9.5/10

Caroline

We hebben nu 2 keer geboortekaartjes bij jullie besteld

Hebben direct laten verzenden maar sommige kaarten zin pas een week later op bestemming aangekomen. Dit was wel erg jammer

Het opslaan van de kaart. Was fijn als je daar een mogelijkheid had om een verandering in de kaart als versie 2 op kan slaan

Reactie HierBenIk:

Beste Caroline,

Bedankt voor je feedback!

Wat leuk dat wij na de geboorte van jullie dochter ook voor jullie zoon de geboortekaartjes mochten maken. Blijft speciaal!

De kaartjes hebben wij netjes, zoals beloofd, op 28 mei jl. gedrukt en verzonden.
Erg vervelend dat ondanks de tijdige verzending de kaartjes pas later bezorgd zijn.
Hierin zijn we helaas volledig afhankelijk van de postbezorging van PostNL.

Wat betreft je tip met betrekking tot het op kunnen slaan van een tweede versie, dit is zeker al mogelijk.
In onze online kaartenmaker kun je bij het knopje "opslaan" (icoontje van een diskette) er voor kiezen om het ontwerp als kopie op te slaan. Dit kan dan dus een kopie zijn met een andere tekst bijvoorbeeld...

Nogmaals bedankt voor je feedback en heel veel geluk met de kleine aanwinst... ;-)

Groet,

Team HierBenIk!

Goede kwaliteit snelle levering

Els

Mooi kaartje, heldere kleuren en mooi papier! Stevige envelop en stickers zijn erg leuk. Snelle levering. Zeer tevreden😊

Mooie kaartjes. Makkelijk te bestellen. Vooraf een proefexemplaar kunnen bestellen, waardoor je na de geboorte alleen maar een paar aanpassing hoef te doen.

Mooie kaartjes en makkelijk aan te passen.

Inderdaad de volgende dag in huis, alleen wel een beetje laat in de avond. Hierdoor kon we de kaartjes pas de volgende dag op de post doen.

Snelle levering, mooi gedrukte kaartjes.
Lastig dat je pas bij het bestellen het totaalbedrag kan zien (wij hadden een jongens - en meisjeskaartje klaarstaan).

Zeer snelle levering

Eerder mogelijkheid om totaalbedrag van bestelling te overzien. Kaartjes in eigen collectie schieten soms terug naar standaard versie ipv aangepaste. Na nog een keer openen gaat dit wel goed.

Het ontwerp van de kaart was makkelijk aan te passen. Prettig dat bij de proefdruk alle soorten papier werden geleverd om te vergelijken. Snelle levering. Mooi eindresultaat.

Snelle levering duidelijkheid over kosten tijdens bestelproces.

Duidelijkheid

Kosten eerder in het proces weergeven, niet pas bij bestellen.

Ik heb goede ervaring goed geholpen met een vraag en uit eindelijk erg tevreden met ons kaartje