9.5/10

Kim

Goede service, zat een fout in het kaartje en kregen gratis een herdruk, super!

Top service,
Snel reactie via de mail

Ga zo door!

Christian

Super!!

Vele mogelijkheden!

Anoek

Super, je kunt de bestaande kaartjes leuk finetunen naar je eigen smaak.

Veel keuze in kaarten en veel opties om je eigen twist toe te voegen.

Zou het leuk vinden om 2 proefkaartjes voor 1euro te kunnen bestellen. Als je kaartje voor jongen en meisje hebt ontworpen.

anoek

We zijn tevreden, kaartje was precies zoals we hadden ontworpen en levering was goed

Makkelijk te ontwerpen/bestellen

Geen tips

A M Droog

Fijne site, duidelijk en makkelijk. Snelle levering.

Veel keuze

Site loopt regelmatig vast, maar erg veel keus en prachtige kaartjes!

Er is 1 fout in het gedicht gekomen en dat is mijn eigen schuld, maar ik had graag gehoord dat dat ook gecontroleerd wordt. Helaas, dat is jammer. Maar nogmaals, mijn eigen schuld.
Wij hadden kaartjes besteld met een soort "vlekken", op de voorkant konden we alles naar wens aanpassen maar op de achterzijde konden we de kleuren van de "vlekken" niet allemaal veranderen en dat was wel jammer. Uiteindelijk waren we wél heel tevreden over het kaartje!

Super snelle levering en mooie kwaliteit.

Ruime keuze aan kaartjes. Je kunt de kaartjes helemaal aanpassen naar jouw wensen wat fijn is. Wij wisten het geslacht niet en dan is het jammer dat je maar 1 proefdruk gratis krijgt en voor de... Ruime keuze aan kaartjes. Je kunt de kaartjes helemaal aanpassen naar jouw wensen wat fijn is. Wij wisten het geslacht niet en dan is het jammer dat je maar 1 proefdruk gratis krijgt en voor de andere moet betalen. Als tip zou ik dan willen meegeven max 2 proefdrukken gratis.

Snelle levering en de leveringen zijn met zorg verpakt.

Zoals al eerder beschreven, 2 proefdrukken gratis ipv 1. Zo kun je voor beide geslachten een kaartje laten komen, wat in ons geval handig geweest zou zijn.

Van der Vaart

Fijn dat je de kaartjes zelf kunt bewerken in een bewerkingsprogramma. De proefdruk was de volgende dag al in huis. Toen de kleine geboren was hebben we de juiste gegevens op het kaartje gezet en 's... Fijn dat je de kaartjes zelf kunt bewerken in een bewerkingsprogramma. De proefdruk was de volgende dag al in huis. Toen de kleine geboren was hebben we de juiste gegevens op het kaartje gezet en 's avonds de bestelling geplaatst. De volgende dag zijn de kaartjes naar ons toegestuurd en de dag erna zaten ze bij ons in de bus. Alles verliep snel en soepel.

Muis

Top!

Mogelijkheid om een proefdruk te bestellen.