2098 beoordelingen

2098 Reviews

Mar

Keurig en snel

Elwina

Je ontvangt precies wat je besteld

Paul

Ge-wel-dig!!

Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een prachtig kaartje

Leonie Kruimink

Prachtige kaartjes!

Prachtige kaartjes, veel keus.

Sylvia

Fijne website! Goede bewerk opties en simpele bestel methode. Ook was alles erg snel binnen!

Lieke

Helaas niet zo'n hele goeie ervaring. 1e proefdruk was goed, de 2e (met aangepaste tekst) was een enorm kleurverschil. Na mailcontact gaven ze me gelijk en kreeg ik een nieuwe opgestuurd, deze was... Helaas niet zo'n hele goeie ervaring. 1e proefdruk was goed, de 2e (met aangepaste tekst) was een enorm kleurverschil. Na mailcontact gaven ze me gelijk en kreeg ik een nieuwe opgestuurd, deze was gelukkig weer goed, dus de hoop dat de 75 definitieve kaartjes goed zouden zijn. Toen deze binnen kwamen waren het helaas 75 (!!) kaartjes met het enorme kleurverschil :(
Gelijk gebeld en ze gaven me gelijk (nav opgestuurde fotos) en zouden die dag nog nieuwe drukken en opsturen. De volgende dag kwamen weer 75 nieuwe kaartjes binnen, helaas toch nog steeds niet de goeie kleur zoals het allereerste proefdrukje :( Het kleurverschil was nu wel minder, en zonder weer te bellen/mailen ben ik er maar mee akkoord gegaan. Anders duurde het nog langer voordat ik ze kon versturen. Baal er wel van achteraf, je hoopt dat de definitieve kaartjes hetzelfde worden als het proefdrukje, helaas was dit in mijn geval 2x niet zo

x

kaarten controleren op kleurverschil als ze van de drukker komen

Stephanie

Goede duidelijke website en service.

goede service.

geen.

Virginia

Klantvriendelijk, behulpzaam, goede kwaliteit producten en aanbod.

aanbod producten

Samantha

Super duidelijke software en snelle levering. Helemaal top!

Snelheid en gemak

Daan

Zeer tevreden

Duidelijke overzichtelijke site, makkelijk en snel een proefdruk gemaakt, goede service. En mooie en betaalbare kaartjes

Ga zo door