Judy

Wij hebben hier de geboortekaartjes voor ons dochtertje besteld en zijn zeer tevreden met het resultaat.

De site is heel gebruiksvriendelijk waardoor het super makkelijk is om je kaartje precies te maken zoals jij hem hebben wil. Heel fijn!

De levering zou wat sneller mogen, hier gingen helaas 3 dagen overheen en toen was er ook nog een extra vertraging van een dag. Wel een pluspunt hierbij is dat we hiervan netjes op de hoogte werden... De levering zou wat sneller mogen, hier gingen helaas 3 dagen overheen en toen was er ook nog een extra vertraging van een dag. Wel een pluspunt hierbij is dat we hiervan netjes op de hoogte werden gesteld via de mail.

Laura

Heel fijn bedrijf! Kaart makkelijk aan te passen in verschillende groottes en ondanks dat we het rond half zes bestelden nog dezelfde dag verzonden en de meeste mensen ontvingen hem de volgende dag... Heel fijn bedrijf! Kaart makkelijk aan te passen in verschillende groottes en ondanks dat we het rond half zes bestelden nog dezelfde dag verzonden en de meeste mensen ontvingen hem de volgende dag al!

zie hierboven

Bloemenhandel

Leuke voorbeelden en super fijn dat je de kaartjes zelf kan bewerken zoals je het wilt hebben.

Je wordt op de hoogte gehouden van de bestelling levering

Geen ga zo door

Aly

Top

Goede kwaliteit/prijs, goede service, snelle levering

Ga zo door…

Mehdi

Desktop prima

1. Patronen combineren met achtergrond / foto werkt niet
2. Aanpassingen maken op tablet of telefoon kan soms moeilijk zijn
3. Afbeelding die op de voorkant staan van een thema( zie mijn...
1. Patronen combineren met achtergrond / foto werkt niet
2. Aanpassingen maken op tablet of telefoon kan soms moeilijk zijn
3. Afbeelding die op de voorkant staan van een thema( zie mijn bestelling olifant) staat niet tussen opties afbeeldingen kiezen.

Vooral punt 1 en punt 3 , hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Stefanie

Super. Zeker een aanrader

Super kwaliteit

Dana

Overzichtelijke website, heel goed te bereiken en goede communicatie

Super snelle reactie op vragen, fijne afhandeling ook.

Kaartjes waren iets later bezorgd dan verwacht maar kwam waarschijnlijk door drukte na feestdagen.

Jason

Goed maar jamler genoeg zat er een foutje in het kaartje wel eigen fout maar nu moet ik heel mijn bestelling op ieuw doen voor 1 spellingsfout dus dat is 150 euro in de vuilbak xs

Goede uitleg makkelijk te maken

Misschien 1 extra controle nog eens als het kaartje besteld is.dat je als optie zou kunnen bijnemen misschien tegen een kleine vergoeding.

Beste Jason,
Beste Jason,
Bedankt voor je feedback!
Wij bieden inderdaad de mogelijkhied om je ontwerp na het bestellen eerst door onze collega's in de studio te laten controleren voordat de kaartjes gedrukt en verzonden worden.
Eventuele fouten en/of bijzonderheden worden dan voor je gecorrigeerd en daar waar nodig met je besproken.
Helaas heb je bij het bestellen van de kaartjes niet voor die mogelijkheid gekozen.
Dit vinden ook wij jammer uiteraard!
Als je direct na het constateren van het foutje contact met ons had opgenomen, dan hadden we graag voor je gekeken wat we nog voor je kunnen betekenen.
Ik wens jullie verder veel geluk met de kleine aanwinst!

Anne Runderkamp

Kan beter

Makkelijk kaartje ontwerpen. Telefonisch goed bereikbaar.

Op een stuk of 20 kaartjes zaten vegen zwarte inkt, waarschijnlijk van de printer. Erg jammer vond ik dat. Ik heb deze kaartjes toch naar de mensen verzonden omdat ik niet nog langer wilde wachten.... Op een stuk of 20 kaartjes zaten vegen zwarte inkt, waarschijnlijk van de printer. Erg jammer vond ik dat. Ik heb deze kaartjes toch naar de mensen verzonden omdat ik niet nog langer wilde wachten. Ik had kaartjes met goudfolie-letters ontworpen maar deze bleken ontzettend duur... Verzending gebeurt met dhl, nu is mijn ervaring al vele malen heel slecht met dhl. Het pakket was dan ook niet te traceren nadat het was afgegeven door hierbenik. Ik heb de dag erna gebeld, hij zou het uitzoeken voor me maar geen reactie meer gekregen op mijn vraag over waar het pakket was. De dag erna werd het alsnog geleverd.

Beste Anne,
Bedankt voor je feedback.
Het spijt mij om te lezen dat je niet geheel tevreden bent met de ontvangen kaartjes!
Als je contact met ons had gezocht na ontvangst, dan hadden we...
Beste Anne,
Bedankt voor je feedback.
Als je contact met ons had gezocht na ontvangst, dan hadden we dit uiteraard direct voor je opgelost door kosteloos nieuwe kaarten voor je te drukken en te verzenden.
Nogmaals mijn excuses!
Wat betreft de levering van je bestelling, deze heeft volgens onze gegevens op 9 juni plaatsgevonden. Bij het bestellen en het kiezen van de verzendmethode kreeg je het verwachte levermoment te zien. Dat was in jouw geval woensdag 8 of donderdag 9 juni.
Met een bezorging op 9 juni is deze dus wel binnen de beloofde data geweest.
Het spijt mij als dit niet duidelijk voor je is geweest!

Ekaterina

Prima geboortekaartjes, klantenservice maar slechte levering / niet zoals beloofd op de website.

Mooie geboortekaartjes, vriendelijke klantenservice.

Levering is niet zoals beloofd.

Beste Ekaterina,
Bedankt voor je feedback!
Fijn om te lezen dat de kwaliteit van onze geboortekaartjes en klantenservice naar wens is.
Wat betreft je feedback over de levertijd, volgens...
Beste Ekaterina,
Bedankt voor je feedback!
Wat betreft je feedback over de levertijd, volgens onze gegevens zijn je kaarten op dinsdagochtend 14 juni bij je in België bezorgd.
Bij het bestellen en kiezen van de verzendmethode geven wij aan wat de verwachte levertijd is. In jouw geval was het verwachte levermoment tussen zaterdag 11 en dinsdag 14 juni.
In de basis zijn de kaarten dus binnen het beloofde tijdsbestek bij je bezorgd.
Door grote drukte bij de verschillende postbedrijven is het helaas niet mogelijk om een exacter levermoment te beloven. Het spijt mij als dit niet helemaal duidelijk is geweest!