2028 beoordelingen

2028 Reviews

Maurits

Super service!

Super snelle en goede service nadat postnl het pakket is zoekgeraakt direct een nieuwe gedrukt en verstuurd!

Wie weet ooit nog geboortepostzegels als extra service aanbieden...

Amanda

Goede en snelle service/ levering

De snelle levering en het bestelproces is erg gemakkelijk

Priscilla

Afgelopen week de kaarten besteld nadat we onwijs blij waren met ons proefafdruk bestelde we de kaarten die we nodig hadden en al de volgende dag waren die in huis erg mooi en wat een snelle... Afgelopen week de kaarten besteld nadat we onwijs blij waren met ons proefafdruk bestelde we de kaarten die we nodig hadden en al de volgende dag waren die in huis erg mooi en wat een snelle service dit hadden we nooit kunnen bedenken dat de kaarten al diezelfde dag verzonden zouden worden

Iedereen die de kaart binnen heeft gehad vond het erg mooi

Nogmaals bedankt

snelle service zeer goed

Georgina Tan

Makkelijk, duidelijk, snel, veel keus en de levering is ook snel

Het is heel makkelijk, met name zelf het kaartje maken top!

Uploaden van afbeeldingen mag beter

Marga

Snelle reactie op vragen en snelle levering

snelle levering. Had de kaarten op maandag besteld en de meeste ontvangers hadden de kaarten dinsdags al in de bus. Topservice

nvt

Imara

Fijne service.

Makkelijk aan te passen formats. Snel in huis.

Tanja

Fijne kaartjes kunnen bestellen, maar helaas bij het kleinere formaat kaartjes (10 - 15cm) geen bijpassend formaat envellop kunnen vinden.

Goed drukwerk.

Graag bij alle maten kaartjes, ook bijpassende maat envellop aanbieden.

Sandra

Goeie website, programma om zelf een kaartje te ontwerpen is erg duidelijk en compleet. Snelle levering van uitstekende kwaliteit

compleetheid van ontwerpprogramma & snelheid van levering

geen verbeterpunten

Wil ik niet zeggen

Mooie kaartjes

Makkelijk te bestellen

Linda

Helemaal super. Heb het kaartje van tevoren gemaakt (en eerst een proef druk laten bezorgen) en de adressen lijst toegevoegd in jullie systeem.
De dag dat onze kleine is geboren hebben we in...
De dag dat onze kleine is geboren hebben we in de avond de tekst aangepast met de juiste gegevens van de kleine en de geboorte kaartjes verzonden. We hoefde er zelfs niks meer aan te doen alles werd geregeld. Binnen 1,5 dag lag het kaartje bij iedereen op de mat. Top service ?

Dat je de kaartjes kan laten versturen.

Heb ik niet... Ben erg te spreken over jullie. Alles verliep goed en soepel.