1966 beoordelingen

1966 Reviews

Cinette

Super fijn! Ze passen de kaarten naar wens aan! Alleen jammer dat het goudfolie kaartje een wat langere levertijd heeft.

Aan te passen naar wensen van de klant.

Iets snellere levertijd van gouddrukfolie gewenst.

Melanie

Ik heb hier een proefdruk laten maken van ons geboorte kaartje. Hij is geweldig de keuze is echt op deze gevallen dus als ons zoontje geboren is bestellen we deze kaart maar dat duurt nog +/- 9... Ik heb hier een proefdruk laten maken van ons geboorte kaartje. Hij is geweldig de keuze is echt op deze gevallen dus als ons zoontje geboren is bestellen we deze kaart maar dat duurt nog +/- 9 weekjes maar aangezien we zoveel moeten regelen en in deze carona tijd dingen ook langer duren wouden we zeker van onze zaak zijn vandaar nu al een proefdruk. Met wat kleine aanpassingen op de kaart is hij zo goed. En ik vind de kaart bewerken hier simpel gaan en had heb snel ontvangen dus helemaal blij.

Dankje wel en tot snel
Groetjes melanie

Kaart bewerkings progamma is super en niet in gewinkeld.

Ik vind het allemaal top

F

Prettige website, makkelijk, alles snel geleverd. Persoonlijk contact bij vragen oid.

Stuurden een mail bij twijfel over de kwaliteit van het plaatje dat ik gebruikt had zodat ik kon kiezen of ik nog wat wilde wijzigen.

Linda

Makkelijk kaartjes maken

Nvt

Jenny

Hierbenik werkt super. Helaas had de bezorging veel vertraging en dat is erg jammer met geboortekaartjes.

Mooie lay out en top bewerk programma

Thirza Van der Does

Super!

Makkelijk je eigen kaartje maken en snelle levering ondanks alle drukte

Kan zo niets bedenken wat nou verbeterd moet worden ben zeer tevreden

Filique

Prijs kwaliteit verhouding

Nvt

Debbie

Mooie Fijne pagina!!

Ik heb de enveloppen van te voren laten komen. Het is jammer om achteraf te zien dat het in mijn geval ruim €40 duurder is

Marleen

Goede, duidelijke website. Makkelijk om de kaartjes te personaliseren. Snelle levering!

Snelle levering, makkelijk om kaartjes te personaliseren. Fijn dat je het adresboek kan uploaden vanuit excel.

N.v.t.