de kaartjes

Edwin

Mooie kwaliteit en snel levering

Mooi besrukt

Anja

Snelle levering, fijn geholpen, netjes afgeleverd. Blij mee!

Zie boven

C.M

Leuke kaartjes voor een leuke prijs

Leontine

Top!!!!!

Fijn bedrijf. Snelle levering. Nemen ook snel contact op bij vragen.

De manier om adressen in te voeren zou misschien wat makkelijker kunnen. Dmv uploaden of iets dergelijks.

Marjon

Superrrrr andere dag al in huis!

Niets

K.P. Dijksterhuis

Zeer snel in reageren. Producten zien er uit zoals je hoopt. Wij kregen een paar enveloppen te weinig, hiervoor werd direct een kortingscode aangemaakt, zodat ze alsnog gratis in de webshop besteld... Zeer snel in reageren. Producten zien er uit zoals je hoopt. Wij kregen een paar enveloppen te weinig, hiervoor werd direct een kortingscode aangemaakt, zodat ze alsnog gratis in de webshop besteld konden worden. Helemaal tevreden.

Voldoet 100% aan de verwachtingen

nvt

RvH

Supermooi eindresultaat

Duidelijke antwoorden op vragen en het eindresultaat ziet er perfect uit!

Ik was in de veronderstelling dat mijn bestelling (verzendservice) de volgende dag al bij de ontvangers in de brievenbus zou liggen. Zo staat het op de website en de verzendkalender, waar je zelf... Ik was in de veronderstelling dat mijn bestelling (verzendservice) de volgende dag al bij de ontvangers in de brievenbus zou liggen. Zo staat het op de website en de verzendkalender, waar je zelf een dag kunt kiezen, geeft je ook dit idee. Het meisje aan de telefoon zei het zelfs ook nog. Maar de kaarten lagen ‘pas’ 2 dagen later bij de ontvangers op de mat. Dit was jammer. Onze eigen bestelling was er echter wel meteen de volgende dag. Top!

Claudia

Super geregeld allemaal, erg duidelijk en goede snelle service

Veel opties mogelijk

Angelique

Prima bedrijf

Mooie kwaliteit, snelle en keurige levering

Het ontwerpen was niet altijd even gemakkelijk, ook met de afbeeldingen icoontje en met tekst verwerken, en de houten hartjes leveren is iets fout in gegaan, waardoor deze er niet bij zaten, maar... Het ontwerpen was niet altijd even gemakkelijk, ook met de afbeeldingen icoontje en met tekst verwerken, en de houten hartjes leveren is iets fout in gegaan, waardoor deze er niet bij zaten, maar gebeld en volgende dag geleverd alsnog, dus dat is top!