Judith

Super, mooie kaartjes en snel geleverd!

Veel opties en super fijne ontwerp-wizard met heel veel opties qua stickers, kleuren en lettertypes e.d.

Ga zo door :)

Marissa

Super!

Duidelijkheid!

Sanne

Super kwaliteit en snel geleverd

Kwaliteit ruime keuze

Anouk

Mooie geboorte kaartjes die makkelijk zijn aan te passen! Daarbij snelle en nette aflevering van de kaartjes!👌👍

Snelle levering, mooie kaartjes

Korting bij grote afname kaarten zou wel aantrekkelijker zijn.

Sharon

Geboortekaartjes besteld

Snelheid levering en prijs/kwaliteit balans, communicatie

Alles ok

C. Bongers

De geboortekaartjes zagen er echt heel mooi uit.

Kaartje zag er exact uit als in het voorbeeld van ons ontwerp.

Zou leuk zijn om standaar een jpeg te krijgen bij je bestelling. Ik wou deze achteraf nog bestellen maar dat lijkt niet mogelijk. Het lijkt me ook leuk om een vergroting van het kaartje te hebben... Zou leuk zijn om standaar een jpeg te krijgen bij je bestelling. Ik wou deze achteraf nog bestellen maar dat lijkt niet mogelijk. Het lijkt me ook leuk om een vergroting van het kaartje te hebben zodat ik deze kan inlijsten.

Tevreden klant

Zeer uitgebreid assortiment en alles is mogelijk. En lukt dat niet in de online omgeving, dan is een belletje snel gepleegd en word je vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.

Zeer krachtige website met makkelijk zoekgemak.

nvt

Carine

Veel keuze

AJ van Vliet

Er is veel keus. We vonden verschillende kaartjes heel mooi. Het kaartje dat we uiteindelijk kozen vonden we echt prachtig. Er hoefde alleen 2 fotootjes toegevoegd te worden en de tekst veranderd en... Er is veel keus. We vonden verschillende kaartjes heel mooi. Het kaartje dat we uiteindelijk kozen vonden we echt prachtig. Er hoefde alleen 2 fotootjes toegevoegd te worden en de tekst veranderd en hup klaar waren we. We krijgen veel positieve reacties van de mensen die het kaartje ontvingen. Leuk! Ook bedankt voor de belangstelling via de mail en het aanbod om te helpen.

snelheid levering. Aandacht via de mail, aanbod om hulp te geven. gratis proefkaartje, pakket met verschillende papiersoorten.