Linda

Susan

Fijne site en leuke ontwerpen
Wel jammer dat jullie de kaartjes niet na controleren. Zo zagen wij een klein foutje na de bestelling.

Vele ontwerp keuze en fijn overzicht

Controleer ook de kaartjes want zo was bij ons de datum op het ene plaatje wel goed en andere plaatje niet.

Aukje

We zijn erg blij met kwaliteit van ons kaartje en snelle levering.

Snelle levering en communicatie, alles naar wens aan te passen.

Kevin

Hele fijne en goed service en levering van onze geboortekaartjes !!

Fijn dat ze de PDF van het kaartje sturen wilde!!

Ingeborg

Makkelijk en overzichtelijke website.

Snel

Vond jammer dat bij de proefdruk niet duidelijk was, wat de uiteindelijke prijs zou worden als kaartje gekozen zou worden. Wij vonden kaartje met folie druk erg mooi, maar na de proefdruk te hebben... Vond jammer dat bij de proefdruk niet duidelijk was, wat de uiteindelijke prijs zou worden als kaartje gekozen zou worden. Wij vonden kaartje met folie druk erg mooi, maar na de proefdruk te hebben ontvangen, de daadwerkelijke prijs kwam, kwam schrokken we een beetje. Als we dat vooraf duidelijker hadden gezien hadden we de kaart met folie nooit als proefdruk gekozen.

Josine

Gemakkelijk te bestellen, snelle verzending

Mooi kaartje, snelle levering

Als je ingelogd bent misschien ergens een optie maken om te kijken hoe ver het kaartje is in de bestelling.

Lisenka

Prima!

Snel en vlot

Bezorgdienst veranderen naar PostNL ipv DHL

RVS

Snelle levering gespecificeerd ontwerp en proefdruk inclusief kleurstalen enveloppen en papiersoort, prettig contact via telefoon, geboortekaartjes de volgende dag in huis. Top.

Zie hierboven

Maria

Na telefonisch contact met een medewerker met de vraag hoe wij de geboortekaartjes meteen via de website konden versturen naar de geadresseerde werd er gezegd dat dit niet mogelijk was.
Dit...
Dit omdat ons geboortekaartjes aan de voorzijde een houtenster verwerkt was.
Dus we hebben de kaartjes maar naar ons adres verzonden zodat wij zelf maar de kaartjes konden verzenden.
Nadat we de kaartjes hebben ontvangen stonden we met verbazing naar de geboorte kaartjes te kijken. Echter bevatte geen een kaartje een houtenster aan de voorkant.
Wij zijn hierbij echt slecht geïnformeerd. Desondanks vinden we de kaartjes wel mooi.
En hebben ze maar zelf verstuurd.

Vriendelijke medewerkers

Dit...
Dit omdat ons geboortekaartjes aan de voorzijde een houtenster verwerkt was.
En hebben ze maar zelf verstuurd.