2028 beoordelingen

Nvt

Beter alles vermelden

Reactie HierBenIk:

Beste Daan,
Bedankt voor je feedback.
Het spijt mij om te lezen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening.
Zoals al eerder door mijn collega aangegeven, heb je kaarten besteld...
Beste Daan,
Bedankt voor je feedback.
Het spijt mij om te lezen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening.
Zoals al eerder door mijn collega aangegeven, heb je kaarten besteld waarbij standaard een bijbehorende envelop wordt meegeleverd. Om die reden kon je ook bij je bestelling voor een proefdruk geen andere envelop bestellen.
Het is jammer dat je niet voor de zekerheid eerst contact met ons hebt opgenomen toen je besloot andere enveloppen te bestellen dan degene die standaard bij de kaart geleverd wordt. Dit had namelijk de teleurstelling van niet passende enveloppen kunnen voorkomen.
Hoewel je de andere enveloppen op eigen risico hebt besteld, hebben wij je aangeboden om uit coulance het bedrag voor deze enveloppen te crediteren. Dit hebben we diezelfde dag ook direct gedaan. Jammer dat deze tegemoetkoming voor jou niet voldoende is.
Ik hoop dat je begrijpt dat de al geplakte postzegels op die enveloppen niet door ons vergoed kunnen worden...
Ondanks je niet geheel positieve ervaring met ons, wens ik jullie veel geluk met z'n drietjes!
Team HierBenIk!

Esther

Makkelijk te bewerken kaartjes, heel mooi eindresultaat

Goede lay outs die makkelijk te bewerken zijn

Geen verbeterpunten nodig

Monica

Ze reageren snel, passen aan waar nodig (andere voorletter op het kaartje, een dubbele kaart, als je hier om vraagt kan het vaak)

Snel antwoord op vragenen aanpassingen.

Geen.

Jelena

Hele goeie en snelle service

Priscilla

Erg goed, snel en vriendlijk

Snelle levering. Goed en makkelijk contact.

Geen. Goed bezig.

Gabriella Van Aeken

Was niet zo tevreden over telefonisch contact. Verstond de medewerkster amper praatte onduidelijk en toen de kaartjes toekwamen was er een grote fout bij het voorste kaartje datum stond op 2028 we... Was niet zo tevreden over telefonisch contact. Verstond de medewerkster amper praatte onduidelijk en toen de kaartjes toekwamen was er een grote fout bij het voorste kaartje datum stond op 2028 we hebben het eraf geknipt zonde eigenlijk

Mooi kaartje op zich wel

Beter taal ook al zijn jullie een Nederlands bedrijf

Mehtap

Heel goed

Paula boonman

Super!

Super snelle levering!

Malika

Er zijn veel leuke designs en het is leuk dat er de mogelijkheid is om zelf aanpassingen te doen, tussentijds op te slaan, etc. Wij zijn heel tevreden met de kaartjes! Ook een keer contact gehad met... Er zijn veel leuke designs en het is leuk dat er de mogelijkheid is om zelf aanpassingen te doen, tussentijds op te slaan, etc. Wij zijn heel tevreden met de kaartjes! Ook een keer contact gehad met de klantenservice en kreeg een snelle reactie met een helder antwoord. Kortom, super ervaring!

ontwerp aanpassen, tussentijds opslaan

nee

Geboortevrouw

Alles netjes optijd geleverd

snelle levering

klokje met de tijd is moeilijk aan te passen.