1966 beoordelingen

1966 Reviews

Femke

Prima ervaring. Proefdruk was de volgende dag binnen en ook de bestelde kaarten daarna waren keurig op tijd! Heel tevreden over HierBenIk

Snel geleverd en heel netjes verpakt

D.D.H.

Wij hebben nu 3 keer geboortekaartjes bij HierBenIk besteld en zijn tevreden over de kwaliteit van de kaarten, de levering en service.

Snelle levering, zelfs tijdens Corona crisis

Anne-Sophie

Super service! Wij hebben zelf ons kaartje ontworpen. De werkbalk is heel eenvoudig in gebruik en het voorbeeldkaartje is heel overzichtelijk.
Wij bestellen onze kaartjes vanop afstand en...
Wij bestellen onze kaartjes vanop afstand en alles wordt voor ons geregeld. Geen gedoe voor de familie. Besteld en 2 dagen later geleverd. Top!

Kaartjes kunnen direct geleverd worden

Melissa

Super

Mooi al die soorten papier meegestuurd met een proef afdruk

Chris

Super! Veel keus maar je kan op zelf wat maken. En super snelle levering. Vandaag besteld morgen in huis!

Kwaliteit en snelle levering

Altijd gratis proefdruk lijkt me handig

Anja

Fijne website, duidelijk en makkelijk te bestellen. Fijn dat de optie rechtstreeks verzenden er ook is.

Rechtstreeks verzenden

Inge

Snelle en goede service

Snelle service

Niet dat ik zo weet

Suzanne

Top.

Mooie kwaliteit en prijs. Snelle levering. Website zeer overzichtelijk.

Geen.

Roos

Goede snelle service

Snelle bezorging

Nvt

Shirley Zuidema - van Kammen

Ze zijn super eerst een proefdruk krijgen en dan een mailtje hoe de proefdruk is en of ze ergens mee kunnen helpen.
Dat je vast adressen kunt invoeren om daarna de kaart als die goed is naar...
Dat je vast adressen kunt invoeren om daarna de kaart als die goed is naar iedereen toestuurt schilt jou heel veel tIjd.

Adressen in kunnen voeren om het voor jezelf makkelijk te maken