2030 beoordelingen

2030 Reviews

Malika

Er zijn veel leuke designs en het is leuk dat er de mogelijkheid is om zelf aanpassingen te doen, tussentijds op te slaan, etc. Wij zijn heel tevreden met de kaartjes! Ook een keer contact gehad met... Er zijn veel leuke designs en het is leuk dat er de mogelijkheid is om zelf aanpassingen te doen, tussentijds op te slaan, etc. Wij zijn heel tevreden met de kaartjes! Ook een keer contact gehad met de klantenservice en kreeg een snelle reactie met een helder antwoord. Kortom, super ervaring!

ontwerp aanpassen, tussentijds opslaan

nee

Geboortevrouw

Alles netjes optijd geleverd

snelle levering

klokje met de tijd is moeilijk aan te passen.

Bianca

Super geregeld!

Irene

Service is prima. Kaartjes de volgende dag al binnen. Precies zoals we hadden uitgezocht.

Service

Linka

Snelle verzending

Melanie

Super mooie kaartjes!

Designs, snelle levering

Niets

Sylvia

Goeie kwaliteit en super snelle levering

Prijs kwaliteit

Yvonne

Duidelijke site, reageert via de mail snel en prettig op vragen

Snelle levering, mooie kaartjes, prettig klantcontact; snel, vriendelijk en precies het goede antwoord. Echte aanrader!

Geen, super service

Linda

Super!

Snel geleverd en goede kwaliteit

Bij een aankoop van 1 geboortekaart, krijg je het in een envelop door de brievenbus. Deze was er in gepropt en daardoor was de kaart beschadigd. Dit vond ik erg jammer en zonde. Ook bij aanschaf van... Bij een aankoop van 1 geboortekaart, krijg je het in een envelop door de brievenbus. Deze was er in gepropt en daardoor was de kaart beschadigd. Dit vond ik erg jammer en zonde. Ook bij aanschaf van 1 of weinig kaarten is het belang dat het heel moet aankomen. Probeer er iets stevigs omheen te doen door een kartonnetje, stevige envelop of anders toch een doosje. Ik was daardoor ook bang dat de grote bestelling schade zou oplopen. Dat is gelukkig niet gebeurt. Ik doe straks nog wel een nabestelling waar ik weinig kaarten koop, ik hoop dat deze niet gaan beschadigen onderweg.

Zoe Lodewijckx

Super tevreden! Snelle levering en mooi resultaat!

Snelle levering en service !