Mariska

Een topbedrijf en hele goede service. Zijn goed bereikbaar als even iets niet in de kleur gaat zoals je zelf graag wil en dan passen zij het aan op jouw account waardoor het kaartje uiteindelijk... Een topbedrijf en hele goede service. Zijn goed bereikbaar als even iets niet in de kleur gaat zoals je zelf graag wil en dan passen zij het aan op jouw account waardoor het kaartje uiteindelijk perfect is ?? Wij zijn zoooo blij met ons kaartje, echt prachtig geworden! Enige nadeel vond ik dat ik €6,95 voor een tweede proefdruk moest betalen ?

Goede service met bewerken kaartje na telefonisch contact, heel fijn!

Als een eerste proefdruk nog niet helemaal naar wens is, de tweede proefdruk ook aanbieden voor een kleine vergoeding evt maar niet zo duur als nu

Yvonne

Zeer tevreden over de geleverde producten en service. Medewerkers zijn via de mail en telefonisch gemakkelijk te bereiken en denken goed mee.

- snelle levering
- mooie producten
- goede service

W

Tevreden

Overzichtelijk

Niet de precieze hoeveelheid ontvangen die we besteld hadden

Pascal

Top

Prachtige kaartjes .
Bij bestellen was zo gebeurt .

Geen idee iets dat goed is moet je niet veranderen

Sarina

Heel tevreden met ons geboortekaartje. Dag erna alles in huis, top service!!

Snel, mooi, duidelijke site

Zo doorgaan!

Wendy

Kaartjes donderdag besteld en kwamen dinsdag pas aan. Dat was wel jammer. Verder ontzettend blij met de kaartjes! Heel veel positieve reacties op gekregen. Hoge kwaliteit!

Makkelijk te bereiken
Erg hoge kwaliteit

Levering van de kaartjes was wel lang. Dit was jammer.

Natascha

Vriendelijke communicatie en duidelijk in uitleg

Duidelijk waar je aan toe bent

Niet teveel er boven op zitten bij bestellen na proefdruk

Quinten

Top sellings. Fast shipping. Excellent communications. Honest persons. Good quality. 5-stars for HierBenIk! Friendly greetings from The Netherlands

N.v.t.

Kitty

Bij het toevoegen van tekst ging het niet zo soepel en moest ik een paar keer overnieuw beginnen, verder super.

Ziet er uit zoals beloofd wordt, super snel in huis en zeer goed verpakt.

De tekst invoer online is niet optimaal